GuidZP400 |
61a72f41-5732-43ff-9010-e49869019d27
|
Biuletyn |
539411-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Instytut Górnictwa
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Gwarków 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40166
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2581631-9
|
Zamawiajacy fax |
322596533
|
Zamawiajacy email |
bgxzg@gig.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.gig.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gig.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na serwis pogwarancyjny przełączników rdzeniowych HPE 5820
|
Numer referencyjny |
FZ - 1/4943/MKO/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przetarg nieograniczony na serwis pogwarancyjny przełączników rdzeniowych HPE 5820
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
35280,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający ustala czas trwania umowy na okres: dla przełączników z grupy A: od daty jej zawarcia do 10.03.2021 r., natomiast dla przełączników z grupy B od 01.11.2018 r. do 31.10.2021 r.
2. Cały zakres usług, wymieniony w SIWZ, będzie realizowany przez Wykonawcę
w siedzibie Zamawiającego, tj. Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40-166 Katowice.
3. Termin płatności wynosi 30 dni i będzie liczony od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie miesięczny, podpisany przez obie strony protokół z określeniem wykonanej usługi oraz zastosowanych przy naprawach podzespołów i urządzeń.
4. Prace dotyczące naprawy lub wymiany przełączników, dostarczenia i wymiany uszkodzonych podzespołów sprzętowych (np. wbudowanych wentylatorów i zasilaczy), skutkujących przywróceniem pełnej funkcjonalności sprzętowej urządzeń (pełna funkcjonalność przełączników i rdzenia sieci musi zostać przywrócona w czasie maksymalnie 72 godziny);
5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości i zgłoszenia reklamacji
w wykonaniu usługi, Wykonawca zobowiązuję się do usunięcia wad w terminie do 24 godzin od otrzymania informacji, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tego tytułu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w obsłudze serwisowej sieci komputerowej dotyczące obsługi serwisowej przełączników sieciowych HPE. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca musi przedstawić minimum 1 referencje bądź inne dokumenty z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę minimum 20 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach:
a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu.
b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych,
c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
d) Dopuszcza się zmianę ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W przypadku zmian, po upływie 12 miesięcy realizacji umowy, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie w przepisów, z których wynikają w/w zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednim zmianom. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia, o której mowa powyżej, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia lub propozycję nowego wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy następuje w formie aneksu do umowy.
e) Dopuszcza się zmianę ceny w przypadku zmiany urzędowej stawki (stawek) podatku VAT na przedmiot sprzedaży w taki sposób, że ceny netto nie ulegną zmianie, a ceny brutto, ulegną zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę (stawki) podatku. Zmiana cen w tym przypadku będzie następowała z chwilą wejścia w życie nowych przepisów bez konieczności podpisywania aneksu przez strony.
|
IV 4 4 data |
2018-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. 4.1. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski- nie dotyczy oferty- zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|