GuidZP400 |
646a9018-bd5d-4e30-a340-50dd54131744
|
Biuletyn |
539828-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
011035381
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kasprzaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 38 94 808,
|
Zamawiajacy fax |
22 38 94 922
|
Zamawiajacy email |
egajowczyk@wolski.med.pl,
|
Adres strony url |
www.wolski.med .pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów komputerowych i laptopów na potzreby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego
|
Numer referencyjny |
EP/12/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa zestawów komputerowych i laptopów na potzreby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem doświadczenia w realizacji co najmniej dwóch dostaw komputerów o wartości min. co najmniej 120 000 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty numeru KRS, pod którym Wykonawca został zarejestrowany lub nazwy, pod którą Wykonawca został wpisany do CEiDG, zamawiający pobiera samodzielnie w/w dokumenty.
2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust.11.
(w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dotyczy dostaw w zakresie realizacji co najmniej dwóch dostaw komputerów, o wartości min. co najmniej 120 000 zł brutto każda – zgodnie z załącznikiem nr 7
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 7.1.
do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania następujące oświadczenia w postaci:
Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu według załącznika nr 3 do SIWZ
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy
z Wykonawców zobowiązany jest złożyć w/w/ oświadczenia.
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ.
2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku numer 2 – opisie przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:Opisów technicznych w języku polskim oferowanych urządzeń, np. kart katalogowych, ulotek informacyjnych, folderów.
Wydruk potwierdzający spełnienie wymogu 80plus dla zasilacza, w przypadku kiedy u producenta występuje kilka zasilaczy, które są montowane na etapie produkcji w fabryce należy załączyć wydruki dla wszystkich zasilaczy. Wydruki 80plus muszą być potwierdzone przez producenta lub dołączone oświadczenie producenta komputera, iż wskazane przez wykonawcę zasilacze spełniają wymogi 80plus
Dokument potwierdzający kompatybilność komputera na daną platformę systemową. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej.
Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub równoważną np. Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
Deklaracja zgodności CE
TCO Certyfikat – wymagany wpis oferowanego komputera na stronie http://tco.brightly.se/pls/nvp/!tco_search lub równoważny
Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram
Dokument poświadczający, że komputer jest produkowany zgodnie z normami Energy Star. Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 6.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej lub oświadczenie producenta, że komputer spełnia te wymogi.
Oświadczenie Producenta komputera potwierdzające, iż głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosi maksymalnie 22 dB.
Oświadczenie Producenta potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta
Certyfikat ISO 9001 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych
Oświadczenie Producenta potwierdzające, iż w przypadku wymiany dysku twardego w ramach gwarancji uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego.
Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
Oświadczenie producenta monitora, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
Certyfikat ISO 13406-2 lub ISO 9241 lub równoważny
Certyfikat EPEAT Gold lub równoważny
Dokument poświadczający, że monitor jest produkowany zgodnie z normami Energy Star lub oświadczenie producenta, że monitor spełnia te wymogi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszystkie postanowienia niniejszej umowy stanowią istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach i w zakresie:
a) wysokości wynagrodzenia, w przypadku:
• ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia;
• zmiany stawki VAT,
b) jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
• niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
• pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie,
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
4. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|