3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w drukach ofert cenowych.
3.3 Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zamówienia w trakcie trwania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o ilości wymienione:
• dla zadania nr 1 w kolumnie nr 9 Załącznika nr 5 do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 1),
• dla zadania nr 2 w kolumnie nr 9 Załącznika nr 7 do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 2).
3.4 Zamawiający gwarantuje, że odbierze i zapłaci za podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, tj.
• dla zadania 1 ilości określone w kolumnie nr 8 Załącznika nr 5 do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 1),
• dla zadania 2 ilości określone w kolumnie nr 8 Załącznika nr 7 do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 2),
3.5 W przypadku skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawca dokona
zgodnie ze złożonym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, dostawy materiałów takich samych i za taką samą cenę brutto jak zaoferował dla zakresu podstawowego zamówienia. Dostawa zakupu realizowanego w ramach opcji – do dnia 20.12.2018 r. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy należy traktować, że Zamawiający nie będzie korzystał z prawa opcji.
3.6 Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
3.7 Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym.
3.8 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.9 Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Dla zadania 1:
Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący równoważny „fabrycznie nowy” produkt w zakresie pozycji wskazanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty:
a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzeń do których produkt jest oferowany
b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski,
c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” że nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz. U z 2017 r. poz. 776) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 2).
d) Kartę produktu producenta materiałów „fabrycznie nowych”, wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli stanowiącej załącznik nr 6 (Zadanie 1) lub załącznik nr 8 (Zadanie 2), zawierającą minimum następujące informacje:
• nazwę producenta materiału eksploatacyjnego,
• producenta drukarki, do której jest oferowany produkt jest równoważny „fabrycznie nowy”
• modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
• oznaczenie produktu równoważnego „fabrycznie nowego”
• deklarowana wydajność.
e) dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, - dla każdego materiału eksploatacyjnego równoważnego „fabrycznie nowego” zawierający dane m.in.:
1 ) średnia ilość wydruków,
2) odchylenie standardowe,
3) dolna granica przedziału ufności (90%),
4) data testowania,
5) liczba testowanych kaset,
6) liczba kaset użytych do obliczeń,
7) czy stosowano procedurę wstrząsania,
8) tryb drukowania,
f) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie produkcja i sprzedaż tonerów, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje materiał równoważny „fabrycznie nowy”.
Dla zadania 2:
Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący „zamiennik” lub produkt „fabrycznie nowy”, zobligowany jest załączyć stosowne dokumenty:
a) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie wytwarzania materiałów eksploatacyjnych, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje „zamiennik” lub produkt „fabrycznie nowy”.
b) Kartę produktu producenta wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli (załącznik nr 8), zawierającą minimum następujące informacje:
• nazwę producenta materiału eksploatacyjnego,
• producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny,
• modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
• oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod
• deklarowana wydajność.
c) w przypadku tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych - raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą ISO/IEC 19752,
d) w przypadku tonerów do kolorowych urządzeń laserowych - raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą ISO/IEC 19798,
e) w przypadku wkładów atramentowych - raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą
ISO/IEC 24711.
UWAGA:
Jeżeli wykonawca oferuje tylko i wyłącznie materiały „oryginalne” sygnowane przez producenta danego urządzenia, nie wypełnia załącznika nr 6 do SIWZ (zadanie 1) lub załącznika nr 8 do SIWZ (Zadanie 2).
Jeżeli wykonawca oferuje produkt równoważny „fabrycznie nowy” lub „zamiennik” - wypełnia załącznik nr 6 do SIWZ (zadanie 1) lub załącznik nr 8 do SIWZ (zadanie 2) tylko w wierszach, których to dotyczy, wypełniając niezbędne dane oznaczone w kolumnie nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11. |
GuidZP400 |
bb8b101a-7898-4d87-a542-979995deee17
|
Biuletyn |
539695-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
|
Regon |
29072786900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Seminaryjska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-372
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3492930
|
Zamawiajacy fax |
041 3492935
|
Zamawiajacy email |
ewelina.wasowicz@ki.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Sekcja Zamówień Publicznych, 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
|
Numer referencyjny |
27/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w drukach ofert cenowych.
