GuidZP400 |
e79ec5a4-ceac-4e77-a141-418ec26f1904
|
Biuletyn |
541369-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kobylnica
|
Regon |
77097983200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Główna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kobylnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-251
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
59 842-90-70,
|
Zamawiajacy fax |
59 842-90-72
|
Zamawiajacy email |
a.tantala@kobylnica.eu, k.chojnacka@kobylnica.pl
|
Adres strony url |
http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty oraz innych dokumentów i oświadczeń w formie elektronicznej. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kobylnica ul. Główna 20 76-251 Kobylnica - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla jednostek OSP na terenie Gminy Kobylnica działających w ramach Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego
|
Numer referencyjny |
GIF-IZ.271.D-1.20.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla jednostek OSP na terenie Gminy Kobylnica działających w ramach Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego (Zadanie Nr 1 – Nr 11).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania:
1) Zadanie Nr 1 – Dostawa pilarek łańcuchowych i przecinarek spalinowych,
2) Zadanie Nr 2 - Dostawa wyciągarek samochodowych,
3) Zadanie Nr 3 - Dostawa wyposażenia medycznego,
4) Zadanie Nr 4 - Dostawa hydraulicznego wyposażenia ratowniczego,
5) Zadanie Nr 5 - Dostawa wyposażenia technicznego,
6) Zadanie Nr 6 - Dostawa motopomp,
7) Zadanie Nr 7 - Dostawa kamer termowizyjnych,
8) Zadanie Nr 8- Dostawa zestawów ochronnych strażaka,
9) Zadanie Nr 9 - Dostawa wyposażenia prewencyjnego,
10) Zadanie Nr 10 - Dostawa ratowniczego sprzętu mechanicznego,
11) Zadanie Nr 11 - Dostawa zestawów komputerowych.
Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia (Zadań).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Kartach wyposażenia OSP, sporządzonych dla poszczególnych Zadań Nr 1 – Nr 11, w odniesieniu dla poszczególnych jednostek OSP i stanowią odpowiednio Załączniki Nr 5a - Nr 5k do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia dedykowany do realizacji ratownictwa technicznego w zakresie podstawowych
i specjalistycznych czynności ratowniczych w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym, musi spełniać normatyw wymagany przez właściwe przepisy prawa, w tym wymagania szczegółowe wskazane na Kartach wyposażenia OSP, które stanowią odpowiednio Załączniki Nr 5a - Nr 5k do SIWZ:
1) jednostkowe wymagania jakościowe i techniczne (parametry techniczne);
2) ilości dostaw poszczególnego asortymentu.
5. Wyposażenie i sprzęt (jeżeli są wymienione w tabeli „Wykaz wyrobów”, zawartej w Załączniku Nr 3 do rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. z U.2007, Nr 143, poz. 1002) zatytułowanego. „Wykaz wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu”) muszą posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia, spełniać wymagania zawarte w w/w rozporządzeniu
a także w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r. (t.j. Dz.U.2017.1226).
6. Wykonawca w terminie do 7 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do uzgodnienia, dokumenty potwierdzające zgodność planowanego do dostawy wyposażenia (tj. sprzętu ratowniczego, środków technicznych, urządzeń, ubrań ochronnych) m.in. z wymaganiami szczegółowymi wskazanymi na Kartach wyposażenia OSP, w tym m.in.: karty katalogowe wyposażenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, aktualne dopuszczenia, oraz kraj pochodzenia produktu.
7. Dostawę wyposażenia nieodpowiadającego normom i wymaganiom szczegółowym oraz niezaakceptowanego przez Zamawiającego, Wykonawca realizuje na własne ryzyko. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia takiej dostawy i nieuiszczenia za nie zapłaty.
8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe
z Zamawiającym.
9. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wolny od wad, nieobciążony prawami osób trzecich oraz wysokiej jakości zgodnie z potrzebami Zamawiającego wskazanymi w pkt 4 i 5 powyżej, oraz nie może stanowić prototypu i produktu demonstracyjnego.
