Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2018-04-04
Data zakończenia 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540204-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104, 331411159, 331411142, 331411197, 331411111, 331411276, 331411166
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych w okresie 24 miesięcy w podziale na 11 grup (zadań)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c176edd4-653f-4a98-9a51-75d508e81bdf
Biuletyn 540204-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 092354746
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-826
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48523709124
Zamawiajacy fax +48523709125
Zamawiajacy email zam.pub@szpital.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.szpital.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. Emila Warmińskiego SPZOZ Szpitalna 19 85-826 Bydgoszcz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny DZP-270-25-2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych w okresie 24 miesięcy w podziale na 11 grup (zadań)
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru - Załącznika nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karty katalogowe, ulotki lub inne podobne materiały producenta, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę, potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z wymaganiami SIWZ. 1. Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (jeśli wymagany) lub deklaracja zgodności (jeśli dotyczy) potwierdzająca zgodność przedmiotu zamówienia z dyrektywą 93/42/EWG (MDD); 2. Dokument potwierdzający rejestrację zaoferowanych wyrobów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty - wg wzoru - Załącznika nr 1 do SIWZ. Formularz asortymentowo - cenowy - wg wzoru - Załącznika nr 2 do SIWZ. Istotne postanowienia umowy - wg wzoru - Załacznika nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności siły wyższej, w szczególności takich jak: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy- przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, 2) określonym w § 2 ust. 5 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć odpowiedni aneks do umowy, 3) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 4) nie wykorzystania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 - w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy - dotyczy wartości poszczególnych grup, 5) zmiany przepisów prawa, jeżeli skutkuje ona koniecznością zmiany postanowień niniejszej umowy, 6) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, 7) zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie, 8) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy, 9) zmiany siedziby Zamawiającego, 2. Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienia produktu objętego umową odpowiednikiem spełniającym opis przedmiotu zamówienia w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, 2) wygaśnięcia rejestracji, 3) udokumentowanego braku dostępności produktu na rynku, 4) pojawienia się na rynku "ulepszonej formy produktu". Zmiana, o której mowa wyżej będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w stosunku do treści oferty w zakresie ilościowym, tj. zwiększenie ilości zamawianego produktu w danej pozycji (w stosunku do ilości przewidzianych w Formularzu asortymentowo - cenowym) poprzez zmniejszenie ilości zamawianego produktu z innej pozycji w obrębie danej grupy, pod warunkiem że zmiana ta nie będzie prowadzić do zmiany cen jednostkowych poszczególnych pozycji w grupie oraz do przekroczenia wartości brutto danej grupy. 4. W każdym z przypadków określonych w ust. 1, 2 i 3 niniejszego paragrafu, zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 5. W przypadku zmiany ceny urzędowej produktu na niższą, nie jest wymagane tworzenie aneksu do umowy, a zmiana ceny następuje automatycznie od dnia wejścia w życie aktu prawnego dotyczącego tego produktu. 6. W przypadku ograniczenia dostępności produktu, które zostanie zgłoszone pisemnie przez Wykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż w umowie. W sytuacji tej Zamawiający przekazuje Wykonawcy pisemną zgodę na dostarczenie produktu zamiennego i tym samym nie wymaga się zawarcia aneksu do umowy. 7. Strony ustalają, że w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania produktu i/lub wielkości opakowania Wykonawca zwraca się do Zamawiającego na piśmie o wyrażenie zgody na niniejszą zmianę. Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktu, po cenie nie wyższej niż w umowie. Zmiana ta nie może prowadzić do podwyższenia ceny za jedną jednostkę miary (sztukę, opakowanie, itd.). 