Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek

Data publikacji 2018-04-06
Data zakończenia 2018-04-19 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541348-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek (tusze, tonery, taśmy) dla jednostek UMCS w Lublinie podzielone na 3 części:
Część 1 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Brother, Canon, Epson
Część 2 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Konica, Kyocera, Lexmark, OKI, Olivetti, Panasonic, Ricoh
Część 3 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji HP, Samsung, Xerox
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aaf16b5e-0dcf-49e5-9e66-6a1f1ab55c4a
Biuletyn 541348-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Regon 135300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20031
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 375 965
Zamawiajacy fax 815 375 965
Zamawiajacy email zampubl@umcs.lublin.pl
Adres strony url www.umcs.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.umcs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.umcs.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, Rektorat piętro XII, pokój 1204
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek
Numer referencyjny PN/03-2018/DOP-a
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek (tusze, tonery, taśmy) dla jednostek UMCS w Lublinie podzielone na 3 części: Część 1 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Brother, Canon, Epson Część 2 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Konica, Kyocera, Lexmark, OKI, Olivetti, Panasonic, Ricoh Część 3 – Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji HP, Samsung, Xerox Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące doświadczenia: Dla części 1: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych: tuszy, tonerów lub taśm do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych lub kopiarek o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto*. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy. Dla części 2: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych: tuszy, tonerów lub taśm do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych lub kopiarek o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł brutto*. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy. Dla części 3: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych: tuszy, tonerów lub taśm do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych lub kopiarek o wartości nie mniejszej niż 260 000,00 zł brutto*. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy. * W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw (odpowiednio dla części postępowania, w formie oryginału, zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku doświadczenia, Wykonawca powinien podać całkowitą wartość dostaw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6.1 SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony w pkt 6.3 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 6.2 SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.1 ppkt 1) oraz pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) SIWZ. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, dotycząca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy odbywa się zgodnie z art. 36b ust. 2 ustawy. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia odbywa się zgodnie z art. 36 ba. ustawy. 4. Formularz asortymentowo-cenowy (składany wraz z ofertą).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) gdy towar określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie i umowie; 2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30 dni

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Brother, Canon, Epson
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Dostawy będą realizowane partiami na podstawie jednostkowych zamówień składanych faxem lub e-mailem sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Brother, Canon, Epson. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Konica, Kyocera, Lexmark, OKI, Olivetti, Panasonic, Ricoh
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Dostawy będą realizowane partiami na podstawie jednostkowych zamówień składanych faxem lub e-mailem sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji Konica, Kyocera, Lexmark, OKI, Olivetti, Panasonic, Ricoh. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji HP, Samsung, Xerox
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia wynosi do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Dostawy będą realizowane partiami na podstawie jednostkowych zamówień składanych faxem lub e-mailem sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń produkcji HP, Samsung, Xerox. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia jednostkowego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)