DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH, NIEREGENEROWANYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, TELEFAKSÓW, PLOTERÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (W TYM KASET, TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH) NA POTRZEBY 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE.

Data publikacji 2018-04-05
Data zakończenia 2018-04-16 00:00:00
Instytucja 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540723-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych (w tym kaset, tuszy, tonerów, wkładów drukujących) na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Wymagania zasadnicze dotyczące materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych:

a) Fabrycznie nowe oryginalne materiały eksploatacyjne (pochodzące od producenta urządzenia, do którego służą) – wolne od wad technicznych.
b) Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym oznaczeniem nazwy producenta, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
c) Każdy pojedynczy materiał eksploatacyjny powinien być opakowany w odrębne fabryczne opakowanie zawierające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku, itp.), umożliwiające jego identyfikację (rodzaj, numer katalogowy, parametry techniczne, typ urządzenia, do którego jest przeznaczony itp.). Nie dopuszcza się opakowań zbiorczych.
d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku, gdy użycie dostarczonych przez Wykonawcę produktów spowoduje uszkodzenie sprzętu, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami naprawy, przeglądu i konserwacji oraz zobowiąże Wykonawcę do pokrycia kosztów, którymi serwisant obciąży Zamawiającego. W przypadku utraty uprawnień z tytułu gwarancji spowodowanych użyciem dostarczonego produktu, Wykonawca przejmuje na siebie warunki gwarancji świadczone przez producenta lub sprzedawcę urządzenia dla urządzeń dostarczanych do RON. Za podstawę żądania przez ZAMAWIAJĄCEGO naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia lub za zgodą Zamawiającego w serwisie wskazanym przez Wykonawcę.
e) W przypadku, gdy czas naprawy urządzenia przekroczy 3 dni robocze, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko w miejsce eksploatacji drukarki, na czas trwania naprawy, urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności.
f) W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia, które wynikło na skutek używania dostarczonego w ramach niniejszej umowy materiału eksploatacyjnego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia fabrycznie nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach (standardzie i funkcjonalności) lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego, takiego samego urządzenia lub innego o takim samym lub wyższym standardzie i funkcjonalności oraz takich samych lub lepszych parametrach.
g) Data produkcji produktu musi opiewać na rok bieżący tj. 2018 rok. Termin przydatności do użycia określony na opakowaniu produktu powinien wynosić min. 12 miesięcy od daty dostawy. Pomimo terminu przydatności do użycia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do wyczerpania się środka barwiącego. Za wyczerpanie się środka barwiącego nie będzie uznawane wysypanie się tonera z kasety bądź wylanie tuszu z kartridża spowodowane wadą materiału eksploatacyjnego.
h) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (w ilości równej ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych) w celu zagospodarowania ich zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21);
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości niektórych materiałów eksploatacyjnych w związku ze zmianą jego potrzeb. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku.
j) Dopuszcza się możliwość zaoferowania fabrycznie nowych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, tj. kompatybilnych z urządzeniami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia i o parametrach (wydajność, jakość druku, niezawodność, pojemność tuszu/tonera) takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych – wolnych od wad technicznych.
k) W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca winien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
l) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dla wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych dokument wraz z raportami wydanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normami:
- ISO/IEC 19752 (dla tonerów i bębnów do monochromatycznych drukarek laserowych),
- ISO/IEC 19798 (dla tonerów i bębnów do kolorowych drukarek laserowych),
- ISO/IEC 24711 (dla tuszy do drukarek atramentowych),
- ISO/IEC 24712 dla kolorowych kartridży atramentowych.
Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów ww. norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie zaakceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych materiałów poprzez załączenie do oferty wyników
z testów wydajności mierzonych zgodnie z ww. normami ISO wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego. Dokument, o którym mowa oraz raporty muszą odnosić się do zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych.
Z dokumentu musi wynikać że wydajność zmierzona została według norm ISO/IEC 19798, ISO ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Przyznanie dokumentu Wykonawcy musi zostać poprzedzone badaniem wydajności wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6415eac0-09c4-4073-a5af-e7a8fe4ad600
Biuletyn 540723-N-2018
Zamawiajacy nazwa 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 33120312800000
Zamawiajacy adres ulica 4 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 68 15, 261 45 61 95
Zamawiajacy fax 261 45 62 44
Zamawiajacy email 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.17wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.17wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.17wog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH, NIEREGENEROWANYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, TELEFAKSÓW, PLOTERÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (W TYM KASET, TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH) NA POTRZEBY 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE.
