GuidZP400 |
b182b4fe-fe08-4c58-ac11-d50554dc5d00
|
Biuletyn |
538944-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 6021
|
Regon |
146268471
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261847581
|
Zamawiajacy fax |
261847577
|
Zamawiajacy email |
ozgst.zampub@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.ozgst.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
obrona
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ozgst.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej Nr 6021, budynek 21, ul Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
|
Numer referencyjny |
23/2018/PN/M/OPBMR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odzieży roboczej i zabezpieczającej oraz środków ochrony indywidualnej dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
[dotyczy I części zamówienia]
18100000-0, 18141000-9, 18142000-6, 18143000-3, 18140000-2,
[dotyczy części od II do V zamówienia]
35113400-3, 331190000-8
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1 /dla części I zamówienia/ oraz nr 2.2. - 2.5. /dla części od II do V zamówienia/ do SIWZ.
Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 2 oraz 2.1 – 2.4 treści SIWZ
Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji.Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 oraz 2.1. – 2.5. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
ZAMAWIAJĄCY wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia oznakowany był kodem kreskowym - zgodnie z DECYZJĄ Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadkach, gdy WYKONAWCA wykazując spełnienie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2) informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zmówienia WYKONAWCA powinien:
[dotyczy części I zamówienia]
1) posiadać wdrożony system zarządzania jakością w zakresie produkcji i/lub obrotu artykułami BHP i odzieżą roboczą i ochronną. aktualny certyfikat, potwierdzający wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009) w zakresie produkcji i/lub obrotu odzieżą roboczą i ochronną.
2) potwierdzić zgodność odzieży Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 października 2016 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań
w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
(Dz. U. RP z 2016 r. poz. 1843) – dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 1-4 i 6-7 (tabela) - załącznik nr 2. Aktualnym certyfikatem, potwierdzającym zgodność odzieży z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 października 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie oznaczenia systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. RP z 2016 r., poz.1843) –dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 1-4 i 6-7 (tabela) załącznik nr 2.
3) potwierdzić zgodność odzieży z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r.(Dz. U. Nr 259, poz. 2173) wdrażającym postanowienia dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich nr 89/686/EWG z dnia 21 grudnia 1989 r.
w sprawie ujednolicenia przepisów prawnych państw członkowskich dotyczących środków ochrony indywidualnej – nie dotyczy oferowanych przedmiotów
z poz. 18-30 (tabela) - załącznik nr 2. Aktualnym certyfikatem lub deklaracją zgodności, potwierdzającą zgodność odzieży z w sprawie ujednolicenia przepisów prawnych państw członkowskich dotyczących środków ochrony indywidualnej – nie dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 18-30 (tabela) - załącznik nr 2. Aktualny certyfikat oceny typu WE, potwierdzający zgodność odzieży
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. Nr 259, poz. 2173) wdrażającym postanowienia dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich
nr 89/686/EWG z dnia 21 grudnia 1989 r. w sprawie ujednolicenia przepisów prawnych państw członkowskich dotyczących środków ochrony indywidualnej – dotyczy oferowanego przedmiotu z poz. 60 (tabela) - załącznik nr 2.
4) przedstawić Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów (w szczególności: skład, rodzaj, gramatura tkaniny) oraz pozostałych wymagań Zamawiającego – dotyczy wszystkich oferowanych przedmiotów. Zdjęcia, prospekty i/lub katalogi z opisami w języku polskim. Przedmiot zamówienia winien być wyraźnie przedstawiony w prospekcie i/lub katalogu i/lub na zdjęciu, w kolorze, dający możliwość porównania
i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu z załącznikiem nr 3 szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia. Jednocześnie należy zaznaczyć
(np. zakreślaczem) w prospekcie i/lub katalogu i/lub na zdjęciu, proponowane wzory przedmiotu zamówienia – dotyczy wszystkich części oferowanych przedmiotów.
5) potwierdzić jakości materiałów zasadniczych, z których zostaną wykonane przedmioty zamówienia, w tym spełnienie parametrów (w szczególności: kolorystyka, odcień skład surowcowy, w którym podaje się nazwy włókien tekstylnych i ich udział procentowy oraz gramaturę materiału).–dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 1-4, 6-7, 9-13, 19, 21-22 (tabela) – załącznik
nr 2. Próbki o wymiarach min. 15x15 cm, materiałów zasadniczych, z których
z których zostaną wykonane przedmioty zamówienia, potwierdzające spełnienie parametrów ( w szczególności: kolorystyka, odcień skład surowcowy, w którym podaje się nazwy włókien tekstylnych i ich udział procentowy oraz gramaturę materiału). Próbki powinny być wyraźnie opisane, dające możliwość porównania
i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem
nr 2 szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia – dotyczy oferowanych przedmiotów z poz. 1-4, 6-7, 9-13, 19, 21-22 (tabela )- załącznik nr 2.
