Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów elektrycznych na okres 24 miesięcy dla GIG Katowice oraz KD „Barbara” w Mikołowie

Data publikacji 2018-04-05
Data zakończenia 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Główny Instytut Górnictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540351-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych na okres 24 miesięcy dla GIG Katowice oraz KD „Barbara” w Mikołowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc17a7a1-1f2c-47f4-a64e-1021a52149f8
Biuletyn 540351-N-2018
Zamawiajacy nazwa Główny Instytut Górnictwa
Zamawiajacy adres ulica pl. Gwarków 1
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40166
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2581631-9
Zamawiajacy fax 322596533
Zamawiajacy email bgxzg@gig.katowice.pl
Adres strony url www.gig.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gig.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice, Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1), pokój 226, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów elektrycznych na okres 24 miesięcy dla GIG Katowice oraz KD „Barbara” w Mikołowie
Numer referencyjny FZ - 1/4955/SK/18/GIG
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych na okres 24 miesięcy dla GIG Katowice oraz KD „Barbara” w Mikołowie.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 233108,80
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający ustala czas trwania umowy na okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy chyba, że wcześniej zostanie wyczerpana ilość przedmiotu zamówienia określona w formularzu techniczno-cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie (częściowo) na podstawie zamówień cząstkowych. Zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę do 5 dni roboczych na podstawie dyspozycji otrzymanej od Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną na warunkach DDP Incoterms 2010 do oznaczonego miejsca wykonania, tj. Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40-166 Katowice, Hala 10 oraz Kopalnia Doświadczalna „Barbara”, ul. Podleska 72, 43-190 Mikołów, od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia każdego zamówienia cząstkowego faksem lub pocztą elektroniczną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym i rzeczowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Wykonawca z tego tytułu nie może wystąpić z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zapewni gwarancję i rękojmię zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie mniej niż 12 miesięcy. Termin gwarancji będzie liczony od daty odbioru towaru przez Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego, Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania informacji dokonać uzupełnienia ilościowego lub wymienić wadliwe materiały na nowe wraz z pełnym okresem gwarancyjnym. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji nie wcześniej niż 2017). Warunki płatności: Zapłata za przedmiot zamówienia będzie dokonywana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury cząstkowej. Wykonawca wystawi fakturę z uwzględnieniem rzeczywiście dostarczonej ilości i podaniem ceny jednostkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane z różnych źródeł finansowania w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu, b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, d) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany, e) cenami obowiązującymi są ceny brutto, które nie mogą ulec zmianie, za wyjątkiem sytuacji wejścia w życie zmian powszechnie obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej przepisów o podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku obowiązującą pozostaje cena netto powiększona o podatek VAT w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT. Wykonawca w razie zajścia powyższych okoliczności jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu pisemnej informacji w zakresie uzasadniającym zmiany cen, f) w przypadku zmian po upływie 12 miesięcy realizacji umowy wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają ww. zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednim zmianom, g) każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia, o której mowa w punkcie f), Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia. 3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski – nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin płatności za fakturę cząstkową
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)