GuidZP400 |
ef393ea2-5325-426c-af6f-03938fdc3437
|
Biuletyn |
539493-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
Regon |
138200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 5 415977
|
Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
Adres strony url |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia na potrzeby Kierunku Lekarskiego w Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego
|
Numer referencyjny |
D/06/2018/PL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
I. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia na potrzeby Kierunku Lekarskiego w Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego w podziale na części:
1. Część nr 1: Dostawa sprzętu szkoleniowego do symulacji medycznej na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
2. Część nr 2: Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
3. Część nr 3: Dostawa uniwersalnych łóżek szpitalnych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
4. Część nr 4: Dostawa materiałów medycznych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
5. Część nr 5: Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
6. Część nr 6: Dostawa mebli gotowych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
7. Część nr 7: Dostawa tablic mobilnych wraz z akcesoriami na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
8. Część nr 8: Dostawa sprzętu multimedialnego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
9. Część nr 9: Dostawa laptopów na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy.
10. Część nr 12: Dostawa komputerów stacjonarnych na wyposażenie II piętra w segmencie E.
11. Część nr 13: Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Fizjologii Układu Krążenia Zakładu Fizjologii.
II. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G, 1H, 1I, 1L, 1M do SIWZ (odpowiednio do części).
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części): maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu SIWZ.
5. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
6. (DOTYCZY CZĘŚCI NR 1, 2, 3, 4, 5, 7, 13) W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest dostawa przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego
w przedmiotowej SIWZ.
7. (DOTYCZY CZĘŚCI NR 6) W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotu zamówienia jest dostawa i montaż przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego
w przedmiotowej SIWZ.
8. (DOTYCZY CZĘŚCI NR 8, 9, 12) W rozumieniu niniejszej SIWZ wykonaniem przedmiotu zamówienia jest dostawa, montaż, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej* (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. *W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca zostanie wezwany przez Zamawiającego o informację w formie pisemnej dotyczącą aktualności dostarczonego oświadczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał dostarczenia przez Wykonawcę:
DOTYCZY CZĘSCI NR 1, 3, 8, 9, 12:
1. Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A, 1C, 1H, 1I, 1L do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1A, 1C, 1H, 1I, 1L do SIWZ – odpowiednio do części) poprzez określenie w kolumnie „Przedmiot zamówienia – oferta Wykonawcy”, szczegółowych parametrów/danych technicznych zaoferowanego sprzętu.
Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”.
Ponadto w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A, 1C, 1H, 1I, 1L do SIWZ - odpowiednio do części) – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/ specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie, a Wykonawca ponownie zostanie wezwany do dostarczenia Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1A, 1C, 1H, 1I, 1L.
DOTYCZY CZĘSCI NR 6:
2. Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: danych technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego odpowiednio na podstawie załącznika nr 1F do SIWZ (w części nr 6) wraz z próbnikami kolorów wszystkich oferowanych rodzajów mebli. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbniki kolorów, opisane w sposób niebudzący wątpliwości do jakich mebli/krzeseł są dedykowane. Zamawiający żąda aby próbniki kolorów płyt meblowych miały wymiar nie mniejszy niż 20x20cm.
DOTYCZY CZĘSCI NR 2, 4, 5, 7, 13:
3. Opisu przedmiotu zamówienia, tj.: danych technicznych proponowanego przedmiotu zamówienia sporządzonego odpowiednio na podstawie załącznika nr 1B do SIWZ (w części nr 2) i/lub nr 1D do SIWZ (w części nr 4) i/lub nr 1E do SIWZ (w części nr 5) i/lub nr 1G do SIWZ (w części nr 7) i/lub nr 1M do SIWZ (w części nr 13) (odpowiednio do części).
|
Inne dokumenty niewymienione |
ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
IV 4 4 data |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu szkoleniowego do symulacji medycznej na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35112100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
73861,79
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu szkoleniowego do symulacji medycznej na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5691,06
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa uniwersalnych łóżek szpitalnych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192120-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11414,63
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa uniwersalnych łóżek szpitalnych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów medycznych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
528,46
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów medycznych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1D.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4235,77
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1E.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli gotowych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2601,63
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli gotowych na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1F.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tablic mobilnych wraz z akcesoriami na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195920-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1113,82
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tablic mobilnych wraz z akcesoriami na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1G.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu multimedialnego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1219,51
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu multimedialnego na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1H.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa laptopów na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1951,22
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa laptopów na wyposażenie Sali Opieki Pielęgnacyjnej z elementami pierwszej pomocy. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1I.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów stacjonarnych na wyposażenie II piętra w segmencie E
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
21600,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputerów stacjonarnych na wyposażenie II piętra w segmencie E. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1L.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Fizjologii Układu Krążenia Zakładu Fizjologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8983,74
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: maksymalnie w ciągu dziesięciu [ 10 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w Formularzu ofertowym może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie Pracowni Fizjologii Układu Krążenia Zakładu Fizjologii. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1M.
|
| |