Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w Gminie Miasta Gdańska bazy danych firmy Oracle

Data publikacji 2018-04-05
Data zakończenia 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Gdańskie Centrum Informatyczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540525-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

a) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej dla Oracle Database Enterprise Edition, Tunning Pack, Diagnostic Pack, Business Intelligence Standard Edition, lp. użytkowników/procesorów 6,( csi 18066791).
b) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej dla Oracle Database Enterprise Edition, Tunning Pack, Diagnostic Pack, lp. użytkowników/procesorów 2, ( csi 19557408).
c) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej dla Oracle Database Standard Edition 2, lp. użytkowników/procesorów 8, (csi 21225290).
d) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej dla Oracle Database Standard Edition 2, lp. użytkowników/procesorów 1, ( csi 21241769).
e) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej na zakupione w 2017 roku przez GMINĘ MIASTA GDAŃSKA – URZĄD MIEJSKI W GDAŃSKU 2 licencje Oracle Enterprise Edition, lp. użytkowników/procesorów 2, (csi 21223545 ).
f) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej dla Oracle Database Standard Edition, lp. użytkowników/procesorów 2, ( csi 19807915).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d8a809d-8f1b-40ad-9f3f-2a83713fe1df
Biuletyn 540525-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gdańskie Centrum Informatyczne
Regon 367708720
Zamawiajacy adres ulica Prof. Witolda Andruszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-601
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 3236415,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@gdansk.gda.pl,
Adres strony url www.gci.gdansk.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.gci.gdansk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gci.gdansk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gci.gdansk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie do siedziby zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres GDAŃSKIE CENTRUM INFROMATYCZNE UL. PROF. WITOLDA ANDRUSZKIEWICZA 5, 80 – 601 GDAŃSK (biurowiec KOGA III piętro Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Odnowienie i przedłużenie asysty technicznej na eksploatowane w Gminie Miasta Gdańska bazy danych firmy Oracle
Numer referencyjny ZP/4/U/2018/D
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu a) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej dla Oracle Database Enterprise Edition, Tunning Pack, Diagnostic Pack, Business Intelligence Standard Edition, lp. użytkowników/procesorów 6,( csi 18066791). b) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej dla Oracle Database Enterprise Edition, Tunning Pack, Diagnostic Pack, lp. użytkowników/procesorów 2, ( csi 19557408). c) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej dla Oracle Database Standard Edition 2, lp. użytkowników/procesorów 8, (csi 21225290). d) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej dla Oracle Database Standard Edition 2, lp. użytkowników/procesorów 1, ( csi 21241769). e) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej na zakupione w 2017 roku przez GMINĘ MIASTA GDAŃSKA – URZĄD MIEJSKI W GDAŃSKU 2 licencje Oracle Enterprise Edition, lp. użytkowników/procesorów 2, (csi 21223545 ). f) Świadczenie technicznej usługi pogwarancyjnej dla Oracle Database Standard Edition, lp. użytkowników/procesorów 2, ( csi 19807915).
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4. W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ: a. ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy zagranicznego: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 1. oświadczenie o grupie kapitałowej 2. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały dla swojej ważności formy pisemnej. Zmiany, o których mowa mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach: a) zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia „siły wyższej” np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później niż w ciągu 2 dni od dnia ww. zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o liczbę dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; b) zmiana kwoty płatności może nastąpić jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług obowiązującej na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu złożenia Oferty; c) gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia i nie powodują zmiany ceny umowy, d) wszelkich zmian, o ile konieczność ich wprowadzania będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, w celu ich dostosowania do obowiązujących przepisów
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie zamawiającego
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)