Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Smolarz

Data publikacji 2018-04-04
Data zakończenia 2018-04-18 00:00:00
Instytucja Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smolarz
Miejscowość Drezdenko
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539809-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zamawiającego wraz z ich montażem i rozmieszczeniem.
Dostawa obejmuje meble biurowe w ilościach zgodnych z formularzem cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dołączonym do SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, zwanym dalej OPZ. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej siedziby Nadleśnictwa Smolarz w celu zapoznania się z warunkami miejsca dostawy i prawidłowego przygotowania oferty. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo OPZ (Załącznik nr 6 do SIWZ) normy i parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48b3a86b-6a56-4bb1-ba32-5be2b585fb6f
Biuletyn 539809-N-2018
Zamawiajacy nazwa Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smolarz
Regon 81053930900000
Zamawiajacy adres ulica Klesno
Zamawiajacy miejscowosc Drezdenko
Zamawiajacy kod pocztowy 66530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 620 563
Zamawiajacy fax 957 620 578
Zamawiajacy email smolarz@szczecin.lasy.gov.pl
Adres strony url http://www.smolarz.szczecin.lasy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_smolarz/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_smolarz/zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smolarz Klesno 3 66-530 Drezdenko
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Smolarz
Numer referencyjny SA.270.1.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zamawiającego wraz z ich montażem i rozmieszczeniem. Dostawa obejmuje meble biurowe w ilościach zgodnych z formularzem cenowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dołączonym do SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, zwanym dalej OPZ. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej siedziby Nadleśnictwa Smolarz w celu zapoznania się z warunkami miejsca dostawy i prawidłowego przygotowania oferty. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wymienione i opisane szczegółowo OPZ (Załącznik nr 6 do SIWZ) normy i parametry. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-04-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji finansowej. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z usługą montażu mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 450 000 PLN brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu 8.4.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt 6.2. ppkt 1 SIWZ, b) wykaz wykonanych głównych dostaw wraz z usługą montażu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Przez dostawy główne rozumie się dostawy wraz z usługą montażu potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, opisanych szczegółowo w pkt. 6 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, Wzór formularz oferty, Wykonawca bez wezwania , w termie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.24 ust.1pkt.23 ustawy pzp,przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia , wykonawca może przedstawić dowody,że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.04.2018 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016r. nr 2016r. nr 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz.1089). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 74 1240 3611 1111 0000 4173 4063 z dopiskiem wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Zakup i dostawa mebli biurowych wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Smolarz” znak spr. SA.270.1.2.2018; Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 13.4 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, a oryginał dokumentu dostarczyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, możliwe są w następującym zakresie i przy zaistnieniu poniższych przesłanek: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w następujących przypadkach: a) wystąpienia działań i zaniechań instytucji zaangażowanych w realizację, kontrolę lub finansowanie zamówienia, b) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią, w szczególności powódź, deszcz nawalny, pożar; Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, c) wystąpienia powszechnej niedostępności surowców bądź materiałów, d) wykonania Przedmiotu Umowy w terminie nie jest możliwe z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, polegających w szczególności na konieczności zapewnienia pracownikom Zamawiającego odpowiednich warunków pracy, e) wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie nie jest możliwe w związku z przedłużeniem się zakończenia budowy bądź robót budowlanych prac wykończeniowych w pomieszczeniach związanych z realizacją dostawy w siedzibie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, f) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 3) zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy możliwa jest w przypadku zastosowania nowych technologii, jeżeli zmiana jest korzystna z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspiesza realizację, obniża koszty ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększa użyteczność Przedmiotu Umowy. 3. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 144 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV 4 4 data 2018-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)