GuidZP400 |
9c0077f9-5d62-4081-9e1a-1c6fc1235953
|
Biuletyn |
539876-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
|
Regon |
47139038700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopcińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90142
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 783 378
|
Zamawiajacy fax |
426 780 798
|
Zamawiajacy email |
oluna@poczta.fm
|
Adres strony url |
http://bip.wckp.lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych jako optymalna metoda rozwijania umiejętności naukowego myślenia uczniów w edukacji przyrodniczej w LO nr II, IX, XXIII, XXIX i XLIV
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wckp.lodz.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wckp.lodz.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego ul. Kopcińskiego 29, 90 - 142 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa sprzętu RTV, komputerowego z akcesoriami oraz innego wyposażenia typu biurowego na potrzeby 5 szkół uczestniczących w Projekcie „Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych”.
|
Numer referencyjny |
TIK/1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnego rodzaju sprzętu komputerowego, dydaktyczno-naukowego, materiałów i artykułów biurowych oraz innego wyposażenia na potrzeby 5 szkół uczestniczących w Projekcie pn. „Eksperyment z wykorzystaniem technologii TIK i cyfrowych systemów pomiarowych” na potrzeby Projektu prowadzonego w łódzkich liceach ogólnokształcących nr II, XXIX, IX, XXIII oraz nr XLIV.
Część 1) dostawa materiałów biurowych, pomocy naukowych oraz zestawów pierwszej pomocy – według poniższego szczegółowego wykazu:
Poz. 1 Papier kserograficzny biały. Ilość sztuk (ryz): 50
Poz. 2 Segregator dźwigniowy. Ilość sztuk: 50
Poz. 3 Koszulki krystaliczne Ilość sztuk (opakowań po 100 szt.): 25
Poz. 4 Kalkulator biurowy Ilość sztuk: 50
Poz. 5 Kalkulator naukowy. Ilość sztuk: 5
Poz. 6 Apteczka pierwszej pomocy Ilość sztuk (opakowań): 5 szt.
Część 2) dostawa sprzętu komputerowego oraz dydaktyczno-naukowego – według poniższego szczegółowego wykazu:
Poz. 1 Drukarka laserowa wraz z tonerem dedykowanym przez Producenta. Ilość sztuk: 5 urządzeń + 10 tonerów
Poz. 2 Dysk HDD zewnętrzny 2,5’’ Ilość sztuk: 5 urządzeń
Poz. 3 Myszka komputerowa bezprzewodowa. Ilość sztuk: 5
Poz. 4 Wizualizer. Ilość urządzeń: 5 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji: do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (*) – dla każdej z części zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, iż wyżej podany termin realizacji zamówienia jest terminem ostatecznym, zgodnym z potrzebami Projektu. Jednakże, termin realizacji zamówienia został również uznany za jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania zdolnością techniczną oraz potencjałem kadrowym.
Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt 6.2.1 lit. c) SIWZ w zakresie posiadania zdolności zawodowej rozumianej jako doświadczenie zawodowe w realizacji usług podobnych z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje doświadczeniem zawodowym w postaci realizacji podobnych usług, niezbędnym do realizacji zamówienia publicznego
Warunkiem udziału w postępowaniu w tym przypadku jest wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, elektronicznego, materiałów biurowych lub innych urządzeń o wartości nie mniejszej niż 5000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
c) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
e) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający oczekuje złożenia wraz z ofertą jedynie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, stanowiącego wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający oczekuje złożenia wraz z ofertą jedynie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, stanowiącego wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
(PL) Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|