GuidZP400 |
48b3a86b-6a56-4bb1-ba32-5be2b585fb6f
|
Biuletyn |
539809-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smolarz
|
Regon |
81053930900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Klesno
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Drezdenko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
957 620 563
|
Zamawiajacy fax |
957 620 578
|
Zamawiajacy email |
smolarz@szczecin.lasy.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.smolarz.szczecin.lasy.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_smolarz/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_smolarz/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smolarz Klesno 3 66-530 Drezdenko
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Smolarz
|
Numer referencyjny |
SA.270.1.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zamawiającego wraz z ich montażem i rozmieszczeniem.
Dostawa obejmuje meble biurowe w ilościach zgodnych z formularzem cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dołączonym do SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, zwanym dalej OPZ. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej siedziby Nadleśnictwa Smolarz w celu zapoznania się z warunkami miejsca dostawy i prawidłowego przygotowania oferty. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo OPZ (Załącznik nr 6 do SIWZ) normy i parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji finansowej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z usługą montażu mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 450 000 PLN brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
8.4.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
w pkt 6.2. ppkt 1 SIWZ,
b) wykaz wykonanych głównych dostaw wraz z usługą montażu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie.
Przez dostawy główne rozumie się dostawy wraz z usługą montażu potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, opisanych szczegółowo w pkt. 6 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, Wzór formularz oferty, Wykonawca bez wezwania , w termie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.24 ust.1pkt.23 ustawy pzp,przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia , wykonawca może przedstawić dowody,że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN).
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.04.2018 do godz. 10:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016r. nr 2016r. nr 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz.1089).
Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 74 1240 3611 1111 0000 4173 4063 z dopiskiem wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Smolarz” znak spr. SA.270.1.2.2018;
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 13.4 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, a oryginał dokumentu dostarczyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.
Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w następujących przypadkach:
a) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia,
b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu,
c) wystąpienia powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów,
d) wykonania Przedmiotu Umowy w terminie nie jest możliwe z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, polegających w szczególności na konieczności zapewnienia pracownikom Zamawiającego odpowiednich warunków pracy,
e) wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie nie jest możliwe w związku z przedłużeniem się zakończenia budowy bądź robót budowlanych prac wykończeniowych w pomieszczeniach związanych z realizacją dostawy w siedzibie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy,
f) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
3) zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w przypadku zastosowania nowych technologii, jeżeli zmiana jest korzystna z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspiesza realizację, obniża koszty ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększa użyteczność Przedmiotu Umowy.
3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 144 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
|
IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|