10. Wszystkie urządzenia mechaniczne i hydrauliczne muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
11. Dostawa wyposażenia odbędzie się w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego kompletność i nienaruszalność oraz realizowana będzie wraz z transportem i rozładunkiem na terenie Gminy Kobylnica. Miejsce dostawy zostanie dookreślone na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
44511500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według Załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) formularze kalkulacyjne dla Zadań na które Wykonawca składa ofertę, stanowiące odpowiednio Załącznik Nr 1a – 1k do SIWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 13-22 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ,
3) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Wniosek z propozycją zmiany treści umowy złożony przez jedną ze Stron winien zawierać określenie zmiany, uzasadnienie zmiany oraz czasu wykonania zmiany.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa między innymi w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.:
1) zmiany dotyczą terminu zakończenia przedmiotu umowy:
a) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
b) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej,
2) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
5) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa mających związek z realizacją umowy albo zmianą zasad finansowania i rozliczania umowy przez podmioty trzecie,
6) zmiany dotyczą terminów płatności,
7) zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt 5 PZP.
4. Strony dopuszczają możliwość rozwiązania umowy za zgodnym porozumieniem Stron.
|
IV 4 4 data |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 1 - Dostawa pilarek łańcuchowych i przecinarek spalinowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44511500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 1 - Dostawa pilarek łańcuchowych i przecinarek spalinowych, w tym
w szczególności:
1) pilarek łańcuchowych – 2 szt.
2) przecinarek spalinowych – 2 szt.
3) pilarek łańcuchowych – 1 szt.
4) przecinarek spalinowych – 1 szt.
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz
w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5a do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe
z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 2 - Dostawa wyciągarek samochodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42413500-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 2 - Dostawa 2 wyciągarek samochodowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5b do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 3 - Dostawa wyposażenia medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141623-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 3 - Dostawa wyposażenia medycznego, w tym w szczególności:
1) torby medycznej – 1 szt.
2) defibrylatorów – 3 szt.
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz
w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5c do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 4 - Dostawa hydraulicznego wyposażenia ratowniczego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39715300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 4 - Dostawa hydraulicznego wyposażenia ratowniczego, w tym w szczególności:
1) hydraulicznego zestaw ratownictwa technicznego – 1 szt.
2) rozpieracza kolumnowego – 2 szt.
3) zestawów poduszek wysokiego ciśnienia – 2 szt.
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz
w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5d do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 5 - Dostawa wyposażenia technicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42413400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 5 - Dostawa wyposażenia technicznego, w tym w szczególności:
1) zestaw do stabilizacji pojazdu – 2 szt.
2) wentylator oddymiający – 3 szt.
3) zestaw oświetleniowy – 2 szt.
4) agregat prądotwórczy – 1 szt.
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz
w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5e do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 6 - Dostawa motopomp
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34144213-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 6 - Dostawa motopomp, w tym w szczególności:
1) motopompa pływająca – 2 szt.
2) motopompa – 6 szt.
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz
w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5f do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 7 - Dostawa kamer termowizyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35125300-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 7 - Dostawa 3 kamer termowizyjnych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5g do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 8 - Dostawa zestawów ochronnych strażaka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18444111-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 8 - Dostawa 38 zestawów ochronnych strażaka, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5h do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 9 - Dostawa wyposażenia prewencyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35125100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 9 - Dostawa wyposażenia prewencyjnego, w tym w szczególności:
1) aparat powietrzny – 6 szt.
2) detektor wielogazowy – 3 szt.
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz
w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5i do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 10 - Dostawa ratowniczego sprzętu mechanicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42652000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 10 - Dostawa ratowniczego sprzętu mechanicznego, w tym w szczególności:
1) piłę ratowniczą postępowo-zwrotną – 1 szt.
2) młotowiertarkę – 1 szt.
3) sprężarkę tłokową – 1 szt.
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz
w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5j do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie Nr 11 - Dostawa zestawów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zadanie Nr 11 - Dostawa 3 zestawów komputerowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5k do SIWZ.
2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
|
| |