Dostawa plastików laboratoryjnych

Data publikacji 2018-04-06
Data zakończenia 2018-04-19 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541427-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 384370007, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastików laboratoryjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 2a – 2e do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a8e01f4-1f61-468c-9fd2-9a776323f45b
Biuletyn 541427-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku
Regon 00009373400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 26A
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 085 6510229, 6510337
Zamawiajacy fax 085 6510229, 6510337
Zamawiajacy email nowicki@wiw.bianet.com.pl
Adres strony url http://www.bialystok.wiw.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wiw.pbip.pl/?event=kategoria&id=19
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 26A, 15-959 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa plastików laboratoryjnych
Numer referencyjny WIW-AG.272.01.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastików laboratoryjnych, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 2a – 2e do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia okresu obowiązywania umowy, gdyby w okresie 12 miesięcy nie została wykorzystana w całości ilość towaru zawartego w formularzach cenowych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na dostawę plastików laboratoryjnych o wartości min. 200.000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających oferty w zakresie I części zamówienia); - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na dostawę plastików laboratoryjnych o wartości min. 100.000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających oferty w zakresie II części zamówienia); - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na dostawę plastików laboratoryjnych o wartości min. 50.000,00 zł brutto (dotyczy Wykonawców składających oferty w zakresie III części zamówienia).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu odnośnie posiadania zdolności zawodowej w zakresie IV – V części zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień na dostawę plastików laboratoryjnych – dotyczy Wykonawców składających oferty w zakresie I – III części zamówienia [wg załącznika nr 5 do SIWZ]; b) Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy ujęte w wykazie wykonanych zamówień były wykonywane, określające, czy zostały one wykonane należycie (oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki, o których mowa w pkt 6 rozdziału II SIWZ – w sytuacji gdy Wykonawca zaoferował towar równoważny do towaru określonego przez Zamawiającego poprzez podanie nr katalogowego lub producenta.
Inne dokumenty niewymienione a) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp); b) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [wg załącznika nr 4 do SIWZ]. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ. Możliwość dokonywania zmian umowy została określona w paragrafie 6 wzoru umowy o następującym brzmieniu: 1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: a) zmian określonych w § 1 ust. 8 oraz § 2 ust. 2 umowy; b) gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki:  konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;  wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; c) gdy Wykonawcę ma zastąpić nowy Wykonawca:  w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;  w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; d) gdy zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 6; e) gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. b) oraz lit. c) tiret pierwsze, Zamawiający nie może wprowadzić kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. a), b) oraz e), zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 4. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. b), Zamawiający, po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie umowy. 5. Jeżeli umowa zawiera postanowienia przewidujące możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy z powodu okoliczności innych niż zmiana zakresu świadczenia Wykonawcy, dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 1 lit. b) tiret drugie oraz lit. e), ustala się w oparciu o wartość zamówienia określoną pierwotnie, z uwzględnieniem zmian wynikających z tych postanowień. 6. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu, b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:  zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści;  zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie;  zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy;  polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 lit. c. 7. Zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 8. Strony dopuszczają zmianę umowy polegającą na zastąpieniu Zamawiającego przez nowo utworzony podmiot w sytuacji, gdyby w trakcie realizacji umowy została powołana do życia nowa inspekcja państwowa obejmująca swoim zakresem zadania realizowane dotychczas przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w budynku przy ul. Zwycięstwa 26A w Białymstoku, w dniu 19 kwietnia 2018 r. o godzinie 11:15. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów określonych w sekcji III.4 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy spółki cywilnej, konsorcjum) Zamawiający wymaga, aby ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć stosowny dokument ustanawiający pełnomocnika np. pełnomocnictwo, umowę spółki cywilnej, umowę konsorcjum). W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy lub podmiotów, o których mowa w rozdziale VI pkt 7.3 SIWZ, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa plastików laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastików laboratoryjnych szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2a do SIWZ – formularzu cenowym w zakresie I części zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa plastików laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastików laboratoryjnych szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2b do SIWZ – formularzu cenowym w zakresie II części zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa plastików laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa plastików laboratoryjnych szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2c do SIWZ – formularzu cenowym w zakresie III części zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa torebek do stomachera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa torebek do stomachera szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2d do SIWZ – formularzu cenowym w zakresie IV części zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa końcówek do aparatu ETI-max 3000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa końcówek do aparatu ETI-max 3000, szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2e do SIWZ – formularzu cenowym w zakresie V części zamówienia
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)