3.3 Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zamówienia w trakcie trwania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o ilości wymienione:
• dla zadania nr 1 w kolumnie nr 9 Załącznika nr 5 do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 1),
• dla zadania nr 2 w kolumnie nr 9 Załącznika nr 7 do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 2).
3.4 Zamawiający gwarantuje, że odbierze i zapłaci za podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, tj.
• dla zadania 1 ilości określone w kolumnie nr 8 Załącznika nr 5 do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 1),
• dla zadania 2 ilości określone w kolumnie nr 8 Załącznika nr 7 do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 2),
3.5 W przypadku skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawca dokona
zgodnie ze złożonym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, dostawy materiałów takich samych i za taką samą cenę brutto jak zaoferował dla zakresu podstawowego zamówienia. Dostawa zakupu realizowanego w ramach opcji – do dnia 20.12.2018 r. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy należy traktować, że Zamawiający nie będzie korzystał z prawa opcji.
3.6 Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
3.7 Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym.
3.8 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.9 Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Dla zadania 1:
Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący równoważny „fabrycznie nowy” produkt w zakresie pozycji wskazanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty:
a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzeń do których produkt jest oferowany
b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski,
c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” że nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz. U z 2017 r. poz. 776) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 2).
d) Kartę produktu producenta materiałów „fabrycznie nowych”, wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli stanowiącej załącznik nr 6 (Zadanie 1) lub załącznik nr 8 (Zadanie 2), zawierającą minimum następujące informacje:
• nazwę producenta materiału eksploatacyjnego,
• producenta drukarki, do której jest oferowany produkt jest równoważny „fabrycznie nowy”
• modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
• oznaczenie produktu równoważnego „fabrycznie nowego”
• deklarowana wydajność.
e) dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, - dla każdego materiału eksploatacyjnego równoważnego „fabrycznie nowego” zawierający dane m.in.:
1 ) średnia ilość wydruków,
2) odchylenie standardowe,
3) dolna granica przedziału ufności (90%),
4) data testowania,
5) liczba testowanych kaset,
6) liczba kaset użytych do obliczeń,
7) czy stosowano procedurę wstrząsania,
8) tryb drukowania,
f) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie produkcja i sprzedaż tonerów, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje materiał równoważny „fabrycznie nowy”.
Dla zadania 2:
Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący „zamiennik” lub produkt „fabrycznie nowy”, zobligowany jest załączyć stosowne dokumenty:
a) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie wytwarzania materiałów eksploatacyjnych, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje „zamiennik” lub produkt „fabrycznie nowy”.
b) Kartę produktu producenta wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli (załącznik nr 8), zawierającą minimum następujące informacje:
• nazwę producenta materiału eksploatacyjnego,
• producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny,
• modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
• oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod
• deklarowana wydajność.
c) w przypadku tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych - raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą ISO/IEC 19752,
d) w przypadku tonerów do kolorowych urządzeń laserowych - raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą ISO/IEC 19798,
e) w przypadku wkładów atramentowych - raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą
ISO/IEC 24711.
UWAGA:
Jeżeli wykonawca oferuje tylko i wyłącznie materiały „oryginalne” sygnowane przez producenta danego urządzenia, nie wypełnia załącznika nr 6 do SIWZ (zadanie 1) lub załącznika nr 8 do SIWZ (Zadanie 2).
