Dostawa oraz montaż mebli

Data publikacji 2018-04-05
Data zakończenia 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540414-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391211007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Załącznik nr.7
1. Komoda 1500x1100x500 szt.1
2. Szafa 2700x2400x600 szt.1
3. Biurko narożne 2400x1800x800x szt.1
4. Kontener 675x400x500 szt.2
5. Stolik 600x700 szt.1
6. Fotel szt.2

Załącznik nr.8
1. Biblioteczka 1800x800x400 szt.3
2. Komoda 850x800x500 szt.3
3. Biurko 1500x2000x800 szt.3
4. Wieszak1400x800 szt.3
5. Szafa 2900x2000x600 szt.3
6. Biurko 1500x720x700 szt.2
7. Kontener560x400x385 szt.2
8. Łącznik biurka 770x700 szt.1
9. Półka 870x220x200 szt.2
10. Regał zamknięty 1140x350x795 szt.1
11. Regał otwarty 1140x525x350 szt.2
12. Regał półotwarty 2210x790x350 szt.1
13. Regał z szufladami 2210x790x350 szt.1
14. Stół 1600x800x720 szt.1
15. Szafa 1970x1185x545 szt.2
Załącznik nr.9
1. Ławka szkolna 4 osobowa 2400x500x750 szt.10
2. Krzesło tapicerowane słuchacza szt.70
3. Stół wykładowcy 1500x700x750 szt.1
4. Szafka niska 800x1600x600 szt.3
5. Szafa z nadstawką 2450x 600x600 szt.3
6. Regał z nadstawką 2450x360x800 szt.4
7. Szafka wysoka 1100x1600x600 szt.2
8. Fotel szt.6
9 Biurko z półką na klawiaturę 1200x760x600 szt.3
10 Przystawka do biurka 780x760x360 szt.3

Załącznik nr.10
1. Biurko 110x60x74 szt.1
2. Szafa ubraniowa 220x62x80 szt.1
3. Szafka 80x40x50 szt.1
4. Krzesło drewniane szt.6
5. Szafka biurowa na akta 70x55x40 szt.1
6. Szafa narożna 193x106x55 szt.1
7. Krzesło drewniane szt.4
8. Fotel szt.8
9. Biurko komputerowe 900x700x760 szt.1
10. Biurko komputerowe 88x45x75 szt.1
11. Biurko komputerowe narożne 90x90x75 szt.1
12. Krzesło biurowe zdrowotne szt.2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d0df37b-7c02-4287-bed0-4a8c66506869
Biuletyn 540414-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
Regon 19006413600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śmidowicza
Zamawiajacy adres numer domu 69
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-127
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 262 537
Zamawiajacy fax 261 262 963
Zamawiajacy email a.parasinska@amw.gdynia.pl
Adres strony url www.amw.gdynia.pl
Adres strony internetowej www.amw.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.gdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.gdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie papierowej należy złożyć: bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna AMW
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AKADEMII MARYNARKI WOJENNEJ ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, bud. nr 5, pok. nr 349 - Kancelaria Jawna czynna w godz.: 7.30- 09.30 i od 13.30 - 15.15 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oraz montaż mebli
Numer referencyjny 23/ZP/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Załącznik nr.7 1. Komoda 1500x1100x500 szt.1 2. Szafa 2700x2400x600 szt.1 3. Biurko narożne 2400x1800x800x szt.1 4. Kontener 675x400x500 szt.2 5. Stolik 600x700 szt.1 6. Fotel szt.2 Załącznik nr.8 1. Biblioteczka 1800x800x400 szt.3 2. Komoda 850x800x500 szt.3 3. Biurko 1500x2000x800 szt.3 4. Wieszak1400x800 szt.3 5. Szafa 2900x2000x600 szt.3 6. Biurko 1500x720x700 szt.2 7. Kontener560x400x385 szt.2 8. Łącznik biurka 770x700 szt.1 9. Półka 870x220x200 szt.2 10. Regał zamknięty 1140x350x795 szt.1 11. Regał otwarty 1140x525x350 szt.2 12. Regał półotwarty 2210x790x350 szt.1 13. Regał z szufladami 2210x790x350 szt.1 14. Stół 1600x800x720 szt.1 15. Szafa 1970x1185x545 szt.2 Załącznik nr.9 1. Ławka szkolna 4 osobowa 2400x500x750 szt.10 2. Krzesło tapicerowane słuchacza szt.70 3. Stół wykładowcy 1500x700x750 szt.1 4. Szafka niska 800x1600x600 szt.3 5. Szafa z nadstawką 2450x 600x600 szt.3 6. Regał z nadstawką 2450x360x800 szt.4 7. Szafka wysoka 1100x1600x600 szt.2 8. Fotel szt.6 9 Biurko z półką na klawiaturę 1200x760x600 szt.3 10 Przystawka do biurka 780x760x360 szt.3 Załącznik nr.10 1. Biurko 110x60x74 szt.1 2. Szafa ubraniowa 220x62x80 szt.1 3. Szafka 80x40x50 szt.1 4. Krzesło drewniane szt.6 5. Szafka biurowa na akta 70x55x40 szt.1 6. Szafa narożna 193x106x55 szt.1 7. Krzesło drewniane szt.4 8. Fotel szt.8 9. Biurko komputerowe 900x700x760 szt.1 10. Biurko komputerowe 88x45x75 szt.1 11. Biurko komputerowe narożne 90x90x75 szt.1 12. Krzesło biurowe zdrowotne szt.2
Cpv glowny przedmiot 39121100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz (załącznik nr 11) dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane. Za spełnienie warunku zamawiający uzna co najmniej jedną dostawę mebli wraz z montażem na kwotę 50 000,00zł brutto.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Atest higieniczny E-1 na płytę wiórową i obrzeża. Atest (świadectwo) badań wytrzymałościowych na krzesła.
Inne dokumenty niewymienione Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - dołączyć do oferty
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający przewiduje konieczności złożenia wadium. 2 300,00 (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100 gr) Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli Wykonawca zamierza w treści oferty umieścić informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa należy je złożyć w oddzielnym zszytym pakiecie z zaznaczeniem ich lokalizacji w spisie załączników do oferty. Na każdym dokumencie stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa musi widnieć napis „informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny, nie może być udostępniony innym uczestnikom postępowania”. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Sferą tajemnicy można objąć tylko takie informacje, które są znane jedynie poszczególnym osobom lub określonej grupie osób. Obszar ten nie może się rozciągać na informacje powszechnie znane lub te, o których treści każdy zainteresowany może się legalnie dowiedzieć. Informacji będącej tajemnicą przedsiębiorstwa nie stanowią dane zawarte w formularzu oferty.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)