GuidZP400 |
4fa4cbe1-a405-40bd-a4eb-c0e5dc4fcefe
|
Biuletyn |
539220-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Wągrowiecki
|
Regon |
57079949600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wągrowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 680 500
|
Zamawiajacy fax |
672 627 888
|
Zamawiajacy email |
or@wagrowiec.pl
|
Adres strony url |
www.wagrowiec.pl; www.bip.wagrowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wagrowiec.pl/42,przetargi-zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a (Kancelaria Ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania danych dla budynków i lokali oraz występowania gruntów zabudowanych i zurbanizowanych dla części gminy Wągrowiec
|
Numer referencyjny |
OR.272.4.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania danych dla budynków i lokali oraz występowania gruntów zabudowanych i zurbanizowanych dla części gminy Wągrowiec.
2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania danych dla budynków i lokali oraz występowania gruntów zabudowanych i zurbanizowanych dla części gminy Wągrowiec (13 obrębów – Bartodzieje, Brzeźno Stare, Bukowiec, Grylewo, Kobylec, Kopaszyn, Kaliszany, Kamienica, Nowe, Pawłowo Żońskie, Sarbka, Toniszewo, Żelice):
- powierzchnia ewidencyjna: 11337 ha.
- ilość działek: 4736.
- ilość budynków w części graficznej bazy danych: 3388.
- szacunkowa ilość budynków do pomiaru: 364.
- szacunkowa ilość lokali do założenia: 200.
- szacunkowa ilość granic do pomiaru: 256.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ: Warunki techniczne i Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
|
Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-24T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi w zakresie prac geodezyjno-kartograficznych objętych projektem założenia ewidencji lub modernizacji ewidencji gruntów i budynków, o wartości co najmniej 80000 złotych brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych Wykonawców. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ);
2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu;
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 r. poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy przekazać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców.
oraz w uzasadnionych przypadkach: 4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę; 5. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium wysokości: 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych 00/100);
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powiat Wągrowiecki – PKO Bank Polski SA, numer konta 86 1020 4027 0000 1902 1361 6174. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: „Dotyczy przetargu nieograniczonego - OR.272.4.2018”.
4. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia w następujących przypadkach:
a) nieprzewidzianych problemów technicznych leżących po stronie Zamawiającego, uniemożliwiających prawidłowy import lub eksport baz danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Dotyczy to np. nieprzewidzianej awarii systemu elektronicznego, błędnie działającego systemu do prowadzenia baz danych lub serwera w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu. Termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas trwania przeszkody, jednak nie dłużej niż o 15 dni,
b) zakłóceń związanych z terminowym przekazywaniem materiałów zasobu w związku z realizacją Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, projektu pod nazwą „Cyfryzacja powiatowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych powiatów: Czarnkowsko-Trzcianeckiego, Pilskiego, Wągrowieckiego i Złotowskiego”. Termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas trwania przeszkody, jednak nie dłużej niż o 15 dni,
c) zmiennych warunków atmosferycznych np. długotrwałe opady deszczu uniemożliwiających wykonywanie robót terenowych. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający. Warunkiem uwzględnienia wniosku Wykonawcy będzie zapis w Dzienniku Robót dokonany przez Inspektora kontroli poparty podaniem wielkości opadów w danym dniu w milimetrach słupa wody lub litrach wody na metr kwadratowy (l/m2) powierzchni na dobę. Termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas trwania przeszkody, jednak nie dłużej niż o 15 dni.
W ww. przypadkach zmiana terminu realizacji prac może nastąpić na wniosek Wykonawcy o czas trwania danego zdarzenia. Zapisy o wstrzymaniu, a następnie podjęciu realizacji robót, należy umieścić w DZIENNIKU ROBÓT.
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|