GuidZP400 |
29f356f0-e038-4165-a542-5ba9eec5ca20
|
Biuletyn |
540354-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
Regon |
30872600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Komisji Edukacji Narodowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-29 7437600
|
Zamawiajacy fax |
297 437 605
|
Zamawiajacy email |
spzzoz@wp.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 07-200 Wyszków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA NICI ORAZ MATERIAŁÓW SZEWNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE
|
Numer referencyjny |
DEZ/Z/341/ZP- 6/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nici i materiałów szewnych do SPZZOZ w Wyszkowie, według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od nr 1 do nr 11 wraz z wymaganiami dla tych pakietów zawartymi pod tabelami, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2/1 do nr 2/11.
2. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm).
3. Dostarczane wyroby medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami
i normami.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach nr 1 do 11, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wątpliwości co do zgodności złożonej oferty wezwie Wykonawców w określonym terminie do przedstawienia próbek do wskazanych pozycji asortymentowych z danego pakietu.
6. Warunki dostawy i płatności.
a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
b) zamówienie od Zamawiającego wychodzić będzie w dniu roboczym w godzinach pracy Zamawiającego (w godz. 8:00-15:35). Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w dniu roboczym zgodnie z deklaracją Wykonawcy z druku oferty odnoszącą się do terminu dostawy towaru jako kryterium wyboru ofert.
c) miejsce dostawy: Apteka Szpitalna SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1.
d) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek.
e) płatność faktury w terminie 60 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm.)- dowodem będzie załączenie ich do oferty. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty kopię dokumentów wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ; dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
formularz ofertowy- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ; szczegółowa oferta cenowa- załącznik nr 2 do SIWZ; zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ, jako znak akceptacji warunków umowy; w języku polskim instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia; w przypadku wątpliwości co do zgodności złożonej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawców w określonym terminie do przedstawienia wybranych wzorów produktów, tj. próbki wzorcowej po 1 szt. oferowanego wyrobu medycznego do wybranej pozycji asortymentowej we wskazanym pakiecie.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Katalogi elektroniczne można przesłać na adres e-mail: Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: pdf.; doc.; docx.; rtf.; odt.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki zmiany umowy:
a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
c) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia.
d) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
e) zmian cen urzędowych towaru, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen.
f) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustalenie ceny towaru,
|
IV 4 4 data |
2018-04-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.8 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.10 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.11 do SIWZ
|
| |