Wykonanie i dostawa oznakowanych materiałów związanych z promocją Programu „Opolskie dla Rodziny” w tym Opolskiej Karty Rodziny i Seniora

Data publikacji 2018-04-04
Data zakończenia 2018-04-12 00:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539685-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie dotyczy wykonania i dostawy oznakowanych materiałów związanych z promocją Programu „Opolskie dla Rodziny” w tym Opolskiej Karty Rodziny i Seniora zgodnie z poniższą listą:

Pozycja w OPZ Nazwa przedmiotu Ilość
1. Kije do Nordic Walking wraz z pokrowcem 110 szt.
2. Odporny na wstrząsy i wodę głośnik Bluetooth/zestaw głośnomówiący 75 kompletów
3. Słuchawki bezprzewodowe na bluetooth 50 szt.
4. Smart band 75 szt.
5. Ciśnieniomierz automatyczny naramienny 50 szt.
6. Koszulki z nadrukiem 50 szt.
7. Długopisy 650 szt.
8. Balony 1200 szt.
9. Smycze 800 szt.
10. Torby materiałowe 700 szt.
11. Breloczki z żetonem do wózków sklepowych 500 szt.
12. Parasole duże 50 szt.
13. Selfie-sticki 20 szt.
14. Piłka dmuchana 800 szt.
15. Zawieszka zapachowa 500 szt.
16. Worek-plecak ze sznurkami 700 szt.
17. Śniadaniówka 300 szt.
18. Głośnik z bluetooth 10 szt.
19. Teczka okolicznościowa na dyplom 125 szt.
20. Podkładka pod myszkę 400 szt.
21 Pompka do balonów 1 szt.

zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb91bfbe-4a1c-4823-8df4-e4c940cb2a83
Biuletyn 539685-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Opolskie
Regon 53141242100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 775 416 400
Zamawiajacy fax 775 416 403
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@opolskie.pl
Adres strony url http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Miejsce składania ofert: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, I p. - pok. 137 .
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, I p. - pok. 137
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa oznakowanych materiałów związanych z promocją Programu „Opolskie dla Rodziny” w tym Opolskiej Karty Rodziny i Seniora
Numer referencyjny DOA-IV.272.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie dotyczy wykonania i dostawy oznakowanych materiałów związanych z promocją Programu „Opolskie dla Rodziny” w tym Opolskiej Karty Rodziny i Seniora zgodnie z poniższą listą: Pozycja w OPZ Nazwa przedmiotu Ilość 1. Kije do Nordic Walking wraz z pokrowcem 110 szt. 2. Odporny na wstrząsy i wodę głośnik Bluetooth/zestaw głośnomówiący 75 kompletów 3. Słuchawki bezprzewodowe na bluetooth 50 szt. 4. Smart band 75 szt. 5. Ciśnieniomierz automatyczny naramienny 50 szt. 6. Koszulki z nadrukiem 50 szt. 7. Długopisy 650 szt. 8. Balony 1200 szt. 9. Smycze 800 szt. 10. Torby materiałowe 700 szt. 11. Breloczki z żetonem do wózków sklepowych 500 szt. 12. Parasole duże 50 szt. 13. Selfie-sticki 20 szt. 14. Piłka dmuchana 800 szt. 15. Zawieszka zapachowa 500 szt. 16. Worek-plecak ze sznurkami 700 szt. 17. Śniadaniówka 300 szt. 18. Głośnik z bluetooth 10 szt. 19. Teczka okolicznościowa na dyplom 125 szt. 20. Podkładka pod myszkę 400 szt. 21 Pompka do balonów 1 szt. zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 18
Informacje na temat katalogow dot. II.8) Wykonawca wykona i dostarczy przedmiot zamówienia w terminie 18 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, za wyjątkiem przedmiotów ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia pod pozycjami nr 13, 18 i 19, które wykonane i dostarczone zostaną w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający stawia następujący warunek dot. zdolności technicznej: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną dostawę materiałów promocyjnych na kwotę min. 30 000 brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub jest wykonana należycie tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2017 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia § 5 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (24.1.23) Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty na potwierdzenie warunku zdolności technicznej wynikające z Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów (…): Wykaz dostaw Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć zgodnie z formą określoną w Rozporządzeniu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W formularzu ofertowym należy wpisać: Termin wykonania i dostarczenia całości zamówienia …………………….…..……. dni Powyższe kryterium dotyczy wykonania i dostarczenia całości zamówienia za wyjątkiem przedmiotów ujętych w Opisie przedmiotu zamówienia pod pozycjami nr 13, 18 i 19, które mają zostać wykonane i dostarczone w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy (§ 2 pkt. 1). Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu realizacji liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy lub wskazania terminu dłuższego niż 18 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 r., Nr 4, poz. 28 ze zm.). • Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. -ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje sie odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. -ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY § 7 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (np. w przypadku niemożliwości realizacji części przedmiotu zamówienia ze względów technologicznych, technicznych, społecznych lub gospodarczych) w trakcie trwania realizacji przedmiotu umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym dla Zamawiającego byłoby wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. W tym przypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy o niewykonane zadanie (max. do 10%), 2) W przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania, 3) W przypadku istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, 4) Gdy nastąpią zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, 5) Gdy nastąpią zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w razie zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT. 3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.”
IV 4 4 data 2018-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania i dostarczenia całości zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)