| GuidZP400 | 9328433c-461a-49ff-96a5-42339c0511bb | 
							                							                									
						| Biuletyn | 539713-N-2018 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Zakład Karny w Pińczowie | 
							                									
						| Regon | 32081600000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | ul. 3-go  Maja | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 34 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Pińczów | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 28400 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | świętokrzyskie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 413 577 372 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 413 577 373 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | dkw_pinczow@wieziennictwo.gov.pl | 
							                									
						| Adres strony url | www.sw.gov.pl, www.zp.sw.gov.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 8 | 
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | Zakład Karny | 
							                							                							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.zp.sw.gov.pl | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | osobiście,za pomocą operatora pocztowego, kurier | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | ul. 3 Maja 34, 28-400 Pińczów | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Dostawy jaj, pierogów do Zakładu Karnego w Pińczowie | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 1 | 
							                									
						| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 2 | 
							                									
						| Okreslenie przedmiotu | Część A zamówienia:
-jaja kurze świeże klasy A, wielkość L  (pakowane po 30szt.) czyste o wadze jednostkowej  od  63g- 73g/szt. - kod CPV 03142500-3,   roczna ilość około 132 000szt.
Termin realizacji całości zamówienia od maja  2018r.  przez 12 m-cy.
Część B zamówienia: 
- pierogi świeże z kapustą i grzybami: luzem-  kod CPV15890000-3; spełniające wymagania  normy   PN-A-82300:1995, roczna ilość około 3600kg.
-pierogi „ruskie”: luzem- kod CPV15890000-3; spełniające wymagania normy   PN-A-82300:1995,  roczna ilość około 3600kg. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 15000000-8 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                									
						| Waluta calosc | PL | 
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 12 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | Oświadczenie | 
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | Warunki udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności  technicznej lub   zawodowej:
 W okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej jedną dostawę\umowę o wartości nie mniejszej niż: 30 000,00zł dla części A zamówienia,  40  000,00 zł. dla części B zamówienia
      3) wniosą wymagane wadium 
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 
Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą” – brak wskazań w tym zakresie.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.  W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w ww. punkcie  oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 1 i 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia                      to wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 1 i 2 do siwz. 
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w ww. punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 
3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca,   którego oferta zostanie najwyżej oceniona powinien złożyć na wezwanie zamawiającego niżej wymienione dokumenty:
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości  : 30 000,00zł dla części A zamówienia,  40  000,00 zł. dla części B zamówienia, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli                z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz dostaw  wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr      
6 do siwz. 	
4. Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 4 do siwz.
5. Istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty – w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację  wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącymi załączniki nr 3 do siwz.
  Podstawy wykluczenia -  określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp | 
							                							                									
						| Czy wadium | 1 | 
							                									
						| Wadium | Wadium w wysokości: część A zamówienia: 1000,00zł, część B zamówienia: 1000,00zł winno być wniesione przed terminem składania ofert (winno znaleźć się  na rachunku zamawiającego)  do dnia    12.04.2018r.  do godz. 08.30. | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 1 | 
							                							                									
						| IV 4 4 data | 2018-04-12T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 08:30 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 | 
							                							                							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 1 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | jaja | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 03000000-1 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 12 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | jaja kurze świeże klasy A, wielkość L  (pakowane po 30szt.) czyste o wadze jednostkowej        od  63g- 73g/szt. - kod CPV 03142500-3,   roczna ilość około 132 000szt. | 
														
						|  |  | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 2 | 
																																			
									| Zalacznik nazwa | pierogi | 
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 15000000-8 | 
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 0,00 | 
																																			
									| Zalacznik okres w miesiacach | 12 | 
																																			
									| Zalacznik krotki opis | - pierogi świeże z kapustą i grzybami: luzem-  kod CPV15890000-3; spełniające wymagania  normy   PN-A-82300:1995, roczna ilość około 3600kg.
-pierogi „ruskie”: luzem- kod CPV15890000-3; spełniające wymagania normy                                      PN-A-82300:1995,  roczna ilość około 3600kg. | 
														
						|  |  |