GuidZP400 |
a0a9d4f7-3a6b-4f07-9934-accc83a43e38
|
Biuletyn |
541270-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
|
Regon |
621278900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Powstańców Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 560 129
|
Zamawiajacy fax |
228 270 843
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uokik.gov.pl
|
Adres strony url |
www.uokik.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.uokik.gov.pl/przetargi.php
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2018 rok
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uokik.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.uokik.gov.pl/przetargi.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, 00-950 Warszawa, pl. Powstańców Warszawy 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Prenumerata prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2018 rok
|
Numer referencyjny |
BBA-2/262-15/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy codziennej i czasopism w wersji papierowej dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na 2018 r. Szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia (umowa) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usłudze dostępu do prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej o wartości co najmniej
50 000,00 zł brutto. Wykonawca musi potwierdzić ich należyte wykonanie, poprzez przedstawienie odpowiednich dokumentów wystawionych przez zamawiającego lub odbiorcę zamówienia. W przypadku usług nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ). Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ
2. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz Cenowy – Załączniki Nr 7 do SIWZ
3. Oświadczenia wymienione w pkt 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ.
4. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
5. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie.
6. Oferty niepodpisane, niezgodne z ustawą lub takie, których treść nie odpowiada treści SIWZ zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15, 7.16, Części I SIWZ.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów:
a) oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 2.2. .lit. B Części II SIWZ powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełnia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot trzeci na zasoby, którego Wykonawca się powołuje,
b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.1 - 1.2 lit. B Części II SIWZ,
c) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.3 oraz 2.1 lit. B Części II SIWZ,
d) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie,
e) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
f) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy.
Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii:
6.1. stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa
z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia,
6.2. zmiany (zmniejszenia) ilości egzemplarzy lub ilości wydań, dostarczanych do Zamawiającego do 50% wartości brutto zawartej w wyniku postępowania umowy.
6.3. zmiany miejsc dostaw lub zmiany adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego.
Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.
|
IV 4 4 data |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|