„Zakup i dostawa sprzętu RTV, komputerowego z akcesoriami oraz innego wyposażenia typu biurowego na potrzeby 5 szkół uczestniczących w Projekcie „Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych”.

Data publikacji 2018-04-04
Data zakończenia 2018-04-12 00:00:00
Instytucja Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539876-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnego rodzaju sprzętu komputerowego, dydaktyczno-naukowego, materiałów i artykułów biurowych oraz innego wyposażenia na potrzeby 5 szkół uczestniczących w Projekcie pn. „Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych” na potrzeby Projektu prowadzonego w łódzkich liceach ogólnokształcących nr II, XXIX, IX, XXIII oraz nr XLIV.
Część 1) dostawa materiałów biurowych, pomocy naukowych oraz zestawów pierwszej pomocy – według poniższego szczegółowego wykazu:
Poz. 1 Papier kserograficzny biały. Ilość sztuk (ryz): 50
Poz. 2 Segregator dźwigniowy. Ilość sztuk: 50
Poz. 3 Koszulki krystaliczne Ilość sztuk (opakowań po 100 szt.): 25
Poz. 4 Kalkulator biurowy Ilość sztuk: 50
Poz. 5 Kalkulator naukowy. Ilość sztuk: 5
Poz. 6 Apteczka pierwszej pomocy Ilość sztuk (opakowań): 5 szt.
Część 2) dostawa sprzętu komputerowego oraz dydaktyczno-naukowego – według poniższego szczegółowego wykazu:
Poz. 1 Drukarka laserowa wraz z tonerem dedykowanym przez Producenta. Ilość sztuk: 5 urządzeń + 10 tonerów
Poz. 2 Dysk HDD zewnętrzny 2,5’’ Ilość sztuk: 5 urządzeń
Poz. 3 Myszka komputerowa bezprzewodowa. Ilość sztuk: 5
Poz. 4 Wizualizer. Ilość urządzeń: 5 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9c0077f9-5d62-4081-9e1a-1c6fc1235953
Biuletyn 539876-N-2018
Zamawiajacy nazwa Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
Regon 47139038700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopcińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90142
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 783 378
Zamawiajacy fax 426 780 798
Zamawiajacy email oluna@poczta.fm
Adres strony url http://bip.wckp.lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych jako optymalna metoda rozwijania umiejętności naukowego myślenia uczniów w edukacji przyrodniczej w LO nr II, IX, XXIII, XXIX i XLIV
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wckp.lodz.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wckp.lodz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa sprzętu RTV, komputerowego z akcesoriami oraz innego wyposażenia typu biurowego na potrzeby 5 szkół uczestniczących w Projekcie „Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych”.
Numer referencyjny TIK/1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnego rodzaju sprzętu komputerowego, dydaktyczno-naukowego, materiałów i artykułów biurowych oraz innego wyposażenia na potrzeby 5 szkół uczestniczących w Projekcie pn. „Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych” na potrzeby Projektu prowadzonego w łódzkich liceach ogólnokształcących nr II, XXIX, IX, XXIII oraz nr XLIV. Część 1) dostawa materiałów biurowych, pomocy naukowych oraz zestawów pierwszej pomocy – według poniższego szczegółowego wykazu: Poz. 1 Papier kserograficzny biały. Ilość sztuk (ryz): 50 Poz. 2 Segregator dźwigniowy. Ilość sztuk: 50 Poz. 3 Koszulki krystaliczne Ilość sztuk (opakowań po 100 szt.): 25 Poz. 4 Kalkulator biurowy Ilość sztuk: 50 Poz. 5 Kalkulator naukowy. Ilość sztuk: 5 Poz. 6 Apteczka pierwszej pomocy Ilość sztuk (opakowań): 5 szt. Część 2) dostawa sprzętu komputerowego oraz dydaktyczno-naukowego – według poniższego szczegółowego wykazu: Poz. 1 Drukarka laserowa wraz z tonerem dedykowanym przez Producenta. Ilość sztuk: 5 urządzeń + 10 tonerów Poz. 2 Dysk HDD zewnętrzny 2,5’’ Ilość sztuk: 5 urządzeń Poz. 3 Myszka komputerowa bezprzewodowa. Ilość sztuk: 5 Poz. 4 Wizualizer. Ilość urządzeń: 5 szt.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (*) – dla każdej z części zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, iż wyżej podany termin realizacji zamówienia jest terminem ostatecznym, zgodnym z potrzebami Projektu. Jednakże, termin realizacji zamówienia został również uznany za jedno z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania zdolnością techniczną oraz potencjałem kadrowym. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 6.2.1 lit. c) SIWZ w zakresie posiadania zdolności zawodowej rozumianej jako doświadczenie zawodowe w realizacji usług podobnych z przedmiotem zamówienia. Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje doświadczeniem zawodowym w postaci realizacji podobnych usług, niezbędnym do realizacji zamówienia publicznego Warunkiem udziału w postępowaniu w tym przypadku jest wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, elektronicznego, materiałów biurowych lub innych urządzeń o wartości nie mniejszej niż 5000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, c) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający oczekuje złożenia wraz z ofertą jedynie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, stanowiącego wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający oczekuje złożenia wraz z ofertą jedynie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, stanowiącego wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki (PL) Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1) dostawa materiałów biurowych, pomocy naukowych oraz zestawów pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część 1) dostawa materiałów biurowych, pomocy naukowych oraz zestawów pierwszej pomocy – według poniższego szczegółowego wykazu: Poz. 1 Papier kserograficzny biały. Ilość sztuk (ryz): 50 Poz. 2 Segregator dźwigniowy. Ilość sztuk: 50 Poz. 3 Koszulki krystaliczne Ilość sztuk (opakowań po 100 szt.): 25 Poz. 4 Kalkulator biurowy Ilość sztuk: 50 Poz. 5 Kalkulator naukowy typu Casio FX-991ES Plus lub równoważny. Ilość sztuk: 5 Poz. 6 Apteczka pierwszej pomocy Ilość sztuk (opakowań): 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2) dostawa sprzętu komputerowego oraz dydaktyczno-naukowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część 2) dostawa sprzętu komputerowego oraz dydaktyczno-naukowego – według poniższego szczegółowego wykazu: Poz. 1 Drukarka laserowa wraz z tonerem dedykowanym przez Producenta. Ilość sztuk: 5 urządzeń + 10 tonerów Poz. 2 Dysk HDD zewnętrzny 2,5’’ Ilość sztuk: 5 urządzeń Poz. 3 Myszka komputerowa bezprzewodowa. Ilość sztuk: 5 Poz. 4 Wizualizer przenośny/mobilny. Ilość urządzeń: 5 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)