GuidZP400 |
351806a2-7f71-4fc1-b417-9abfa8330185
|
Biuletyn |
540577-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Filharmonia Sudecka
|
Regon |
00078675600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
brak
|
Zamawiajacy telefon |
748 423 287,
|
Zamawiajacy fax |
748 423 289
|
Zamawiajacy email |
a_simm@filharmonia-sudecka.pl, info@filharmonia-sudecka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.:"Modernizacja obiektów Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu", realizowany w ramach EFRR, RPO WD 2014-2020, oś priorytetowa 4 - Środowisko i zasoby, działanie 4.3 - Dziedzictwo kulturowe, poddziałanie 4.3.1 - Dziedzictwo kulturowe - konkurs horyzontalny
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.filharmonia-sudecka.pl/pl/bip/69/479
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.filharmonia-sudecka.pl/pl/bip/69/479
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
TAK. INNY SPOSÓB - PISEMNY.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu, ul. Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, sekretariat - II piętro.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i uruchomienie wyposażenia elektronicznego w ramach realizacji zadania pn.: "Modernizacja obiektów Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu".
|
Numer referencyjny |
ZP-4/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie wyposażenia elektronicznego, które Zamawiający zamierza pozyskać w ramach realizacji projektu pn. „Modernizacja obiektów Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu”.
2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 – OPZ - Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacji technicznej.
3. Szczegóły dotyczące realizacji umowy znajdują się w Załączniku nr 5 do SIWZ – wzór umowy.
4. Miejsce dostawy: Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu, ul. Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, budynek biurowy – I piętro / magazyn tymczasowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z OPZ - Opisem przedmiotu zamówienia – Specyfikacją techniczną, projektem umowy, SIWZ, z wytycznymi realizacyjnymi oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki i przepisami BHP.
Zamawiający nabywa własność dostarczonego i uruchomionego WYPOSAŻNEIA ELEKTRONICZNEGO z chwilą bezwarunkowego lub warunkowego odbioru WYPOSAŻNENIA ELEKTRONICZNEGO wraz z protokołem potwierdzającym usunięcie wad i usterek. Z tą chwilą przechodzą również na Zamawiającego ryzyka związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem rzeczy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-29T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z uruchomieniem WYPOSAŻENIA ELEKTRONICZNEGO o wartości łącznej minimum 50.000,- PLN brutto z tej dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 2) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykazanie zdolności technicznej oraz zawodowej (Załącznik nr 6 do SIWZ):
wykaz dostaw wraz z uruchomieniem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie- powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Do oferty należy załączyć odpowiedni wypełniony i podpisany przez Wykonawcę OPZ - Opis przedmiotu zamówienia – Specyfikację techniczną – załącznik nr 4 do SIWZ - stanowiący opis oferowanych, produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie: nazwy, opisu produktu oraz wskazanie producenta i modelu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności aneksów, o czym mowa we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|