Dostawa urządzeń do monitoringu oraz dostawa krzeseł do Sali widowiskowej GOK

Data publikacji 2018-04-05
Data zakończenia 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Gmina Błażowa
Miejscowość Błażowa
Województwo podkarpackie
Branża
  • Siedziska,
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540850-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391112005, 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
1) część 1 zamówienia: Dostawa i montaż foteli do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej – Dostawa i montaż 160 szt. foteli do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej, obejmująca dostawę 151 szt. foteli jednoosobowych montowanych na stałe do podłoża oraz 9 szt. foteli jednoosobowych demontowanych do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej,
2) część 2 zamówienia: Dostawa i montaż zestawu do monitoringu do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej – Dostawa i montaż zestawu do monitoringu do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej, obejmująca między innymi: 4 szt. kamer zewnętrznych, rejestrator, dysk twardy, switch.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ:
1) Załącznik nr 7.1.a – opis foteli (części nr 1 zamówienia),
2) Załącznik nr 7.1.b – rozmieszczenie foteli (części nr 1 zamówienia),
3) Załącznik nr 7.2.a – opis urządzeń (części nr 2 zamówienia),
4) Załącznik nr 7.2.b – rozmieszczenie urządzeń (części nr 2 zamówienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1eada270-3cf6-4758-931b-a63856ea291d
Biuletyn 540850-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Błażowa
Regon 69058199100000
Zamawiajacy adres ulica Plac Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Błażowa
Zamawiajacy kod pocztowy 36030
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17/2297119
Zamawiajacy fax 172 297 077
Zamawiajacy email blazowa@blazowa.itl.pl
Adres strony url http://www.blazowa.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Zachowanie dziedzictwa historycznego oraz poprawa dostępności do dóbr kultury w Gminie Błażowa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV „Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturalnego”, działanie 4.4. Kultura, w ramach którego zawarto umowę z instytucją zarządzającą numer RPPK.04.04.00-18-0076/16-00.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.blazowa.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.blazowa.com.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w oryginale (forma pisemna) w języku polskim za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Błażowej, Plac Jana Pawła II 1, 36-030 Błażowa, pokój nr 11 (Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń do monitoringu oraz dostawa krzeseł do Sali widowiskowej GOK
Numer referencyjny GiB.271.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 1) część 1 zamówienia: Dostawa i montaż foteli do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej – Dostawa i montaż 160 szt. foteli do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej, obejmująca dostawę 151 szt. foteli jednoosobowych montowanych na stałe do podłoża oraz 9 szt. foteli jednoosobowych demontowanych do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej, 2) część 2 zamówienia: Dostawa i montaż zestawu do monitoringu do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej – Dostawa i montaż zestawu do monitoringu do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej, obejmująca między innymi: 4 szt. kamer zewnętrznych, rejestrator, dysk twardy, switch. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Załącznik nr 7.1.a – opis foteli (części nr 1 zamówienia), 2) Załącznik nr 7.1.b – rozmieszczenie foteli (części nr 1 zamówienia), 3) Załącznik nr 7.2.a – opis urządzeń (części nr 2 zamówienia), 4) Załącznik nr 7.2.b – rozmieszczenie urządzeń (części nr 2 zamówienia).
