Dostawa wyposażenia na potrzeby Kierunku Lekarskiego w Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego

Data publikacji 2018-04-04
Data zakończenia 2018-04-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Tablice,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539493-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 351121003, 331000001, 331921209, 331400003, 392243001, 391000003, 301959207, 323220006, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia na potrzeby Kierunku Lekarskiego w Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego w podziale na części:
1. Część nr 1: Dostawa sprzętu szkoleniowego do symulacji medycznej na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
2. Część nr 2: Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
3. Część nr 3: Dostawa uniwersalnych łóżek szpitalnych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
4. Część nr 4: Dostawa materiałów medycznych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
5. Część nr 5: Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
6. Część nr 6: Dostawa mebli gotowych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
7. Część nr 7: Dostawa tablic mobilnych wraz z akcesoriami na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
8. Część nr 8: Dostawa sprzętu multimedialnego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
9. Część nr 9: Dostawa laptopów na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
10. Część nr 12: Dostawa komputerów stacjonarnych na wyposażenie II piętra w segmencie E.
11. Część nr 13: Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Fizjologii Układu Krążenia Zakładu Fizjologii.
II. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I, 1L, 1M do SIWZ (odpowiednio do części).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef393ea2-5325-426c-af6f-03938fdc3437
Biuletyn 539493-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 138200000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia na potrzeby Kierunku Lekarskiego w Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego
Numer referencyjny D/06/2018/PL
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu I. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia na potrzeby Kierunku Lekarskiego w Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego w podziale na części: 1. Część nr 1: Dostawa sprzętu szkoleniowego do symulacji medycznej na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. 2. Część nr 2: Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. 3. Część nr 3: Dostawa uniwersalnych łóżek szpitalnych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. 4. Część nr 4: Dostawa materiałów medycznych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. 5. Część nr 5: Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. 6. Część nr 6: Dostawa mebli gotowych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. 7. Część nr 7: Dostawa tablic mobilnych wraz z akcesoriami na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. 8. Część nr 8: Dostawa sprzętu multimedialnego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. 9. Część nr 9: Dostawa laptopów na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. 10. Część nr 12: Dostawa komputerów stacjonarnych na wyposażenie II piętra w segmencie E. 11. Część nr 13: Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Fizjologii Układu Krążenia Zakładu Fizjologii. II. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I, 1L, 1M do SIWZ (odpowiednio do części).
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części): maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu SIWZ. 5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 6. (DOTYCZY CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 7, 13) W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostawa przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ. 7. (DOTYCZY CZĘŚCI NR 6) W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotu zamówienia jest dostawa i montaż przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ. 8. (DOTYCZY CZĘŚCI NR 8, 9, 12) W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotu zamówienia jest dostawa, montaż, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej* (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. *W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca zostanie wezwany przez Zamawiającego o informację w formie pisemnej dotyczącą aktualności dostarczonego oświadczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę: DOTYCZY CZĘSCI NR 1, 3, 8, 9, 12: 1. Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A, 1C, 1H, 1I, 1L do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1A, 1C, 1H, 1I, 1L do SIWZ – odpowiednio do części) poprzez określenie w kolumnie „Przedmiot zamówienia – oferta Wykonawcy”, szczegółowych parametrów/danych technicznych zaoferowanego sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”. Ponadto w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A, 1C, 1H, 1I, 1L do SIWZ - odpowiednio do części) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie, a Wykonawca ponownie zostanie wezwany do dostarczenia Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A, 1C, 1H, 1I, 1L. DOTYCZY CZĘSCI NR 6: 2. Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: danych technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego odpowiednio na podstawie załącznika nr 1F do SIWZ (w części nr 6) wraz z próbnikami kolorów wszystkich oferowanych rodzajów mebli. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbniki kolorów, opisane w sposób niebudzący wątpliwości do jakich mebli/krzeseł są dedykowane. Zamawiający żąda aby próbniki kolorów płyt meblowych miały wymiar nie mniejszy niż 20x20cm. DOTYCZY CZĘSCI NR 2, 4, 5, 7, 13: 3. Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: danych technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego odpowiednio na podstawie załącznika nr 1B do SIWZ (w części nr 2) i/lub nr 1D do SIWZ (w części nr 4) i/lub nr 1E do SIWZ (w części nr 5) i/lub nr 1G do SIWZ (w części nr 7) i/lub nr 1M do SIWZ (w części nr 13) (odpowiednio do części).
Inne dokumenty niewymienione ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
IV 4 4 data 2018-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu szkoleniowego do symulacji medycznej na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35112100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 73861,79
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu szkoleniowego do symulacji medycznej na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5691,06
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa uniwersalnych łóżek szpitalnych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192120-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11414,63
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa uniwersalnych łóżek szpitalnych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów medycznych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 528,46
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów medycznych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4235,77
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1E.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa mebli gotowych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2601,63
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa mebli gotowych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1F.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa tablic mobilnych wraz z akcesoriami na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195920-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1113,82
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa tablic mobilnych wraz z akcesoriami na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1G.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu multimedialnego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1219,51
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu multimedialnego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1H.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa laptopów na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1951,22
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa laptopów na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1I.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów stacjonarnych na wyposażenie II piętra w segmencie E
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów stacjonarnych na wyposażenie II piętra w segmencie E. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1L.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Fizjologii Układu Krążenia Zakładu Fizjologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8983,74
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Fizjologii Układu Krążenia Zakładu Fizjologii. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1M.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)