GuidZP400 |
9ff207bc-ef52-48bf-945a-da52fd496b63
|
Biuletyn |
539392-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
|
Regon |
28864000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dębinki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 491 248
|
Zamawiajacy fax |
58 3492074, 3461178
|
Zamawiajacy email |
ajarocka@uck.gda.pl
|
Adres strony url |
www.uck.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uck.gda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego 80- 952 Gdańsk, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 – parter, pokój 100
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w zabiegach neurochirurgicznych dla UCK.
|
Numer referencyjny |
49/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych stosowanych w zabiegach neurochirurgicznych w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
2.Wymienione w pkt. 1 wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
3.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
4.Dostawa wyrobów medycznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy wynosi 6 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
5.Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Działu Zaopatrzenia Medycznego, ul. Dębinki 7.
6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze pakiety ustalone w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka pakietów.
7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
9.Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp.
Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ.
5.W przypadku, gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach,
o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania.
6.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców
i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP.
7.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144. Dz.U. z 2017 poz.1579 ze zm.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy wyrobów medycznych, każda z dostaw o wartości brutto co najmniej: Pakiet 1 – 25.000,00 zł, Pakiet 2 – 20.000,00 zł, Pakiet 3 – 10.000,00 zł, Pakiet 4– 1.400,00 zł, Pakiet 5 – 8.500,00 zł, Pakiet 6 – 7.500,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie wskazanym w ust. V pkt. 2) lit. c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru załącznika nr 8 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a.Oświadczenia, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
b.Kopie karty katalogowej (prospektu) z opisem produktu oraz z wyszczególnieniem nr katalogowych, zgodnie z ofertą. W karcie katalogowej (prospekcie) Wykonawca zaznacza oferowany asortyment (nr części i pozycji oraz pełny nr katalogowy) - dotyczy asortymentu zaoferowanego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
c.Certyfikat zgodności i deklaracja zgodności zaoferowanych wyrobów medycznych opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ.
d.Próbki zaoferowanego produktu w ilości 2 sztuk - dotyczy pakietu nr 5.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zał. 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody igłowe spiralne typu korkociąg, Elektroda 4-kanałowa naklejana na rurki intubacyjne, Przewód przyłączeniowy do elektrody naklejanej na rurkę intubacyjną, Elektrody czynne (robocze) typu Trygon z płaskim trzonkiem i Elektroda referencyjna typu Trygon z płaskim trzonkiem - zgodnie z zał. 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Polisacharydowy system hemostatyczny 1g, 3 g i 5 g z aplikatorem 10 cm- zgodnie z zał. 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33184100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw kompletny do drenażu lędźwiowego- zgodnie z zał. 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniula jednorazowa izolowana z mandrynem do termolezji przezskórnej- zgodnie z zał. 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw obłożeń jednorazowych do kraniotomii- zgodnie z zał. 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Substytut opony twardej - matryca kolagenowa do rekonstrukcji i odbudowy opony twardej rozmiar 10x10 cm i rozmiar 5x5 cm.
|
| |