| GuidZP400 |
96355a0b-f4b2-41d7-8aa6-7b2f24e88f39
|
| Biuletyn |
540197-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
| Regon |
19247126500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. 17 Marca
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
82200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 536 713, 261 536 216,
|
| Zamawiajacy fax |
261 536 275, 261 536 713
|
| Zamawiajacy email |
22blt.przetargi@ron.mil.pl
|
| Adres strony url |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna, 22 Baza Lotnictwa Taktycznego , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych oraz niszczarek dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
|
| Numer referencyjny |
22.BLT.SZP.2612.5.2018 lub ZP/16/III/2018/EA
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia dostawa artykułów biurowych oraz niszczarek dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część nr 1 – Dostawa artykułów biurowych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu.
Część nr 2 – Dostawa niszczarek dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz dla jednostek będących na zaopatrzeniu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp,
Informacja o podwykonawcach
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony Formularz ofertowy (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ).
b) Wypełniony Formularz cenowy (zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 2A)
c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, – zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SIWZ.
d) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Ustala się wadium dla CZĘŚĆI I w wysokości: 2.500 zł
(słownie: dwa tysiące pięćset złotych 0/100 gr.)
2. Zamawiający nie ustala wadium dla CZĘŚCI II.
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) Wadium w postaci pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Gdańsk
nr konta: 58 1010 1140 0173 1413 9120 3000 z adnotacją:
„wadium - „Dostawa artykułów biurowych oraz niszczarek dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu- część nr ….”
Nr sprawy : 22.BLT.SZP.2612.5.2018”.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian wskazany został w „Projekcie umowy”- Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę towarów zgodnie z asortymentem wskazanym
w „Formularzu cenowym” ( Załącznik nr 2 do SIWZ ) w miejscach wskazanych przez odbiorcę
na adres wskazanych kompleksów wojskowych:
1. Magazyn 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
2. Magazyn JW 1300 w Pruszczu Gdańskim
ul. Powstańców Warszawy 28 B
83-000 Pruszcz Gdański
Zamawiający gwarantuje zakup 100 % asortymentu wskazanego w Formularzu cenowym.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa niszczarek dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę towarów zgodnie z asortymentem wskazanym
w „Formularzu cenowym” ( Załącznik nr 2A do SIWZ ) w miejscach wskazanych przez odbiorcę
na adres wskazanych kompleksów wojskowych:
1. Magazyn 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
2. Magazyn JW 1300 w Pruszczu Gdańskim
ul. Powstańców Warszawy 28 B
83-000 Pruszcz Gdański
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| | |