| GuidZP400 | 
						
															ad6af9cc-bf0f-4da5-805e-0af312e4341c
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															538187-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															43102223200011
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Al. Racławickie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															23
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Lublin
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															20049 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															lubelskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															261 183 203
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															261 183 203
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															zamowienia.publ@1wszk.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.1wszk.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															3
													 | 
					
							                							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.1wszk.pl
													 | 
					
							                							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.1wszk.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria) 
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa urządzeń do rehabilitacji kardiologicznej
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															DZP/PN/19/2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do rehabilitacji kardiologicznej (zwanego dalej „przedmiotem sprzedaży”) wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników do 1WSzKzP SP ZOZ, rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.
2.	Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV : 33100000-1 – Przyrządy do fizykoterapii
3.	Zakres zamówienia, wymagania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe oraz wymagania graniczne i jakościowe  zawiera formularz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															33100000-1
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															14
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie  lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę  urządzeń do rehabilitacji kardiologicznej stanowiącego przedmiot zamówienia i / lub innego sprzętu medycznego będącego wyrobem medycznym o podobnym charakterze o łącznej wartości  nie mniejszej niż 81 225,94 zł brutto.
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															a)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
b) Oświadczenie własne Wykonawcy – w celu wstępnego potwierdzenia, że ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp  (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu  - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															a)	wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane  lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,  na rzecz którego dostawy  były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; 
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga posiadania nw. dokumentów: 
a)	Aktualnego dokumentu dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, tj.:
-	deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
-	certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej.
-	w przypadku pozycji asortymentowych określonych w załącznikach nr 1 do SIWZ, które nie zostały sklasyfikowane, jako wyrób medyczny, wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia, wskazującego jednoznacznie jakich pozycji ono dotyczy.
b)	Materiały informacyjne, opisy, katalogi, foldery w języku polskim dla każdego z elementów oferowanego asortymentu określonego w Zad. 1, nie zawierające  informacji sprzecznych z informacjami podanymi                 w załącznikach nr 1 do SIWZ – z opisem przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem                       pozycji której dotyczą).
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															a)	Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
b)	Kosztorys ofertowy, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 1 
c)      Prawidłowo wypełnione tabele opisu przedmiotu zamówienia (parametrów granicznych i oceny jakościowej), tabele warunków gwarancji i serwisu
d)     Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą , który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1.	Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1)	w przypadku konieczności zmiany osób upoważnionych przez strony do realizacji umowy;
2)	obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, która może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego. 
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-04-10T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															09:30
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |