Organizacja i przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz promocji w ramach projektu „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego”

Data publikacji 2018-04-06
Data zakończenia 2018-04-17 00:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536998-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 921112004, 922110003, 799610008, 799520002, 798100005, 799700004, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Organizacja i przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz promocji w ramach projektu „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego” z podziałem na części:
Część I - realizacja materiałów filmowych i radiowych na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu;
Część II - Wykonanie dokumentacji fotograficznej (fotoreportaży) na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu;
Część III - Organizacja i przeprowadzenie dwóch konferencji informacyjno – edukacyjnych
w ramach Projektu;
Część IV - Opracowanie i druk materiałów informacyjno-edukacyjnych (afiszy i ulotek)
Część V – Publikacja ogłoszeń prasowych w gazetach o zasięgu regionalnym.
Część VI - Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych – roll-upów, ścianki promocyjnej, tablicy informacyjnej, szyldów informacyjnych.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 68b9a13a-2d2d-4028-93b6-532ea90db9af
Biuletyn 536998-N-2018
Zamawiajacy nazwa Województwo Lubelskie
Regon 43101917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artura Grottgera
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 44 16 636
Zamawiajacy fax 81 44 16 535
Zamawiajacy email edyta.wisniewska@lubelskie.pl
Adres strony url http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter KANCELARIA OGÓLNA)
Nazwa nadana zamowieniu Organizacja i przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz promocji w ramach projektu „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego”
Numer referencyjny OP-IV.272.32.2018.AO
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Organizacja i przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz promocji w ramach projektu „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego” z podziałem na części: Część I - realizacja materiałów filmowych i radiowych na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu; Część II - Wykonanie dokumentacji fotograficznej (fotoreportaży) na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu; Część III - Organizacja i przeprowadzenie dwóch konferencji informacyjno – edukacyjnych w ramach Projektu; Część IV - Opracowanie i druk materiałów informacyjno-edukacyjnych (afiszy i ulotek) Część V – Publikacja ogłoszeń prasowych w gazetach o zasięgu regionalnym. Część VI - Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych – roll-upów, ścianki promocyjnej, tablicy informacyjnej, szyldów informacyjnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 92111200-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część nr I: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zrealizowaniu filmu promocyjnego/ reklamowego/ informacyjnego/ edukacyjnego o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł brutto każda. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami legitymującymi się następującym doświadczeniem: a) Osoba odpowiedzialna za przygotowanie scenariusza – min. 1 osoba, posiadająca doświadczenie w zakresie przygotowania scenariusza, wynikające z udziału w co najmniej 2 usługach związanych z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego (filmu promocyjnego /reklamowego /informacyjnego /edukacyjnego; b) Osoba odpowiedzialna za reżyserię – min. 1 osoba, posiadająca doświadczenie w zakresie reżyserii, wynikające z udziału w co najmniej 2 usługach związanych z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego (filmu promocyjnego /reklamowego /informacyjnego /edukacyjnego); c) Operator – min. 1 osoba, posiadająca doświadczenie w zakresie operatorskim, wynikające z udziału w co najmniej 2 usługach związanych z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego (filmu promocyjnego /reklamowego /informacyjnego /edukacyjnego). Część II Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami legitymującymi się następującym doświadczeniem: Profesjonalny fotograf, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 5 różnych sesji reportażowych na potrzeby wydawnicze. Część nr III: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na organizacji i obsłudze konferencji o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art.26 ust.2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a, 6b do SIWZ (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy(w formie oryginału), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dotyczy części nr 1 i 3 postępowania. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7a,7b do SIWZ (w formie oryginału) – dotyczy części nr 1 i 2 postępowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Do SIWZ dołączony jest wzór umowy stanowiące jej integralną część zgodnie z Załącznikiem nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f do SIWZ, w którym Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia, zmiany umowy oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny zawartej w ofertach, terminu wykonania zamówienia – w częściach, w których zostało to określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w rozdz. XIII ust. 3 pkt 5 SIWZ, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Ponadto w zakresie części nr 1 postępowania do oferty Wykonawca powinien załączyć: Koncepcję filmu instruktażowego (wydrukowany scenariusz filmu w postaci storybordu wraz z opisem i uzasadnieniem wyboru i doboru elementów opisanych w Załączniku nr 1a do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia) Przez storybord Zamawiający rozumie serię szkiców, obrazków, rzutów będących wskazówkami do powstania filmu. Storybord powinien być uzupełniony o opis w celu wyjaśnienia treści lub opisu tych elementów, które są niemożliwe do przedstawienia w formie drukowanej. Wstępny scenariusz filmu instruktażowego w postaci storybordu służy ocenie potencjału i możliwości Wykonawców i może ale nie musi być wykorzystany na etapie realizacji umowy. Przyznane punkty w kryterium będą sumą średnich arytmetycznych oceny dokonanej indywidualnie przez wskazanych członków komisji przetargowej. UWAGA!!! Dokument z pkt 5 nie będzie podlegał uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, gdyż ocena ww. dokumentu będzie dokonywana w kontekście kryteriów oceny ofert. Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty powyższego dokumentu, we wskazanych formach jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ww. dokument powinien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a do SIWZ). W przypadku stwierdzenia niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty więcej niż jedną koncepcję, taka oferta zostanie odrzucona na podstawie 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Ww. koncepcja powinna zawierać wszystkie niezbędne informacje umożliwiając nadanie Zamawiającemu punktów za poszczególne kryteria określne w rozdz. XV SIWZ. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia Wykonawca powinien załączyć do oferty w przypadku, gdy skład ofertę na część nr 1, 2, 3.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Realizacja materiałów filmowych i radiowych na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 92211000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 1a do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż do 30 listopada 2018 r.
