| GuidZP400 | b0580cc6-4c25-4d21-b8e2-7e80a0ecfd36 | 
							                							                									
						| Biuletyn | 541494-N-2018 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Akademia Morska w Szczecinie | 
							                									
						| Regon | 14512900000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | Wały Chrobrego | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 1-2 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Szczecin | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 70-500 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | zachodniopomorskie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 914 809 400 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 914 809 575 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | bzp@am.szczecin.pl | 
							                									
						| Adres strony url | www.am.szczecin.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 8 | 
							                									
						| Rodzaj zamawiajacego inny | publiczna uczelnia wyższa | 
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 1 | 
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | www.am.szczecin.pl | 
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.am.szczecin.pl | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | forma pisemna (papierowa) | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Akademia Morska w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 1-2 70-500 Szczecin, Kancelaria, pok. 73a | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Morskiej  w Szczecinie | 
							                									
						| Numer referencyjny | BZP-AG/272-5/18 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 1.	Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego 
dla Akademii Morskiej w Szczecinie.  
2.	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik  nr 1a do SIWZ oraz załącznik A – B.
3.	Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
4.	Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych 
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 
5.	Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych 
i prawnych, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. Na przedmiocie umowy, jak również na opakowaniu musi znajdować się znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta).
6.	Nomenklatura wg CPV
30213000-5	Komputery osobiste 
       30231300-0	Monitory ekranowe
48620000-0 	Systemy operacyjne | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 30213000-5 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Okres w dniach | 14 | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 2 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 3 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 5 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 6 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 7 | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 1 | 
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania. | 
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, z których ma wynikać potwierdzenie wszystkich parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego dla sprzętu komputerowego w zakresie oferowanych zadań. 
Uwaga! Jako materiał informacyjny nie może zostać złożony opis przedmiotu zamówienia Zamawiającego podpisany przez wykonawcę, dokument złożony na potwierdzenie parametrów ma za zadanie potwierdzać wszelkie właściwości określone w opisie. | 
							                							                									
						| Czy wadium | 1 | 
							                									
						| Wadium | 1.	Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	 pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	 gwarancjach bankowych; 
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych; 
e)	 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz. U. z 2014 r. poz.  1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240)
3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
5.	W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.
6.	Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP.
7.	W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.	Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy | 1 | 
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 1)	Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy:
a)	ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b)	wystąpią  przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne 
i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
c)	nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania;
d)	gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa 
w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 3 dni robocze licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu;
e)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, 
w szczególności terminu realizacji zamówienia;
2)	Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do  SIWZ.
3)	Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
4)	Gdy nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w takim przypadku umowa nie uleganie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto. | 
							                									
						| IV 4 4 data | 2018-04-16T00:00:00+02:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 09:30 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | język polski | 
							                									
						| IV 4 5 okres | 30 |