Numer referencyjny 20/WOG/D/Łączn./18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów, ploterów i urządzeń wielofunkcyjnych (w tym kaset, tuszy, tonerów, wkładów drukujących) na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w asortymencie i w ilościach podanych w załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania zasadnicze dotyczące materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych: a) Fabrycznie nowe oryginalne materiały eksploatacyjne (pochodzące od producenta urządzenia, do którego służą) – wolne od wad technicznych. b) Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym oznaczeniem nazwy producenta, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. c) Każdy pojedynczy materiał eksploatacyjny powinien być opakowany w odrębne fabryczne opakowanie zawierające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku, itp.), umożliwiające jego identyfikację (rodzaj, numer katalogowy, parametry techniczne, typ urządzenia, do którego jest przeznaczony itp.). Nie dopuszcza się opakowań zbiorczych. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzeń zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku, gdy użycie dostarczonych przez Wykonawcę produktów spowoduje uszkodzenie sprzętu, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami naprawy, przeglądu i konserwacji oraz zobowiąże Wykonawcę do pokrycia kosztów, którymi serwisant obciąży Zamawiającego. W przypadku utraty uprawnień z tytułu gwarancji spowodowanych użyciem dostarczonego produktu, Wykonawca przejmuje na siebie warunki gwarancji świadczone przez producenta lub sprzedawcę urządzenia dla urządzeń dostarczanych do RON. Za podstawę żądania przez ZAMAWIAJĄCEGO naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia lub za zgodą Zamawiającego w serwisie wskazanym przez Wykonawcę. e) W przypadku, gdy czas naprawy urządzenia przekroczy 3 dni robocze, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko w miejsce eksploatacji drukarki, na czas trwania naprawy, urządzenie zastępcze o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności. f) W przypadku trwałego uszkodzenia urządzenia, które wynikło na skutek używania dostarczonego w ramach niniejszej umowy materiału eksploatacyjnego, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia fabrycznie nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach (standardzie i funkcjonalności) lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego, takiego samego urządzenia lub innego o takim samym lub wyższym standardzie i funkcjonalności oraz takich samych lub lepszych parametrach. g) Data produkcji produktu musi opiewać na rok bieżący tj. 2018 rok. Termin przydatności do użycia określony na opakowaniu produktu powinien wynosić min. 12 miesięcy od daty dostawy. Pomimo terminu przydatności do użycia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do wyczerpania się środka barwiącego. Za wyczerpanie się środka barwiącego nie będzie uznawane wysypanie się tonera z kasety bądź wylanie tuszu z kartridża spowodowane wadą materiału eksploatacyjnego. h) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (w ilości równej ilości dostarczonych materiałów eksploatacyjnych) w celu zagospodarowania ich zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21); i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości niektórych materiałów eksploatacyjnych w związku ze zmianą jego potrzeb. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku. j) Dopuszcza się możliwość zaoferowania fabrycznie nowych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, tj. kompatybilnych z urządzeniami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia i o parametrach (wydajność, jakość druku, niezawodność, pojemność tuszu/tonera) takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych – wolnych od wad technicznych. k) W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca winien wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. l) Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dla wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych dokument wraz z raportami wydanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normami: - ISO/IEC 19752 (dla tonerów i bębnów do monochromatycznych drukarek laserowych), - ISO/IEC 19798 (dla tonerów i bębnów do kolorowych drukarek laserowych), - ISO/IEC 24711 (dla tuszy do drukarek atramentowych), - ISO/IEC 24712 dla kolorowych kartridży atramentowych. Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów ww. norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie zaakceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych materiałów poprzez załączenie do oferty wyników z testów wydajności mierzonych zgodnie z ww. normami ISO wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego. Dokument, o którym mowa oraz raporty muszą odnosić się do zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Z dokumentu musi wynikać że wydajność zmierzona została według norm ISO/IEC 19798, ISO ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Przyznanie dokumentu Wykonawcy musi zostać poprzedzone badaniem wydajności wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. 3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę. 4) Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 uPzp. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce i termin podpisania umowy, w zawiadomieniu informującym o wyborze najkorzystniejszej oferty, a Wykonawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie niniejszej informacji.
IV 4 4 data 2018-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość oferowanego artykułu oryginał/zamiennik
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)