GuidZP400 |
98c9fe22-cd59-45e8-9050-91e8d04fa03e
|
Biuletyn |
539424-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Burmistrz Miasta Bielawa
|
Regon |
890717823
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Plac Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bielawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58260
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(074) 8334-255
|
Zamawiajacy fax |
748 335 838
|
Zamawiajacy email |
inwest@um.bielawa.pl
|
Adres strony url |
www.bielawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość – rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bielawa.finn.pl/bipkod/17906369
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bielawa.finn.pl/bipkod/17906369
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Bielawa, pl. Wolności 1, 58-260 Bielawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego
|
Numer referencyjny |
IZ.271.32.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn. „Nowoczesna szkoła – inwestycją w przyszłość – rozwój infrastruktury edukacyjnej szkół podstawowych i gimnazjalnych w Powiecie Dzierżoniowskim poprzez adaptację i wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych i cyfrowych w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne”. Zamówienie zostało podzielone na 14 części. Opis poszczególnych części określają załączniki do SIWZ (szt. 14). Zamówienie zostało podzielone na czternaście części pn.:
- Część I – pomoce dydaktyczne
- Część II – pomoce dydaktyczne
- Część III – pomoce dydaktyczne
- Część IV – meble i pomoce dydaktyczne
- Część V – pomoce dydaktyczne
- Część VI – pomoce dydaktyczne
- Część VII – pomoce dydaktyczne
- Część VIII – pomoce dydaktyczne
- Część IX – zestawy chemiczne
- Część X – pomoce dydaktyczne
- Część XI – programy
- Część XII – sprzęt komputerowy
- Część XIII – tablice multimedialne
- Część XIV – pomoce dydaktyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca:
wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania w zakresie dostawy sprzętów i materiałów o wartości co najmniej 50.000,00 PLN brutto , wraz z podaniem jego wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa ta została wykonana, oraz załączeniem dowodu określającego czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodem, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca:
wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania w zakresie dostawy sprzętów i materiałów o wartości co najmniej 50.000,00 PLN brutto , wraz z podaniem jego wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa ta została wykonana, oraz załączeniem dowodu określającego czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodem, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika do SIWZ wraz załącznikami.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga formy pisemnej po rygorem ich nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany treści umowy mogą nastąpić w poniższych okolicznościach:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia.
2) w przypadku wycofania z oferty producenta lub dystrybucji produktu o parametrach określonych w ofercie Wykonawcy i zastąpienie oferowanego produktu nowszym, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wskazane w ofercie. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego o fakcie zmiany, w ww. zakresie, przed terminem dostawy. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć nowy produkt za cenę nie wyższą niż podana w ofercie;
3) w zakresie terminu realizacji dostaw w sytuacji, gdy zaistnieje konieczność zmiany tego terminu z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia.
4) w przypadkach uzasadnionych potrzebami Zamawiającego, kwestiami ekonomicznymi lub logistycznymi – dopuszcza się zmianę umowy polegającą na ustaleniu innych niż pierwotne, zasad przeprowadzenia wydania i odbioru przedmiotu zamówienia,
5) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa znajdujących zastosowanie do niniejszej umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie dostosowania jej treści do zmienionych przepisów.
3. Zmiany umowy nie mogą prowadzić do zwiększenia ceny przedmioty umowy ani powodować powstania po stronie Zamawiającego dodatkowych kosztów.
|
IV 4 4 data |
2018-04-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I – pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV – meble i pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V – pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI – pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część VII – pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część VIII – pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część IX – zestawy chemiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część X – pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Część XI – programy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Część XII – sprzęt komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Część XIII – tablice multimedialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Część XVI – pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ.
|
| |