GuidZP400 |
68b9a13a-2d2d-4028-93b6-532ea90db9af
|
Biuletyn |
536998-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
Regon |
43101917000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20029
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636
|
Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
Zamawiajacy email |
edyta.wisniewska@lubelskie.pl
|
Adres strony url |
http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter KANCELARIA OGÓLNA)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Organizacja i przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz promocji w ramach projektu „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego”
|
Numer referencyjny |
OP-IV.272.32.2018.AO
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Organizacja i przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz promocji w ramach projektu „System gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie województwa lubelskiego” z podziałem na części:
Część I - realizacja materiałów filmowych i radiowych na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu;
Część II - Wykonanie dokumentacji fotograficznej (fotoreportaży) na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu;
Część III - Organizacja i przeprowadzenie dwóch konferencji informacyjno – edukacyjnych
w ramach Projektu;
Część IV - Opracowanie i druk materiałów informacyjno-edukacyjnych (afiszy i ulotek)
Część V – Publikacja ogłoszeń prasowych w gazetach o zasięgu regionalnym.
Część VI - Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych – roll-upów, ścianki promocyjnej, tablicy informacyjnej, szyldów informacyjnych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
92111200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część nr I:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na zrealizowaniu filmu promocyjnego/ reklamowego/ informacyjnego/ edukacyjnego o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł brutto każda.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami legitymującymi się następującym doświadczeniem:
a) Osoba odpowiedzialna za przygotowanie scenariusza – min. 1 osoba, posiadająca doświadczenie w zakresie przygotowania scenariusza, wynikające z udziału w co najmniej 2 usługach związanych z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego (filmu promocyjnego /reklamowego /informacyjnego /edukacyjnego;
b) Osoba odpowiedzialna za reżyserię – min. 1 osoba, posiadająca doświadczenie
w zakresie reżyserii, wynikające z udziału w co najmniej 2 usługach związanych
z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego (filmu promocyjnego /reklamowego /informacyjnego /edukacyjnego);
c) Operator – min. 1 osoba, posiadająca doświadczenie w zakresie operatorskim, wynikające z udziału w co najmniej 2 usługach związanych z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego (filmu promocyjnego /reklamowego /informacyjnego /edukacyjnego).
Część II
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami legitymującymi się następującym doświadczeniem:
Profesjonalny fotograf, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 5 różnych sesji reportażowych na potrzeby wydawnicze.
Część nr III:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na organizacji
i obsłudze konferencji o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art.26 ust.2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a, 6b do SIWZ (w formie oryginału) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy(w formie oryginału), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – dotyczy części nr 1 i 3 postępowania.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7a,7b do SIWZ (w formie oryginału) – dotyczy części nr 1 i 2 postępowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Do SIWZ dołączony jest wzór umowy stanowiące jej integralną część zgodnie z Załącznikiem nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f do SIWZ, w którym Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia, zmiany umowy oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny zawartej w ofertach, terminu wykonania zamówienia – w częściach, w których zostało to określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w rozdz. XIII ust. 3 pkt 5 SIWZ, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Ponadto w zakresie części nr 1 postępowania do oferty Wykonawca powinien załączyć:
Koncepcję filmu instruktażowego (wydrukowany scenariusz filmu w postaci storybordu wraz z opisem i uzasadnieniem wyboru i doboru elementów opisanych w Załączniku nr 1a do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia)
Przez storybord Zamawiający rozumie serię szkiców, obrazków, rzutów będących wskazówkami do powstania filmu. Storybord powinien być uzupełniony o opis w celu wyjaśnienia treści lub opisu tych elementów, które są niemożliwe do przedstawienia w formie drukowanej.
Wstępny scenariusz filmu instruktażowego w postaci storybordu służy ocenie potencjału
i możliwości Wykonawców i może ale nie musi być wykorzystany na etapie realizacji umowy.
Przyznane punkty w kryterium będą sumą średnich arytmetycznych oceny dokonanej indywidualnie przez wskazanych członków komisji przetargowej.
UWAGA!!!
Dokument z pkt 5 nie będzie podlegał uzupełnieniu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, gdyż ocena ww. dokumentu będzie dokonywana w kontekście kryteriów oceny ofert.
Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty powyższego dokumentu, we wskazanych formach jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Ww. dokument powinien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a do SIWZ). W przypadku stwierdzenia niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
W przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty więcej niż jedną koncepcję, taka oferta zostanie odrzucona na podstawie 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Ww. koncepcja powinna zawierać wszystkie niezbędne informacje umożliwiając nadanie Zamawiającemu punktów za poszczególne kryteria określne w rozdz. XV SIWZ.
6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia Wykonawca powinien załączyć do oferty w przypadku, gdy skład ofertę na część nr 1, 2, 3.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Realizacja materiałów filmowych i radiowych na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
92211000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 1a do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż do 30 listopada 2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Realizacja materiałów filmowych i radiowych na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej;
Ogólne wymagania dla wszystkich materiałów filmowych i radiowych.