6) Potwierdzić, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj. spełnienie parametrów ( w szczególności: kolorystyka, skład, spełnienie norm) – dotyczy oferowanych przedmiotów
z poz. 8, 38-42 (tabelka) – załącznik nr 2. Wzory oferowanych przedmiotów, potwierdzające spełnienie parametrów (w szczególności: kolorystyka, skład, spełnienie, norm). Wzory w postaci pojedynczych przedmiotów (jedna rękawiczka z pary), powinny być wyraźnie opisane dając możliwość porównania i sprawdzenia opisu oferowanego przedmiotu zamówienia z załącznikiem nr 2 szczegółowo opisującym przedmioty zamówienia – dotyczy oferowanych przedmiotów
z poz. 8, 38 – 42 (tabela) – załącznik nr 2.
Opis próbek i wzorów, o których mowa powyżej winny zawierać następujące informacje:
a) nazwę, adres i znak firmowy producenta,
b) kraj producenta,
c) skład surowcowy, w którym podaje się nazwy włókien tekstylnych i ich udział procentowy oraz gramaturę materiału – jeśli jest wymagany,
d) znak CE – jeśli jest wymagany
e) numer odpowiedniej normy EN – jeśli jest wymagany,
f) oznakowaniem symbolem odpowiedniej kategorii ochronnej – jeśli jest wymagany,
Złożone opisy, próbki i wzory, zostaną ocenione w kategorii: „spełnia – nie spełnia” wymagania ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do dokonania prezentacji (demonstracji) złożonych próbek
i wzorów przedmiotów zamówienia. Prezentacja będzie miała postać oględzin złożonych próbek i wzorów, celem potwierdzenia spełnienia parametrów
w szczególności: kolorystyka, skład gramatura tkaniny, spełnienie norm, wymiarów, właściwości użytkowych oraz jakości zastosowanych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałów. Wszelkie koszty związane z prezentacją oraz przedstawionymi na niej próbkami oraz wzorami przedmiotu zamówienia pokrywa WYKONAWCA. Czas na zaprezentowanie próbek i wzorów Zamawiający określa na 25 minut.
ZAMAWIAJĄCY z art. 26 ust. 2 w związku z art. 25 ust. 2 ustawy Pzp wezwie WYKONAWCĘ, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, ww. dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich.
Jeżeli oferta WYKONAWCÓW, o których mowa została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW.
Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
WYKONAWCA może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. WYKONAWCA, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego wykonywanie Umowy. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez obie Strony Umowy oraz być dokonana w formie pisemnej. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w sytuacji gdy WYKONAWCĘ, któremu ZAMAWIAJĄCY udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy WYKONAWCA w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego WYKONAWCY lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
jezyk polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
ZAMAWIAJĄCY gwarantuje zakup ilości przedmiotów wymienionych w poz. 1-11 - oznaczonych „zamówienie gwarantowane” i poz. 12-64, [tabela, załącznik Nr 1], Pozostałe ilości przedmiotów wymienionych z poz. 1-11,[tabela, załącznik Nr 1], oznaczonych „zamówienie opcjonalne” mogą być zamówione w ramach prawa opcji. Warunki skorzystania z prawa opcji o którym mowa w ust. 2:
1) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO.
2) ZAMAWIAJĄCY ma prawo skorzystać z prawa opcji w okresie obowiązywania Umowy.
3) O zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, ZAMAWIAJĄCY poinformuje WYKONAWCĘ odrębnym oświadczeniem-zamówieniem. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, (jeżeli ZAMAWIAJĄCY skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych).
4) ZAMAWIAJĄCY może skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części oraz jest uprawniony do zamawiania kilku dostaw w ramach zamówień opcjonalnych, których wielkość będzie uzależniona od potrzeb ZAMAWIAJĄCEGO.
5) WYKONAWCA zobowiązany jest realizować zamówienia przewidziane prawem opcji na warunkach opisanych w umowie.
Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem ZAMAWIAJĄCEGO. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie stanowi dla WYKONAWCY prawa do roszczeń w stosunku do ZAMAWIAJĄCEGO.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Odzież, artykuły ochronne i robocze.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy, zaś maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy przez strony.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 2.2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Odzież ochronna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy, zaś maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy przez strony.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 2.3. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy, zaś maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy przez strony.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 2.4. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Kalosze gumowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Minimalny termin realizacji zamówienia wynosi 10 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy, zaś maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi 30 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy przez strony.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku nr 2.5.
|
| |