8. Strony ustalają, że w przypadku obniżenia ceny jednostkowej towaru w związku z aktualnymi rabatami lub promocjami, obniżenie następuje automatycznie bez konieczności zmiany umowy, na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zawierającego informacje takie jak: nazwę produktu, jego opis (postać, dawkę, opakowanie), cenę jednostkową (netto, brutto), okres obowiązywania lub ilość towaru, jakiej dotyczy rabat/promocja. Niniejsze oświadczenie zostanie dostarczone Zamawiającemu każdorazowo wraz z dostawą towaru objętego rabatem/promocją. 9. Strony dopuszczają możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 10. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust.9 pkt 2), zmiana wynagrodzenia następuje na pisemny wniosek Wykonawcy. Do wniosku Wykonawca zobowiązuje się dołączyć uzasadnienie zmiany i jej zakresu poparte stosownym wyliczeniem. Zamawiający może żądać przedstawienia dowodów uzasadniających wysokość wnioskowanej zmiany i jej zakres. 11. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 9 pkt 3) zmiana wynagrodzenia następuje na wniosek Wykonawcy. Do wniosku Wykonawca zobowiązuje się dołączyć uzasadnienie zmiany i jej zakresu poparte stosownym wyliczeniem. Zamawiający może żądać przedstawienia dowodów uzasadniających wysokość wnioskowanej zmiany i jej zakres. 12. Zmiana wynagrodzenia wskutek okoliczności, o których mowa w ust. 9 następuje proporcjonalnie do zmiany kosztów pozostałej do wykonania części zamówienia zaistniałej wskutek określonej okoliczności. 13. Wynagrodzenie w zmienionej wysokości obowiązywać będzie od daty wejścia w życie aktów prawnych wprowadzających zmiany o których mowa w ust. 9 pkt 2, 3.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 data 2018-05-12T00:00:00+02:00

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wata celulozowa (lignina)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141115-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Wata celulozowa bielona bezchlorowo, w arkuszach, równo cięta, o rozmiarze 40x60cm (+/-10%), opakowanie maksymalnie 5 kg - 8 570 kg
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Serwety operacyjne z gazy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141114-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Serweta operacyjna gazowa wstępnie prana, jałowa, rozm.: 40-45cm x 40-45cm, minimum 17-nitkowa, 4-warstwowa, ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych, 5 szt.w opakowaniu jałowym - 17 852 op. A' 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Gaza, kompresy z gazy, wata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Poz 11: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie op.a'200g z przeliczeniem ilości do pełnych opakowań w górę
Zalacznik krotki opis 1. Gaza opatrunkowa, niejałowa, minimum 13-nitkowa, szer. 90cm – 100cm - 43 200 mb 2. Gaza bawełniana, sterylna, 17-nitkowa, klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych, rozm.: 1mx1m - 18 374 szt 3. Kompresy niejałowe, gazowe, 8-warstwowe, minimum 13-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, opakowanie 100szt. - 2 724 op. 4. Kompresy niejałowe, gazowe, 8-warstwowe, minimum 13-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, opakowanie 100szt. - 2 012 op. 5. Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 5x5cm, opakowanie 2szt. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych, sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji - 5 800 op. 6. Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, opakowanie 2szt. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych, sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji - 421 900 op. 7. Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, opakowanie 10 szt. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji - 45 040 op. 8. Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, opakowanie 20 szt. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji - 6 560 op. 9. Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 5x5cm, opakowanie 20 szt. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji - 20 600 op. 10. Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, opakowanie 20 szt. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji - 48 620 op. 11. Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa 500g - 10 op.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Kompresy z gazy z nitką RTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141119-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Kompresy jałowe, gazowe z nitką RTG, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, opakowanie 10 szt. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji - 700 op. 2. Kompresy jałowe, gazowe z nitką RTG 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, opakowanie 20 szt. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji - 8 560 op. 3. Kompresy jałowe, gazowe z nitką RTG, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, opakowanie 20 szt. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji - 11 420 op. 4. Kompresy jałowe, gazowe, z nitką RTG 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, opakowanie 50 szt. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji - 2 908 op.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opaski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Poz.7 -W przypadku gdy zamawiana ilość mb nie stanowi pełnych zaoferowanych przez Wykonawcę opakowań, należy zaokrąglić ich ilość w górę Poz. 11 - Zamawiający wymaga zaoferowania opaski pod opa
