GuidZP400 |
04f66d3f-0e4c-419c-88a5-db886b9ed81e
|
Biuletyn |
540192-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
|
Regon |
010657175
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żywiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wilkowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-365
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338122020
|
Zamawiajacy fax |
+48338123098
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
|
Adres strony url |
http://www.szpital-kolejowy.com/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-kolejowy.com/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
|
Numer referencyjny |
ZP/271/7/LA/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do siwz.
2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu dostaw, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego.
4. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo opcji, tj możliwość zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamówień realizowanych na podstawie umowy z uwzględnieniem prawa opcji, nie przekroczy łącznej wartości umowy
5. Wszystkie oferowane produkty będące wyrobami medycznymi muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu oraz spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm. ) i jej przepisów wykonawczych (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów).
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opisem zawierającym wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Informacje te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od produktu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
7. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 m-cy licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego i winien być uwidoczniony na opakowaniu (czytelna data). Termin ważności Zamawiający rozumie jako termin ważności podany na opakowaniu liczony od daty produkcji.
8. Oznaczenie CPV: 33141100-1 , 33141200-2, 33141220-8, 33141310-6, 33141300-3, 33141420-0, 33141000-0.
9. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienia którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet.
10. Ofertę każdy z Wykonawców może składać w odniesieniu do jednej części, kilku części lub wszystkich części zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania /Oświadczenie spełniające
wymogi określone w Rozdziale 10 siwz dołącza się do oferty/. Wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 3 do siwz b) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp /Oświadczenie przekazuje się
zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do
siwz Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia/
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis potwierdzający spełnianie przez oferowane dostawy istotnych wymagań określonych przez
zamawiającego w formularzu Specyfikacja parametrów technicznych oraz wyposażenia, w formie
wypełnionej tabeli, sporządza się wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do siwz i dołącza się
go do oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim
powołuje się na ichzasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tychpodmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. - Wykonawca, który zamierza powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o
podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający żąda wskazania przez
wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i
podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla
wszystkich osób podpisujących ofertę lub oświadczenia albo poświadczających za zgodność z
oryginałem dokumenty składane wraz z ofertą, potwierdzające prawo do reprezentowania bądź
działania w odpowiednim zakresie – jeżeli prawa tego nie można ustalić na podstawie informacji
ujawniających w ogólnie dostępnych rejestrach publicznych. - Wykonawca, na etapie składania
ofert zobowiązany jest poinformować zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do
powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której
świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym
załącznik nr 5 do siwz.
2. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we
wzorze umowy, o którym mowa w pkt. 1.
|
IV 4 4 data |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
07:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1: Papiery rejestracyjne, żele, elektrody itp.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 – Przyrządy, kaniule, igły, strzykawki i drobny sprzęt medyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3: Sprzęt pomocniczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4: Rękawice medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 Materiały opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 Próżniowy system pobierania krwi, gazometria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 Sprzęt do pomp objętościowych Infusomat Space Firmy Braun
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 Pieluchomajtki, wkładki,podklady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 Myjki do mycia ciała
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10: Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11: Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12: Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13: Sprzęt dla Poradni Pulmonologicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14: Sprzęt dla Poradni Pulmonologicznej – narzędzia chirurgiczne jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15: Osłona na sondę typu TOE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16: osprzęt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17: sprzęt medyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| |