Data publikacji |
2018-04-06 |
Data zakończenia |
2018-04-27 00:00:00 |
Instytucja |
Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie |
Miejscowość |
Nysa |
Województwo |
opolskie |
Branża |
- Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy,
- Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa,
- Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
527679-N-2018 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
351100000, 395225301, 386516009, 453173005, 504132005, 349900003, 331416233, 351120002, 351100004 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
aa0a4882-ffce-4a8d-8b19-95888fb0c602
|
Biuletyn |
527679-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Nysa - Urząd Miejski w Nysie
|
Regon |
51736400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kolejowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nysa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
48300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(077) 4080513, 4080553
|
Zamawiajacy fax |
(077) 4080553
|
Zamawiajacy email |
zp_nysa@op.onet.pl
|
Adres strony url |
www.nysa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zakup realizowany w ramach projektu „Wspólne zarządzanie konkretnymi zagrożeniami w regionie Jesenik - Nysa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nysa.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nysa.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miesjki w Nysie ul. Kolejowa 15, 48-300 Nysa - Sekretariat Burmistrza Nysy pokój nr 102
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu ratowniczego na wyposażenie jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w Niwnicy i Rusocinie w gminie Nysa
|
Numer referencyjny |
BZP.271.4a.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu ratowniczego na wyposażenie jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w Niwnicy i Rusocinie w gminie Nysa
(Część 1- Namiot pneumatyczny - 2 sztuki; Część 2 - Kamera termowizyjna - 2 sztuki), Część 3 -Nożyco-rozpieracz elektryczny (mobilny, akumulatorowy) - 2 sztuki; Część 4 -Zestaw poduszek wysokociśnieniowych- 2 sztuki; Część 5 - Akumulatorowy przenośny zestaw oświetleniowy -2 sztuki; Część 6 Zestaw medyczny PSP R1 z szynami Kramera i deską YDC - 2 sztuki; Część 7- Zestaw ratownictwa wysokościowego (worek, lina alpinistyczna, szelki i osprzęt) -2 sztuki; Część 8 - Aparaty powietrzne z maską (sprzęt ochrony dróg oddechowych) 4 sztuki
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144.1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami.
2. Zmiany w treści zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
2) zmiany nie można było przewidzieć na etapie składania ofert lub zmiany wynikają z projektu,
a zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności w przypadku gdy w toku realizacji umowy wyniknie potrzeba modyfikacji jej zakresu lub sposobu realizacji, np. poprzez wytworzenie zamiennego produktu lub wykonania zamiennej usługi, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
3) zmiana rozwiązań technicznych lub/i technologicznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, a w szczególności poprzez pojawienie się nowych rozwiązań, ulepszających działanie przedmiotu zakupu w stosunku do złożonej oferty (między innymi, np. nowszy model sprzętu o lepszych parametrach),
4) zmiana terminu końcowego określonego w umowie, gdy konieczność dokonania zmiany będzie niezbędna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy u Użytkowników, oraz/lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu:
-ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych lub,
-opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów.
5) Zmiany wymienione w ust. 5 są dopuszczalne przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa.
6) Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Namiot pneumatyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39522530-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Namiot pneumatyczny 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kamera termowizyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651600-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Kamera termowizyjna 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Nożyco-rozpieracz elektryczny (mobilny, akumulatorowy)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45317300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Nożyco-rozpieracz elektryczny (mobilny, akumulatorowy) 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw poduszek wysokociśnieniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
50413200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw poduszek wysokociśnieniowych- 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Akumulatorowy przenośny zestaw oświetleniowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34990000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Akumulatorowy przenośny zestaw oświetleniowy 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw medyczny PSP R1 z szynami Kramera i deską YDC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141623-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw medyczny PSP R1 z szynami Kramera i deską YDC 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw ratownictwa wysokościowego (worek, lina alpinistyczna, szelki i osprzęt)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35112000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw ratownictwa wysokościowego (worek, lina alpinistyczna, szelki i osprzęt) - 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Aparaty powietrzne z maską (sprzęt ochrony dróg oddechowych)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-12T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Aparaty powietrzne z maską (sprzęt ochrony dróg oddechowych) 4 sztuki
|
| |