Zamówienie obejmuje:
1) dostawę wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Książ Wielkopolski, powiat śremski tj. Szkoła Podstawowa Chwałkowo Kościelne, Szkoła Podstawowa Mchy, Szkoła Podstawowa Książ Wlkp., Szkoła Podstawowa Konarzyce;
2) także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
3) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający rodzaj i ilość wyposażenia oraz sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 „Lista zakupów” do SIWZ. Wymienione w szczegółowej specyfikacji zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2.
4. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/ rachunku.
5. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje:
1) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Chwałkowie Kościelnym 54, 63-130 Książ Wlkp., telefon kontaktowy: 61 28 22 696;
2) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej im. Emilii Sczanieckiej w Konarzycach, ul. Szkolna 6, 63-130 Książ Wlkp., telefon kontaktowy: 61 28 22 620;
3) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej im. Wiosny Ludów w Książu Wlkp., ul. Wichury 27, 63-130 Książ Wlkp., telefon kontaktowy: 61 28 22 007;
4) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej im. Ks. Abp. Antoniego Baraniaka w Mchach 39, 63-130 Książ Wlkp., telefon kontaktowy: 61 28 19 498;
5) Miejscem dostaw przedmiotów są adresy wymienione w pkt 4 ppkt 1)-4) wraz z podziałem na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole.
6. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności;
2) Elastyczność w użytkowaniu;
3) Proste i intuicyjne użytkowanie;
4) Czytelna informacja;
5) Tolerancja na błędy;
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku;
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania;
8) Percepcja równości.
Podział na zadania:
Zadanie numer 1:
1. IT - komputer przenośny
2. IT - zestawy multimedialne
(zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 24-40)
Zadanie numer 2:
1. IT - inne
2. Mapy, globusy, przewodniki, atlasy
3. Modele, plansze przyrodnicze
4. Odczynniki chemiczne
5. Pomoce matematyka
6. Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń
7. Przyrządy, urządzenia, preparaty do obserwacji
8. Sprzęt laboratoryjny i pomocniczy
(zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 1-23 oraz poz. 41-342) |
GuidZP400 |
3e8ccffe-0844-433a-931b-6e2f0d3f7e8f
|
Biuletyn |
540038-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmian Książ Wlkp.
|
Regon |
53046500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stacha Wichury
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Książ Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63130
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
612 822 001
|
Zamawiajacy fax |
612 822 724
|
Zamawiajacy email |
urzad@ksiaz-wlkp.pl
|
Adres strony url |
www.ksiaz-wlkp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ksiaz-wlkp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Książ Wlkp., ul. Stacha Wichury 11a, 63-130 Książ Wlkp. Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych Gminy Książ Wlkp. w ramach projektu: Skarbnica wiedzy w Książu Wlkp.
|
Numer referencyjny |
G.271.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje:
1) dostawę wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Książ Wielkopolski, powiat śremski tj. Szkoła Podstawowa Chwałkowo Kościelne, Szkoła Podstawowa Mchy, Szkoła Podstawowa Książ Wlkp., Szkoła Podstawowa Konarzyce;
2) także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
3) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający rodzaj i ilość wyposażenia oraz sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 „Lista zakupów” do SIWZ. Wymienione w szczegółowej specyfikacji zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2.
4. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/ rachunku.
5. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje:
1) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Chwałkowie Kościelnym 54, 63-130 Książ Wlkp., telefon kontaktowy: 61 28 22 696;
2) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej im. Emilii Sczanieckiej w Konarzycach, ul. Szkolna 6, 63-130 Książ Wlkp., telefon kontaktowy: 61 28 22 620;
3) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej im. Wiosny Ludów w Książu Wlkp., ul. Wichury 27, 63-130 Książ Wlkp., telefon kontaktowy: 61 28 22 007;
4) dostawę wyposażenia do pracowni w Szkole Podstawowej im. Ks. Abp. Antoniego Baraniaka w Mchach 39, 63-130 Książ Wlkp., telefon kontaktowy: 61 28 19 498;
5) Miejscem dostaw przedmiotów są adresy wymienione w pkt 4 ppkt 1)-4) wraz z podziałem na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole.
6. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności;
2) Elastyczność w użytkowaniu;
3) Proste i intuicyjne użytkowanie;
4) Czytelna informacja;
5) Tolerancja na błędy;
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku;
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania;
8) Percepcja równości.
Podział na zadania:
Zadanie numer 1:
1. IT - komputer przenośny
2. IT - zestawy multimedialne
(zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 24-40)
Zadanie numer 2:
1. IT - inne
2. Mapy, globusy, przewodniki, atlasy
3. Modele, plansze przyrodnicze
4. Odczynniki chemiczne
5. Pomoce matematyka
6. Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń
7. Przyrządy, urządzenia, preparaty do obserwacji
8. Sprzęt laboratoryjny i pomocniczy
(zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 1-23 oraz poz. 41-342)
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
49
|
Informacje na temat katalogow |
Kryterium oceniane
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (o treści zgodnej z załącznikiem nr 8);
c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz.1785 ze zm.) (o treści zgodnej z załącznikiem nr 9 do SIWZ );
d) wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.) (o treści zgodnej z załącznikiem nr 7 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ);
2)lista zakupów, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (załącznik nr 1 do SIWZ);
3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy:
a)ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba;
b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Działając zgodnie z art. 144 ust. 1 oraz ust. 1e Ustawy zamawiający zakazuje zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, chyba że zachodzą okoliczności wymienione w ww. artykule.
2.Dopuszczalne są zmiany nieistotnych postanowień umowy rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania.
3.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium oceniane
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie numer 1:
1. IT - komputer przenośny
2. IT - zestawy multimedialne
(zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 24-40)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
49
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie numer 2:
1. IT - inne
2. Mapy, globusy, przewodniki, atlasy
3. Modele, plansze przyrodnicze
4. Odczynniki chemiczne
5. Pomoce matematyka
6. Przyrządy do pomiarów i wykonywania doświadczeń
7. Przyrządy, urządzenia, preparaty do obserwacji
8. Sprzęt laboratoryjny i pomocniczy
(zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 1-23 oraz poz. 41-342)
|
| |