Jeżeli wykonawca oferuje produkt równoważny „fabrycznie nowy” lub „zamiennik” - wypełnia załącznik nr 6 do SIWZ (zadanie 1) lub załącznik nr 8 do SIWZ (zadanie 2) tylko w wierszach, których to dotyczy, wypełniając niezbędne dane oznaczone w kolumnie nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-20T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty;
a) art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233 z późn. zm.); – wymagany dokument na potwierdzenie wstępnej kwalifikacji: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
9.1 Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeśli będzie:
9.1.1 zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami niniejszej SIWZ,
9.1.2 złożona w wyznaczonym terminie składania ofert
9.2 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SIWZ dokumenty w zakresie:
9.2.1 spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
9.2.2 braku podstaw wykluczenia
9.2.3 potwierdzeniu spełnienia warunków przedmiotowych
9.3 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.2 należy złożyć na wzorach – załącznikach do SIWZ: załącznik nr 3 w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 dotyczący przesłanek wykluczenia z postępowania. Zamawiający dopuszcza zamiast załączników o których mowa powyżej złożenie oświadczenia w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia – dalej JEDZ, jeżeli będzie zawierało pełne dane informacyjne o wykonawcy (część II określona JEDZ) oraz pełne informacje w zakresie wymaganym niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w JEDZ lub oświadczeniach wykonawcy stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9.3.1 Mając na uwadze powyższe Zamawiający informuje, że:
a) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami;
b) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty;
c) w odniesieniu do Wykonawcy który w świetle przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy podlega wykluczeniu, Zamawiający dopuszcza self–cleaning. W sytuacji zaistnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania - istnieje możliwość przedstawienia przez tego Wykonawcę dowodów na to, że podjął środki wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy; w takim przypadku Zamawiający rozpatrzy dowody wskazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy. Powyższego przepisu nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
d) Zamawiający zastrzega, iż na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 2f ustawy do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania.
9.4 Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz braku podstaw do wykluczenia;
9.4.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
9.4.2 zdolności technicznej lub zawodowej;
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
9.4.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Dla zadania 1:
Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący równoważny „fabrycznie nowy” produkt w zakresie pozycji wskazanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty:
a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzeń do których produkt jest oferowany
b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski,
c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” że nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz. U z 2017 r. poz. 776) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2016 r. poz. 2).
d) Kartę produktu producenta materiałów „fabrycznie nowych”, wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli stanowiącej załącznik nr 6 (Zadanie 1) lub załącznik nr 8 (Zadanie 2), zawierającą minimum następujące informacje:
• nazwę producenta materiału eksploatacyjnego,
• producenta drukarki, do której jest oferowany produkt jest równoważny „fabrycznie nowy”
• modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
• oznaczenie produktu równoważnego „fabrycznie nowego”
• deklarowana wydajność.
e) dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, - dla każdego materiału eksploatacyjnego równoważnego „fabrycznie nowego” zawierający dane m.in.:
1 ) średnia ilość wydruków,
2) odchylenie standardowe,
3) dolna granica przedziału ufności (90%),
4) data testowania,
5) liczba testowanych kaset,
6) liczba kaset użytych do obliczeń,
7) czy stosowano procedurę wstrząsania,
8) tryb drukowania,
f) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie produkcja i sprzedaż tonerów, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje materiał równoważny „fabrycznie nowy”.
Dla zadania 2:
Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący „zamiennik” lub produkt „fabrycznie nowy”, zobligowany jest załączyć stosowne dokumenty:
a) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie wytwarzania materiałów eksploatacyjnych, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje „zamiennik” lub produkt „fabrycznie nowy”.
b) Kartę produktu producenta wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli (załącznik nr 8), zawierającą minimum następujące informacje:
• nazwę producenta materiału eksploatacyjnego,
• producenta drukarki, do której jest oferowany produkt kompatybilny,
• modele lub nazwy urządzeń z jakimi produkt jest kompatybilny,
• oznaczenie produktu kompatybilnego, jego kod
• deklarowana wydajność.
c) w przypadku tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych - raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą ISO/IEC 19752,
d) w przypadku tonerów do kolorowych urządzeń laserowych - raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą ISO/IEC 19798,
e) w przypadku wkładów atramentowych - raport z badań wydajnościowych zgodnie z normą
ISO/IEC 24711.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
17.1 Wadium w wysokości:
dla zadania 1: 3 500,00 (trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
dla zadania 2: 3 500,00 (trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty na dwa zadania wysokość wadium wynosi 7 000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|