GuidZP400 |
280c29f7-2239-42dd-9ee0-77c6a31b9631
|
Biuletyn |
541402-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Pile
|
Regon |
126182000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rydygiera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 106 207
|
Zamawiajacy fax |
(067) 212 40 85
|
Zamawiajacy email |
wszpila@pi.onet.pl
|
Adres strony url |
http://szpitalpila.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-pila.4bip.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-pila.4bip.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ODZIEŻ I BIELIZNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
|
Numer referencyjny |
NO-ZP.VII-240/25/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
18
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym. Zamówienie zostało podzielone na 18 zadań. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do Działu Zaopatrzenia Szpitala Specjalistycznego w Pile w godzinach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy 7:30 do 14:30 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy własnym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na własny koszt i ryzyko po uprzednim zamówieniu oraz niezwłocznie potwierdzone, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od daty zawiadomienia (kryterium oceniane).
|
Cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5. 1. 2) lit. b-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Kwestię polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegółowo art. 22a ust. 1-6 ustawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia również braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego świadectwa dopuszczającego do obrotu medycznego lub wpisu do rejestru wyrobów medycznych oraz udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego (zał. nr 6 do SIWZ),
Zadanie 4 Poz. 2 dokumenty wydane przez producenta wyrobu potwierdzające zgodność parametrów oferowanych sterylnych fartuchów z normami MDD 93/42, PN EN 13795:2011, EN ISO 11135-1:2007 oraz EN 556-1:2001
Poz. 3 dokumenty wydane przez producenta wyrobu, potwierdzające parametry użytych materiałów do produkcji poszczególnych wyrobów oraz dokumenty potwierdzające zgodność parametrów z normami MDD 93/42, PN EN 13795 : 2011 , EN ISO 11135 -1: 2007 oraz EN 556 – 1:2001
Zadanie 15 Poz. 1 - 9 dokumenty wydane przez producenta wyrobu potwierdzające zgodność parametrów oferowanych sterylnych zestawów serwet z normami MDD 93/42, PN EN 13795:2011, EN ISO 11135-1:2007 oraz EN 556 -1:2001
materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery itp.) w języku polskim, na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. Może zostać dostarczone w wersji elektronicznej na płycie CD-R lub pendrivie. Zamawiający wymaga, aby na wszystkich załączonych do oferty dokumentach dotyczących oferowanego asortymentu było wyraźnie – zaznaczone, którego zadania i pozycji dokument dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do Wykonawców (w tym osób fizycznych i prawnych) mających miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają regulacje z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. Nr 1126).
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
Oświadczenia wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ;
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie:
a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych,
b) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz,
c) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu – przy zachowaniu jego parametrów;
d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
e) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu Wykonawcy,
f) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) zmiany sposobu konfekcjonowania,
h) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
i) nie wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego, o której mowa w § 4 ust. 3 Umowy przed upływem terminu, o którym mowa w § 10 Umowy – poprzez wydłużenie terminu obowiązywania Umowy maksymalnie o 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do czasu wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego;
j) okresowych obniżek cen produktów objętych Umową, w przypadku ustalenia cen promocyjnych przez producenta.
4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniu wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
5. Zmiany Umowy wskazane w ust. 3 pkt. g, h, i, nie będą powodowały konieczności podpisania aneksu do Umowy.
6. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności, określonych w ust. 3, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć wraz z prośbą o zmianę Umowy, dokumenty potwierdzające zasadność takiej zmiany.
7. Cena jednostkowa będzie stała przez okres 12 miesięcy. Po upływie tego okresu dopuszcza się wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
8. Zmiana wynagrodzenia następuje na pisemny wniosek Wykonawcy zawierający uzasadnienie i szczegółowy sposób jego wyliczenia oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian, o których mowa w ust. 7 na wynagrodzenie Wykonawcy.
9. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, na wzrost wynagrodzenia Wykonawcy; Zmawiający ma prawo odmówić zmiany wynagrodzenia Wykonawcy do czasu przedstawienia wymaganego uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Wykonawcy.
10. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, dotyczy jedynie niewykonanej części zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Maski chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Czepki chirurgiczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Fartuchy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Fartuchy chirurgiczne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pościel i prześcieradła.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39518000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie ochronne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Odzież operacyjna jednorazowego użytku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Osłony na sprzęt medyczny.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pokrowiec.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Osłona na kończynę dolną.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Serweta operacyjna.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pokrowiec na stolik.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Organizatory przewodów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy jałowe.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Serwety operacyjne.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do zabiegów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy obłożeń.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa obłożeń, zestawów operacyjnych, bielizny i odzieży jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Pile, z podziałem na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
|
| |