| GuidZP400 |
5949df03-e1a3-4b65-afcb-8d5778cb122f
|
| Biuletyn |
539295-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Sejmu
|
| Regon |
001103340
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4/6/8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48226942234
|
| Zamawiajacy fax |
+48226941149
|
| Zamawiajacy email |
biuro-zam@sejm.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.sejm.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Sejmu
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.sejm.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sejm.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelara Sejmu , Biuro Inwestycyjno-Techniczne, Aleja Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru kserograficznego, offsetowego, papierów i kartonów ozdobnych.
|
| Numer referencyjny |
BIT/3021 - 19/18(AGW)
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru kserograficznego, papierów i kartonów ozdobnych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości brutto przedmiotu umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy PZP oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 tej ustawy z zastrzeżeniem dyspozycji zawartych w art. 24 ust. 7-10 ustawy PZP oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać każdy Wykonawca.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2) w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego żąda przedstawienie następujących dokumentów:
a) certyfikat FSC – dla części 1, 2 i 3 postępowania.
b) wspólnotowe oznakowanie ekologiczne Ecolabel lub inne krajowe oznakowanie ekologiczne typu I lub równoważne – dla części 1, 2 i 3 postępowania.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenia lub dokumenty składane obligatoryjnie wraz z ofertą:
1) Formularz oferty wraz z załącznikami,
2) Oświadczenia aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym w załączniku nr 2A, 2B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
3) specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 3 do SIWZ – dotyczy części 1, 2 i 3 postępowania
4) W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika,
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia,
6) Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w pkt 2 - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2,
7) wzory (próbki) oferowanych papierów i kartonów ozdobnych w formacie A4 odpowiednio dla części (1-8). Złożone próbki muszą być opisane (Wykonawca powinien podać nazwę oferowanego asortymentu, fakturę, kolor, gramaturę w g, format w cm) i potwierdzać wymagania opisane przez Zamawiającego w Rozdziale II SIWZ.
Wzory papierów i kartonów ozdobnych, o wymaganej przez Zamawiającego kolorystyce i fakturze, zostaną na wniosek Wykonawcy przesłane pocztą lub można je pobrać u Zamawiającego w Biurze Inwestycyjno-Technicznym, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa.
Załączone do oferty próbki muszą być w kolorach, fakturze, gramaturze i formacie zgodne z wzorami Zamawiającego.
Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII.3.1.a) SIWZ składa dokumenty zgodne Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy- rozdział IV SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-23T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa papieru kserograficznego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości brutto przedmiotu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego papieru kserograficznego białego w formacie A4 i A3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
papier kserograficzny zieleń
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości brutto przedmiotu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego papieru kserograficznego - zieleń pastel w formacie A3,
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
papier offsetowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości brutto przedmiotu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego papieru offsetowego w formacie A1,
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
karton i papier ozdobny, tektura
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości brutto przedmiotu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego papierów ozdobnych i kartonów.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
karton i papier
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości brutto przedmiotu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego papierów i kartonów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
karton i papier ozdobny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości brutto przedmiotu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego papierów i kartonów ozdobnych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
karton
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości brutto przedmiotu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest dostawa kartonu
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
papier ozdobny , karton
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania wartości brutto przedmiotu umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papierów ozdobnych i kartonu.
|
| | |