Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych kolorowych i monochromatycznych A3 oraz nowego urządzenia do zabezpieczenia styku sieci z Internetem klasy UTM dla Starostwa Powiatowego w Puławach.

Data publikacji 2018-04-05
Data zakończenia 2018-04-17 00:00:00
Instytucja Powiat Puławski
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539983-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302321108, 302320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, monitorów, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych A3, urządzenia zasilającego UPS, dysku zewnętrznego oraz urządzenia klasy UTM dla Powiatu Puławskiego.

Zamówienie składa się z trzech części, zwanych dalej częściami:
Część 1: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Puławach
Część 2: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych kolorowych i monochromatycznych A3 dla Starostwa Powiatowego w Puławach
Część 3: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do zabezpieczenia styku sieci z Internetem klasy UTM dla Starostwa Powiatowego w Puławach

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na wykonaną dostawę, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.Informacja na temat rozwiązań równoważnych:
W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna” lub określono wymagania równoważności. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca składając ofertę nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.

Warunki ogólne dostawy przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia powinien być produktem wysokiej jakości, musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad materiałowych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w sposób kompletny i całościowy ze względu na cele zamówienia i swoje przeznaczenie oraz charakter (np. w pełni funkcjonalny sprzęt i wyposażenie dostarczone w oryginalnych opakowaniach z kompletnymi akcesoriami umożliwiającymi jego całościowe, poprawne działanie).
2. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów.
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
4. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi/konserwacji w języku polskim.

Warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego:
1. Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją na okres: min. 12 miesięcy (zgodnie ze złożoną ofertą). Okres gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag i zastrzeżeń. Okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert.
2. Serwis gwarancyjny powinien być prowadzony przez serwis Wykonawcy autoryzowany przez producenta. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego oferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca serwisu gwarancyjnego korzystał z pomocy producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub jego przedstawiciela, prowadzącego serwis techniczny w wymaganym zakresie. Każda autoryzacja dla serwisu Wykonawcy oraz deklaracja wspierania serwisu przez producenta lub jego przedstawiciela musi mieć formę oświadczenia producenta lub jego przedstawiciela.
3. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszym dokumencie i w umowie.
4. W przypadku wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty.
5. Transport przedmiotu zamówienia do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 76ce66cb-bcfb-4116-8587-49e8ecf53bb2
Biuletyn 539983-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Puławski
Zamawiajacy adres ulica Aleja Królewska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 886 11 36
Zamawiajacy email inwestycje@pulawy.powiat.pl
Adres strony url www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie zgodnie z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Puławski, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy, Kancelaria Ogólna Zamawiającego (parter, pokój 100)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych kolorowych i monochromatycznych A3 oraz nowego urządzenia do zabezpieczenia styku sieci z Internetem klasy UTM dla Starostwa Powiatowego w Puławach.
Numer referencyjny RI.272.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy na wszystkie części.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, monitorów, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych laserowych A3, urządzenia zasilającego UPS, dysku zewnętrznego oraz urządzenia klasy UTM dla Powiatu Puławskiego. Zamówienie składa się z trzech części, zwanych dalej częściami: Część 1: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Puławach Część 2: Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych kolorowych i monochromatycznych A3 dla Starostwa Powiatowego w Puławach Część 3: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do zabezpieczenia styku sieci z Internetem klasy UTM dla Starostwa Powiatowego w Puławach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na wykonaną dostawę, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.Informacja na temat rozwiązań równoważnych: W przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna” lub określono wymagania równoważności. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca składając ofertę nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Warunki ogólne dostawy przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia powinien być produktem wysokiej jakości, musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad materiałowych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w sposób kompletny i całościowy ze względu na cele zamówienia i swoje przeznaczenie oraz charakter (np. w pełni funkcjonalny sprzęt i wyposażenie dostarczone w oryginalnych opakowaniach z kompletnymi akcesoriami umożliwiającymi jego całościowe, poprawne działanie). 2. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy. 4. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi/konserwacji w języku polskim. Warunki dotyczące serwisu gwarancyjnego: 1. Oferowany przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją na okres: min. 12 miesięcy (zgodnie ze złożoną ofertą). Okres gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag i zastrzeżeń. Okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert. 2. Serwis gwarancyjny powinien być prowadzony przez serwis Wykonawcy autoryzowany przez producenta. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego oferowanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca serwisu gwarancyjnego korzystał z pomocy producenta oferowanego przedmiotu zamówienia lub jego przedstawiciela, prowadzącego serwis techniczny w wymaganym zakresie. Każda autoryzacja dla serwisu Wykonawcy oraz deklaracja wspierania serwisu przez producenta lub jego przedstawiciela musi mieć formę oświadczenia producenta lub jego przedstawiciela. 3. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w niniejszym dokumencie i w umowie. 4. W przypadku wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty. 5. Transport przedmiotu zamówienia do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę fizyczną lub prawną dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Wykonawca określi dla danej części w ofercie termin realizacji zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w zdaniu drugim stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert dla danej części oferta musi zawierać: a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: -ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, uniemożliwiającej dostawę w określonym pierwotnie terminie; Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. - realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej (np. urzędu celnego), a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcę stosowanego dokumentu z urzędu. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. 2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: - niedostępność na rynku urządzenia wskazanego w dokumentacji przetargowej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku sprzętu. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji sprzętu zaoferowanego wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów innego zaoferowanego sprzętu; - pojawieniem się na rynku urządzenia nowszej generacji (bądź w nowszej technologii) pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany sprzęt nie może mieć parametrów gorszych niż określono w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o rozpoczęciu i prowadzeniu produkcji sprzętu nowej generacji lub nowej technologii wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; -zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). 3) dla pozostałych zmian: - w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, zamawiający dopuszcza zmiany sposoby realizacji umowy lub zmiany zakresu świadczeń wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa. Zamawiający wystąpi do Wykonawcy celem wprowadzenia zmian w umowie wynikających z powyżej wskazanych zmian; 4) nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3. Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy – w formie pisemnej. 4. Strony składają wnioski o konieczności wprowadzenia nie istotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny załącznik do umowy, a jego treść zastępuje pierwotnie zawartą umowę tylko w zmienionych punktach.
IV 4 4 data 2018-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Puławach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Puławach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych kolorowych i monochromatycznych A3 dla Starostwa Powiatowego w Puławach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych laserowych kolorowych i monochromatycznych A3 dla Starostwa Powiatowego w Puławach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do zabezpieczenia styku sieci z Internetem klasy UTM dla Starostwa Powiatowego w Puławach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do zabezpieczenia styku sieci z Internetem klasy UTM dla Starostwa Powiatowego w Puławach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)