1) Filmy powinny cechować się nowoczesnym montażem i wykonaniem (dynamika, efekty specjalne przy użyciu profesjonalnego sprzętu wideo, efekty graficzne, dynamiczne przejścia itp.)
2) Wszystkie wyprodukowane filmy powinna cechować ich uniwersalność, głównie w kontekście możliwości wykorzystania ich w ciągu najbliższych 3 lat bez konieczności dokonywania modyfikacji.
3) Wykonawca zapewni wykonanie ujęć w rozdzielczości Full HD (1920 1080 px) lub wyższej.
4) Materiały filmowe zmontowane zostaną w kilku popularnych formatach plików video z różnymi stopniami kompresji, aby zapewnić możliwość emisji na różnych typach urządzeń oraz w serwisach internetowych.
5) Ujęcia wykorzystane w filmach muszą pochodzić z województwa lubelskiego.
6) Zamawiający dopuszcza wykonanie filmów częściowo w oparciu o ujęcia stockowe lub będące już w posiadaniu Wykonawcy, o ile spełniają one wymagania Zamawiającego i nie spowoduje to utraty elementu unikalności filmów. Wykonawca musi posiadać do tych ujęć pełne prawa autorskie i majątkowe.
7) Wykonawca zobowiązuje się do zakupienia bądź stworzenia podkładu muzycznego do filmów, a w przypadku podkładu lektorskiego Wykonawca odpowiada za uregulowanie kwestii przekazania autorskich praw majątkowych i pokrewnych oraz poniesie wszelkie niezbędne opłaty na rzecz lektora
i autora podkładu muzycznego.
8) Zamawiający zastrzega, że zdjęcia kręcone przy realizacji filmów (informacyjnego, instruktażowego, filmu edukacyjnego) z wykorzystaniem osoby (wizerunek eksperta) będą trwały 1 dzień na każdy z filmów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie dokumentacji fotograficznej (fotoreportaży) na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79961000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem 1b do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż do 10 grudnia 2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie dokumentacji fotograficznej na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej Projektu.
Cel: uzyskane zdjęcia będą wykorzystywane w materiałach tworzonych przez Zamawiającego. Prezentowanie postępów prac w projekcie, przekazywanie wiedzy i uświadamianie mieszkańców o możliwości zmiany estetyki otoczenia, a także poprawy własnego zdrowia poprzez eliminację azbestu z posesji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Organizacja i przeprowadzenie dwóch konferencji informacyjno – edukacyjnych w ramach Projektu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79952000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem 1c do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż do końca IV kwartału 2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Organizacja i przeprowadzenie dwóch konferencji informacyjno – edukacyjnych w ramach Projektu.
Ilość konferencji: 2 szt.
Czas realizacji:
a) 2018 r. –III-IV kwartał
b) 2019 r. – III-IV kwartał
Ilość osób na konferencji: 250 osób - każda
Planowany czas trwania konferencji ok. 5 godz. zegarowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opracowanie i druk materiałów informacyjno-edukacyjnych (afiszy i ulotek)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79810000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 1d do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż 45 dni od daty podpisania Umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Opracowanie i druk materiałów informacyjno-edukacyjnych (afiszy i ulotek)
1. Ulotki/broszury, Ilość: 20 000 szt.
2. Afisze, Ilość: 50 000 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1d do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Publikacja ogłoszeń prasowych w gazetach o zasięgu regionalnym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79970000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 1e do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż do 30 czerwca 2019 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Publikacja ogłoszeń prasowych w gazetach o zasięgu regionalnym.
Ogłoszenia
Informacja o planowanych naborach do projektu ze wskazaniem terminu i miejsca złożenia dokumentów.
Wielkość ogłoszeń: powierzchnia ¼ strony
Ilość: Po 2 artykuły w dwóch różnych gazetach o zasięgu regionalnym (obejmującym teren województwa lubelskiego lub/i dodatku regionalnym do płatnego dziennika
o zasięgu krajowym ukazującym się w postaci drukowanej, o średnich nakładach jednorazowych nie mniejszym niż 6 tys. egzemplarzy.
Łącznie 4 szt. ogłoszeń w 2018 roku oraz 4 szt. w 2019 roku
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1e do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych – roll-upów, ścianki promocyjnej, tablicy informacyjnej, szyldów informacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 1f do SIWZ – opisem przedmiotu zamówienia, jednak nie później niż w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych – roll-upów, ścianki promocyjnej, tablicy informacyjnej, szyldów informacyjnych
1. Tablice informacyjne
a) Plakat informacyjny do Biura Projektu - 5 szt.
b) Tablica wewnętrzna do Biura Projektu – 1 szt. Naklejka samoprzylepna ilość 1 szt.
2. Szyld zewnętrzny– 250 szt. format A4
3. Szyld wewnętrzny – 250 szt. format A4 – Naklejka samoprzylepna.
4. Ścianka reklamowa tekstylna z logotypami wskazanymi przez Zamawiającego ( 1 szt.)
5. Roll-up - ilość: 2 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1f do SIWZ
|
| |