Zalacznik krotki opis 1. Opaska dziana, podtrzymująca, nieelastyczna,rozm. 10cm x 4-5m - 7 000 szt. 2. Opaska dziana, podtrzymująca, nieelastyczna, rozm. 15cm x 4-5m - 2 242 szt. 3. Opaska elastyczna, stopień rozciągliwości 100-130%, rozm.: 10cm x 4-5m z zapinką - 11 890 szt. 4. Opaska elastyczna, stopień rozciągliwości 100-130%, rozm.: 15cm x 4-5m z zapinką - 1 726 szt. 7. Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków (podudzie, kolano, ramię, stopa, łokieć), w opakowaniu: max 25 mb po rozciągnięciu - 18 300 mb (po rozciągnięciu) 8. Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków (głowa, ramię, podudzie, kolano), długość 1 mb w stanie swobodnym - 12 szt. 9. Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków (udo, głowa, biodra), długość 1 mb w stanie swobodnym - 32 szt. 10. Opaska gipsowa szybkowiążąca, czas wiązania 3-6 min, rozm. 3m x 10-12cm - 192 szt. 11. Opaska z waty syntetycznej pod opatrunki gipsowe, rozm.: 3m x 8-10cm - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Opatrunki do wkłuć naczyniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opatrunek samoprzylepny z cienkiej folii poliuretanowej, jałowy, półprzepuszczalny, przezroczysty, z hypoalergicznym, wodoodpornym środkiem adhezyjnym, do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych u dzieci, rozm.:4,5- 5,0cm x 5,5-6,0cm, opakowanie jałowe po 1 szt. - 1 600 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Opatrunek z siatki poliamidowej, pokrytej srebrem metalicznym i impregnowanej maścią z triglicerydów, jałowy, do zaopatrywania ran zakażonych – przewlekłych, ostrych, oparzeń II stopnia, zapobiegawczo, rozm.: 10,0cm x 10,0cm, opakowanie jałowe po 1 szt. - 1 400 szt. 2. Opatrunek jałowy dla ran wymagających aktywnego oczyszczania, mogący pozostawać na ranie do 24h, do zaopatrywania ran klinicznie zakażonych, ran trudno gojących się, aktywowany płynem Ringera - gotowy do użycia; rozm.: 10,0cm x 10,0cm, opakowanie jałowe po 1 szt. - 160 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Opatrunki alginianowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opatrunek z włókien alginianów wapnia, jałowy, do zaopatrywania wszelkich ran znajdujących się w fazie oczyszczania i ziarninowania, rozm.: 10,0cm x 10,0cm, opakowanie jałowe po 1 szt. - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Opatrunki hemostatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141127-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Gąbka żelatynowa resorbowalna, o działaniu hemostatycznym, jednorazowego użytku, rozm.: 7-8cm x 5-6cm x 1cm - 80 szt. 2. Gąbka żelatynowa resorbowalna, o działaniu hemostatycznym, jednorazowego użytku, rozm.: 7-8cm x 5-6cm x 1mm - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Opatrunek włókninowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną, z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 6cm x 8-10cm, opakowanie jałowe po 1 szt. - 6 900 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestawy opatrunkowe do podciśnieniowej terapii leczenia ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Jałowy zestaw opatrunkowy mały do podciśnieniowej terapii leczenia ran, kompatybilny z pompą ”Vivano Tec” składający sią z: a. opatrunku piankowego b. samoprzylepnej podkładki z portem, połączonej z dwuświatłowym drenem c. samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej. Całość jałowo pakowana. - 54 szt. 2. Jałowy zestaw opatrunkowy średni do podciśnieniowej terapii leczenia ran, kompatybilny z pompą ”Vivano Tec” składający sią z: a. opatrunku piankowego b. samoprzylepnej podkładki z portem, połączonej z dwuświatłowym drenem c. samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej. Całość jałowo pakowana. - 24 szt. 3. Jałowy zestaw opatrunkowy duży do podciśnieniowej terapii leczenia ran, kompatybilny z pompą ”Vivano Tec” składający sią z: a. opatrunku piankowego b. samoprzylepnej podkładki z portem, połączonej z dwuświatłowym drenem c. samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej. Całość jałowo pakowana. - 18 szt. 4. Jałowy zbiornik na wydzielinę 800 ml jednorazowy, kompatybilny z pompą: ”Vivano Tec” do terapii podciśnieniowej - 72 szt. 5. Jałowy zbiornik na wydzielinę do 300 ml jednorazowy, kompatybilny z pompą: ”Vivano Tec” do terapii podciśnieniowej - 160 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)