GuidZP400 |
9b20591e-583a-4129-9aba-a6c1d94de302
|
Biuletyn |
534860-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
|
Regon |
000557961
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Dzieci Polskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-730
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48228151024
|
Zamawiajacy fax |
+48228151015
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@ipczd.pl
|
Adres strony url |
www.czd.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.czd.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.czd.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 roku Nr 1113 z dnia 2016.07.26 z późn. zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
INSTYTUT „POMNIK-CENTRUM ZDROWIA DZIECKA” Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa Dział Zamówień Publicznych, Budynek K, pok. 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU TRACHEOSTOMIJNEGO I INTUBACYJNEGO
|
Numer referencyjny |
ZP/CZD/37/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu tracheostomijnego i intubacyjnego, w podziale na pakiety.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tego warunku;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Katalogi / foldery / opisy ze zdjęciem / rysunkiem oferowanego przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem zawartym w SIWZ – dotyczy wszystkich pakietów i wszystkich pozycji w tych pakietach,
b) Recenzowana publikacja potwierdzająca skuteczność w zmniejszaniu mikroaspiracji dla opisu mankietu – dotyczy pakietu nr 12 poz. 1;
c) Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia:
- pakiet nr 18 – 5 szt. do kontroli trwałości zamknięcia,
- pakiet nr 4 – 2 szt. do kontroli kompatybilności z rurką tracheostomijną.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wraz z ofertą każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. 2. W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp należy złożyć : a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (oryginał): w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Zamawiający nadmienia, że informacja o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zostanie zamieszczona niezwłocznie tj.: w dniu otwarcia ofert lub pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wyznaczonym na ostateczny termin składania ofert wraz ze wzorem oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt VI.1. SIWZ - wg załącznika nr 4 do SIWZ; 3) wypełniony i podpisany formularz cenowy – według załącznika nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje następujące przypadki, w których Strony mogą dokonać zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian:
a) przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia;
b) wystąpienie okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia
c) w przypadkach określonych w § 2 ust. 4-5 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się w ww. przypadkach zawrzeć odpowiedni aneks do umowy;
d) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny;
e) zmiana poprzez wydłużenie terminu płatności ceny przez Zamawiającego;
f) zmiana poprzez wymianę/zamianę/zmianę dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dłuższych terminach przydatności do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalnościach – przy zachowaniu ceny oraz zgodności nowych towarów z SIWZ;
g) dokonana przez producenta zmiana wielkości opakowań jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowań przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości;
h) gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność produktu zaoferowanego przez wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia produktu innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ;
i) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja produktu i z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ,
j) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lub innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ - zmiana poprzez wprowadzenie koniecznych zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian w obowiązujących przepisach, wydaniem wytycznych, zawarciem umów.
k) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - zmiana poprzez wprowadzenie zmian w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
l) zmiany doprecyzowujące treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień,
m) niewykorzystanie wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów, określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 9 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
2. Niewykonanie lub brak dochodzenia przez którąkolwiek ze Stron prawa przysługującego Stronie na podstawie niniejszej Umowy nie będzie uważane za zrzeczenie się takiego prawa, ani też nie wyklucza wykonania lub dochodzenia takiego prawa w jakimkolwiek późniejszym terminie.
3. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Formy pisemnej pod rygorem nieważności wymaga także dokonanie innej niż wskazana w ust. 1 zmiany umowy, rozwiązanie umowy za porozumieniem stron, jej wypowiedzenie lub odstąpienie od niej.
|
IV 4 4 data |
2018-04-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osoba wyznaczona do kontaktów: Mirosław Czajka, tel: +48 22 815 10 25, fax +48 22 815 10 15, e-mail: m.czajka@ipczd.pl, Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103,Godziny urzędowania: pn-pt 8:00 - 15:35
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt tracheostomijny i intubacyjny - poz. 12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Łącznik Y , przeźroczysty, bez portów, 22M/15F - 2 x 22 M , wielorazowy szt 35
2. Łącznik Y , przeźroczysty, bez portów, 22M/15F - 2 x 15 M , wielorazowy szt 75
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Łącznik do układu KUHNA - "Y" AYRE szt 350
2. Łącznik obrotowy 360º, kątowy , śr. 15mm, wielorazowy szt 180
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Nebulizator do rurki tracheostomijnej z drenem szt 125
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Prowadnica 2.0 do rurek intubacyjnych szt 95
2. Prowadnica 3,3-4.0 do rurek intubacyjnych szt 85
3. Prowadnica 5.0 do rurek intubacyjnych szt 80
4. Prowadnica do trudnych intubacji, wielorazowa szt 13
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Filtr przeciwbakteryjny i przeciwwirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci do rurek intubacyjnych dla niemowląt i dzieci szt 12 400
2. Filtr przeciwbakteryjny i przeciwwirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci do rurek intubacyjnych dla dzieci i dorosłych szt 950
3. Filtr przeciwbakteryjny i przeciwwirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci do rurek intubacyjnych dla noworodków i niemowląt szt 7 295
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Filtr przeciwbakteryjny i przeciwwirusowy do respiratora i aparatu do znieczulenia szt 5 700
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Rura karbowana 22MM długość 50m z mankietem do cięcia co 30-45cm szt 104
2. Rura karbowana 15MM długość 50m z mankietem do cięcia co 30-45cm szt 16
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Rurki intubacyjne nosowo – tchawicze bez mankietu uszczelniającego przeznaczone do długotrwałej wentylacji typu IVORY o rozmiarach 2,5/3,0/3,5/4,0/4,5/5,0/5,5/6,0/6,5/7,0 szt 470
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Rurki ustno-gardłowe , jednorazowe, o rozmiarach 000, 00, 0, 1, 2, 3, 4, 5 szt 3 793
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Rurki intubacyjne nosowo-tchawicze z mankietem uszczelniającym o rozm. 4,5 szt 480
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Rurki intubacyjne nosowo-tchawicze z mankietem uszczelniającym o rozmiarach 5,0/5,5/6,0/6,5/7,0/7,5/8,0/8,5/9,0 szt 3 680
2. Rurki intubacyjne nosowo-tchawicze bez mankietu uszczelniającego o rozmiarach 2,0/2,5/3,0/3,5/4,0/4,5/5,0/5,5/6,0/6,5/7,0/7,5/8,0 szt 5 778
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Maski krtaniowe jednorazowego użytku w rozmiarach 1/1,5/2/2,5/3/4/5 szt 575
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Maski krtaniowe wielorazowego użytku w rozmiarach 1/1,5/2/2,5/3/4/5 szt 40
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Kaniula do terapii tlenowej i techniki nosowego CPAP szt 140
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Kaniule donosowe dla wcześniaków / noworodków do aparatu INFANT-FLOW szt 200
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. ŁĄCZNIK KOLANKOWY , RZEZROCZYSTY, Z PORTEM, WIELORAZOWY, 22M/15M-15M szt 302
2. ŁĄCZNIK KOLANKOWY, PRZEZROCZYSTY, BEZ PORTU, WIELORAZOWY, 22M/15M-15M szt 394
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Koreczki LUERLOCK do igieł silikonowanych typu HUBERA szt 69 600
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przewód tlenowy do wymiennika ciepła i wilgoci Thermovent T szt 201
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Filtr do rurki tracheostomijnej dla noworodków szt 136
|
| |