Cpv glowny przedmiot 39111200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej: a) W zakresie części 1: co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem co najmniej 100 sztuk foteli teatralnych lub kinowych lub audytoryjnych; b) W zakresie części 2: co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie wraz z montażem zestawu do monitoringu składającego się z minimum 3 punktów kamerowych wraz z niezbędną infrastrukturą
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w zakresie części 1 zamówienia: a) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: - atest trudnopalności ofertowanych foteli wg normy PN-EN 1021-1:2014 oraz normy PN-EN 1021-2:2014, - atest toksyczności wg normy PN-B-02855:1988, - atest wytrzymałości i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych ofertowanych foteli wg normy PN-EN 12727:2016, - atest higieniczny ofertowanych foteli, - atest odporności na ścieranie tkaniny wg normy PN-EN ISO 12947-2:2000. w zakresie części 2 zamówienia: Zamawiający nie stawia wymagań
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ, do którego należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ, 2) Zamawiający w celu dokonania oceny w zakresie części 1 zamówienia w kryterium „Jakość” wymaga złożenia wraz z ofertą: a) 1 sztuki modelu fotela jednoosobowego zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia, który będzie stanowić dostawę i który będzie porównywalny w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć model fotela we własnym zakresie i na własny koszt. Fotel zostanie zwrócony Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane po zakończeniu postępowania, b) karty katalogowej oferowanego fotela wraz z jego zdjęciami poglądowymi w formacie A4 (zdjęcia fotela z przodu, tyłu i boki), c) wzornika tapicerek z których będzie wykonane pokrycie foteli, z zastrzeżeniem wymagań określonych w rozdziale III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3) pełnomocnictwa – jeśli są wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4) dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem rozdz. X ust 4. SIWZ 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części 1 zamówienia: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2) dla części 2 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, które mogą dotyczyć kwestii: 1) terminu realizacji zamówienia, w przypadku, gdy wystąpią obiektywne i niezależne od stron umowy przyczyny techniczne uniemożliwiające terminową realizację zamówienia; wówczas termin realizacji zamówienia zostanie stosownie przedłużony o okres, w którym niemożliwa była realizacja umowy. 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji. 3) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy; zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż foteli do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39111200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 3) Kryterium jakość będzie rozpatrywane na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę oferowanego modelu fotela zgodnie z SIWZ. Fotele użyte podczas prezentacji nie mogą posiadać oznaczeń wskazujących na konkretny model lub producenta oraz innych oznaczeń pozwalających na identyfikację producenta. Nieprzedstawienie fotela do prezentacji będzie oznaczało przyznanie ofercie minimalnej liczby punktów za kryterium jakość (tj. zero). W ramach kryterium Zamawiający oceni następujące elementy foteli: a) Jakość materiału (maksymalnie 5 pkt.): jakość niska – 0 pkt, jakość wysoka – 5 pkt. Badanie obejmuje: podatność materiału na zaciągnięcia, sposób na ciągnięcia materiału, rodzaj materiału, występowanie odkształceń powstających podczas użytkowania. b) Wykończenie szwy (maksymalnie 5 pkt.): jakość niska – 0 pkt, jakość wysoka – 5 pkt. Badanie obejmuje: jednolitość szwów, widoczność szwów, równość wykończenia, podatność szwów na rozciąganie, wystające nitki, odstające elementy materiału przy połączeniach, luki w obszyciu. c) Jakość połączeń i wykończenia poszczególnych elementów fotela (maksymalnie 10 pkt.): jakość niska – 0 pkt, jakoś średnia – 5 pkt, jakość wysoka – 10 pkt. Badanie obejmuje: równe wykończenie połączeń elementów fotela bez luk i nierówności, podatność połączeń na odkształcenia, wystające elementy. d) Komfort siedzenia (maksymalnie 10 pkt.): jakość niska – 0 pkt, jakoś średnia – 5 pkt, jakość wysoka – 10 pkt. Badanie obejmuje: komfort siedzenia osób niskich i wysokich, sposób ułożenia nóg i rąk podczas siedzenia, wystające elementy utrudniające komfort siedzenia, miękkość siedziska i oparcia. Oceny dokona specjalnie powołana komisja składająca się z pracowników zamawiającego. Każdy członek komisji indywidualnie przyzna określoną liczbę punktów. Poszczególne oceny zostaną uzasadnione i udokumentowane protokolarnie. Następnie komisja przetargowa dokona uśrednienia liczby punktów przyznanych przez każdego członka komisji i obliczy finalną liczbę punktów, jako średnią arytmetyczną do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów = 30.
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż 160 szt. foteli do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej, obejmująca dostawę 151 szt. foteli jednoosobowych montowanych na stałe do podłoża oraz 9 szt. foteli jednoosobowych demontowanych do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż zestawu do monitoringu do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż zestawu do monitoringu do obiektu Gminnego Ośrodka Kultury w Błażowej na potrzeby Sali widowiskowej, obejmująca między innymi: 4 szt. kamer zewnętrznych, rejestrator, dysk twardy, switch
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)