Zalacznik krotki opis Realizacja materiałów filmowych i radiowych na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej; Ogólne wymagania dla wszystkich materiałów filmowych i radiowych. 1) Filmy powinny cechować się nowoczesnym montażem i wykonaniem (dynamika, efekty specjalne przy użyciu profesjonalnego sprzętu wideo, efekty graficzne, dynamiczne przejścia itp.) 2) Wszystkie wyprodukowane filmy powinna cechować ich uniwersalność, głównie w kontekście możliwości wykorzystania ich w ciągu najbliższych 3 lat bez konieczności dokonywania modyfikacji. 3) Wykonawca zapewni wykonanie ujęć w rozdzielczości Full HD (1920 1080 px) lub wyższej. 4) Materiały filmowe zmontowane zostaną w kilku popularnych formatach plików video z różnymi stopniami kompresji, aby zapewnić możliwość emisji na różnych typach urządzeń oraz w serwisach internetowych. 5) Ujęcia wykorzystane w filmach muszą pochodzić z województwa lubelskiego. 6) Zamawiający dopuszcza wykonanie filmów częściowo w oparciu o ujęcia stockowe lub będące już w posiadaniu Wykonawcy, o ile spełniają one wymagania Zamawiającego i nie spowoduje to utraty elementu unikalności filmów. Wykonawca musi posiadać do tych ujęć pełne prawa autorskie i majątkowe. 7) Wykonawca zobowiązuje się do zakupienia bądź stworzenia podkładu muzycznego do filmów, a w przypadku podkładu lektorskiego Wykonawca odpowiada za uregulowanie kwestii przekazania autorskich praw majątkowych i pokrewnych oraz poniesie wszelkie niezbędne opłaty na rzecz lektora i autora podkładu muzycznego. 8) Zamawiający zastrzega, że zdjęcia kręcone przy realizacji filmów (informacyjnego, instruktażowego, filmu edukacyjnego) z wykorzystaniem osoby (wizerunek eksperta) będą trwały 1 dzień na każdy z filmów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie dokumentacji fotograficznej (fotoreportaży) na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79961000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem 1b do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż do 10 grudnia 2019 r.
Zalacznik krotki opis Wykonanie dokumentacji fotograficznej na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu. Cel: uzyskane zdjęcia będą wykorzystywane w materiałach tworzonych przez Zamawiającego. Prezentowanie postępów prac w projekcie, przekazywanie wiedzy i uświadamianie mieszkańców o możliwości zmiany estetyki otoczenia, a także poprawy własnego zdrowia poprzez eliminację azbestu z posesji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Organizacja i przeprowadzenie dwóch konferencji informacyjno – edukacyjnych w ramach Projektu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79952000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem 1c do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż do końca IV kwartału 2019 r.
Zalacznik krotki opis Organizacja i przeprowadzenie dwóch konferencji informacyjno – edukacyjnych w ramach Projektu. Ilość konferencji: 2 szt. Czas realizacji: a) 2018 r. –III-IV kwartał b) 2019 r. – III-IV kwartał Ilość osób na konferencji: 250 osób - każda Planowany czas trwania konferencji ok. 5 godz. zegarowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opracowanie i druk materiałów informacyjno-edukacyjnych (afiszy i ulotek)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79810000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 1d do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż 45 dni od daty podpisania Umowy.
Zalacznik krotki opis Opracowanie i druk materiałów informacyjno-edukacyjnych (afiszy i ulotek) 1. Ulotki/broszury, Ilość: 20 000 szt. 2. Afisze, Ilość: 50 000 szt. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Publikacja ogłoszeń prasowych w gazetach o zasięgu regionalnym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79970000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 1e do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż do 30 czerwca 2019 r.
Zalacznik krotki opis Publikacja ogłoszeń prasowych w gazetach o zasięgu regionalnym. Ogłoszenia Informacja o planowanych naborach do projektu ze wskazaniem terminu i miejsca złożenia dokumentów. Wielkość ogłoszeń: powierzchnia ¼ strony Ilość: Po 2 artykuły w dwóch różnych gazetach o zasięgu regionalnym (obejmującym teren województwa lubelskiego lub/i dodatku regionalnym do płatnego dziennika o zasięgu krajowym ukazującym się w postaci drukowanej, o średnich nakładach jednorazowych nie mniejszym niż 6 tys. egzemplarzy. Łącznie 4 szt. ogłoszeń w 2018 roku oraz 4 szt. w 2019 roku Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych – roll-upów, ścianki promocyjnej, tablicy informacyjnej, szyldów informacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 1f do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych – roll-upów, ścianki promocyjnej, tablicy informacyjnej, szyldów informacyjnych 1. Tablice informacyjne a) Plakat informacyjny do Biura Projektu - 5 szt. b) Tablica wewnętrzna do Biura Projektu – 1 szt. Naklejka samoprzylepna ilość 1 szt. 2. Szyld zewnętrzny– 250 szt. format A4 3. Szyld wewnętrzny – 250 szt. format A4 – Naklejka samoprzylepna. 4. Ścianka reklamowa tekstylna z logotypami wskazanymi przez Zamawiającego ( 1 szt.) 5. Roll-up - ilość: 2 szt. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1f do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)