DOSTAWA NICI ORAZ MATERIAŁÓW SZEWNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE

Data publikacji 2018-04-05
Data zakończenia 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Miejscowość Wyszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540354-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nici i materiałów szewnych do SPZZOZ w Wyszkowie, według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od nr 1 do nr 11 wraz z wymaganiami dla tych pakietów zawartymi pod tabelami, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2/1 do nr 2/11.
2. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm).
3. Dostarczane wyroby medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami
i normami.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach nr 1 do 11, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wątpliwości co do zgodności złożonej oferty wezwie Wykonawców w określonym terminie do przedstawienia próbek do wskazanych pozycji asortymentowych z danego pakietu.
6. Warunki dostawy i płatności.
a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
b) zamówienie od Zamawiającego wychodzić będzie w dniu roboczym w godzinach pracy Zamawiającego (w godz. 8:00-15:35). Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w dniu roboczym zgodnie z deklaracją Wykonawcy z druku oferty odnoszącą się do terminu dostawy towaru jako kryterium wyboru ofert.
c) miejsce dostawy: Apteka Szpitalna SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1.
d) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek.
e) płatność faktury w terminie 60 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29f356f0-e038-4165-a542-5ba9eec5ca20
Biuletyn 540354-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Regon 30872600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komisji Edukacji Narodowej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wyszków
Zamawiajacy kod pocztowy 07200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-29 7437600
Zamawiajacy fax 297 437 605
Zamawiajacy email spzzoz@wp.pl
Adres strony url www.szpitalwyszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalwyszkow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwyszkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 07-200 Wyszków
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA NICI ORAZ MATERIAŁÓW SZEWNYCH DO SPZZOZ W WYSZKOWIE
Numer referencyjny DEZ/Z/341/ZP- 6/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nici i materiałów szewnych do SPZZOZ w Wyszkowie, według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od nr 1 do nr 11 wraz z wymaganiami dla tych pakietów zawartymi pod tabelami, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2/1 do nr 2/11. 2. Oferowane materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm). 3. Dostarczane wyroby medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w pakietach nr 1 do 11, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wątpliwości co do zgodności złożonej oferty wezwie Wykonawców w określonym terminie do przedstawienia próbek do wskazanych pozycji asortymentowych z danego pakietu. 6. Warunki dostawy i płatności. a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. b) zamówienie od Zamawiającego wychodzić będzie w dniu roboczym w godzinach pracy Zamawiającego (w godz. 8:00-15:35). Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w dniu roboczym zgodnie z deklaracją Wykonawcy z druku oferty odnoszącą się do terminu dostawy towaru jako kryterium wyboru ofert. c) miejsce dostawy: Apteka Szpitalna SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. d) Wykonawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. e) płatność faktury w terminie 60 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu.
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2017 r., poz. 211 ze zm.)- dowodem będzie załączenie ich do oferty. SPOSÓB OCENY: Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanej oferty kopię dokumentów wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ; dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 876).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci formularz ofertowy- wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ; szczegółowa oferta cenowa- załącznik nr 2 do SIWZ; zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 5 do SIWZ, jako znak akceptacji warunków umowy; w języku polskim instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia; w przypadku wątpliwości co do zgodności złożonej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawców w określonym terminie do przedstawienia wybranych wzorów produktów, tj. próbki wzorcowej po 1 szt. oferowanego wyrobu medycznego do wybranej pozycji asortymentowej we wskazanym pakiecie.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Katalogi elektroniczne można przesłać na adres e-mail: Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: pdf.; doc.; docx.; rtf.; odt.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany umowy: a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. b) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. c) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. d) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, e) zmian cen urzędowych towaru, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen. f) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, o ile mają wpływ na ustalenie ceny towaru,
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.11 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy towaru
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)