„Dzierżawa urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego”

Data publikacji 2018-04-05
Data zakończenia 2018-04-12 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539950-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załącznik nr 6 do SIWZ „Wzór umowy”, który zawiera wykaz minimalnych parametrów technicznych dzierżawionych urządzeń kopiujących – kserokopiarek ( załącznik nr 1 do Umowy) oraz w którym znajduje się wykaz miejsc do ich zainstalowania ( załącznik nr 2 do Umowy). Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.
3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
a) Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt był nowy z wyjątkiem jednej kserokopiarki wykonującej odbitki kolorowe.
b) Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim.
c) Wykonawca może zaoferować urządzenia kopiujące - kserokopiarki o lepszych właściwościach, parametrach i cechach od określonych przez Zamawiającego.
d) Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do oddania Zamawiającemu w dzierżawę :
 42 nowych kserokopiarek wykonujących odbitki czarno-białe o prędkości, co najmniej 25 kopii na minutę (typ A),
 1 używanej kserokopiarki (o przebiegu nie większym niż 250 000 kopii w czerni i 250 000 kopii w kolorze) wykonującej odbitki kolorowe o prędkości, co najmniej 25 kopii na minutę (typ B),
dostarczenia i zainstalowania ich we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach oraz do wykonywania wszystkich czynności związanych z ich konserwacją, naprawą i do wykonywania czynności zapewniających prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych kserokopiarek oraz do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru ksero.
e) Oferowane urządzenia kopiujące - kserokopiarki muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0157e84e-473a-4740-94c1-6e788fbda8e1
Biuletyn 539950-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Krakowie
Regon 34200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mosiężnicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30965
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 196 010
Zamawiajacy fax 124 119 518
Zamawiajacy email wydzial.budzadm@krakow.po.gov.pl
Adres strony url www.krakow.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krakow.po.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krakow.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Okręgowa w Krakowie , Ul. Mosiężnicza 2, 30-965 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu „Dzierżawa urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego”
Numer referencyjny PO VII WB 261.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla prokuratur okręgu krakowskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w załącznik nr 6 do SIWZ „Wzór umowy”, który zawiera wykaz minimalnych parametrów technicznych dzierżawionych urządzeń kopiujących – kserokopiarek ( załącznik nr 1 do Umowy) oraz w którym znajduje się wykaz miejsc do ich zainstalowania ( załącznik nr 2 do Umowy). Załączniki te stanowią integralną część SIWZ. 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: a) Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt był nowy z wyjątkiem jednej kserokopiarki wykonującej odbitki kolorowe. b) Zamawiający wymaga by dostarczony sprzęt posiadał dokumentację w języku polskim. c) Wykonawca może zaoferować urządzenia kopiujące - kserokopiarki o lepszych właściwościach, parametrach i cechach od określonych przez Zamawiającego. d) Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do oddania Zamawiającemu w dzierżawę :  42 nowych kserokopiarek wykonujących odbitki czarno-białe o prędkości, co najmniej 25 kopii na minutę (typ A),  1 używanej kserokopiarki (o przebiegu nie większym niż 250 000 kopii w czerni i 250 000 kopii w kolorze) wykonującej odbitki kolorowe o prędkości, co najmniej 25 kopii na minutę (typ B), dostarczenia i zainstalowania ich we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach oraz do wykonywania wszystkich czynności związanych z ich konserwacją, naprawą i do wykonywania czynności zapewniających prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych kserokopiarek oraz do dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru ksero. e) Oferowane urządzenia kopiujące - kserokopiarki muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 48
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych szczególnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunki za spełnione,jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej 1 (jedną) dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tzn. dzierżawy/najmu urządzeń kopiujących- kserokopiarek o wartości kontraktu co najmniej 150 000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale IV, podrozdziale II ust. 2 SIWZ - w oryginale. 5) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna. Wadium ustanawia przynajmniej jeden Wykonawca, lub Wykonawcy wspólnie.
Czy wadium 1
Wadium zgodnie z informacjami zawartymi w Rozdziale III SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje, możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: zmiany wynagrodzenie umownego spowodowanej urzędową zmianą stawki podatku do towarów i usług (VAT) lub innych należności publiczno-prawnych, zasad realizacji umowy, warunków płatności. 3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie wymaga sporządzenia aneksu: 1) zmiany danych teleadresowych; 2) zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV 4 4 data 2018-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usunięcia awarii
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)