Dostawa wyposażenia dla jednostek OSP na terenie Gminy Kobylnica działających w ramach Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego

Data publikacji 2018-04-06
Data zakończenia 2018-04-16 00:00:00
Instytucja Gmina Kobylnica
Miejscowość Kobylnica
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541369-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 445115000, 424135009, 331416233, 397153000, 424134008, 341442134, 351253002, 184441114, 351251007, 426520001, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla jednostek OSP na terenie Gminy Kobylnica działających w ramach Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego (Zadanie Nr 1 – Nr 11).
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania:
1) Zadanie Nr 1 – Dostawa pilarek łańcuchowych i przecinarek spalinowych,
2) Zadanie Nr 2 - Dostawa wyciągarek samochodowych,
3) Zadanie Nr 3 - Dostawa wyposażenia medycznego,
4) Zadanie Nr 4 - Dostawa hydraulicznego wyposażenia ratowniczego,
5) Zadanie Nr 5 - Dostawa wyposażenia technicznego,
6) Zadanie Nr 6 - Dostawa motopomp,
7) Zadanie Nr 7 - Dostawa kamer termowizyjnych,
8) Zadanie Nr 8- Dostawa zestawów ochronnych strażaka,
9) Zadanie Nr 9 - Dostawa wyposażenia prewencyjnego,
10) Zadanie Nr 10 - Dostawa ratowniczego sprzętu mechanicznego,
11) Zadanie Nr 11 - Dostawa zestawów komputerowych.
Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia (Zadań).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Kartach wyposażenia OSP, sporządzonych dla poszczególnych Zadań Nr 1 – Nr 11, w odniesieniu dla poszczególnych jednostek OSP i stanowią odpowiednio Załączniki Nr 5a - Nr 5k do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia dedykowany do realizacji ratownictwa technicznego w zakresie podstawowych
i specjalistycznych czynności ratowniczych w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym, musi spełniać normatyw wymagany przez właściwe przepisy prawa, w tym wymagania szczegółowe wskazane na Kartach wyposażenia OSP, które stanowią odpowiednio Załączniki Nr 5a - Nr 5k do SIWZ:
1) jednostkowe wymagania jakościowe i techniczne (parametry techniczne);
2) ilości dostaw poszczególnego asortymentu.
5. Wyposażenie i sprzęt (jeżeli są wymienione w tabeli „Wykaz wyrobów”, zawartej w Załączniku Nr 3 do rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. z U.2007, Nr 143, poz. 1002) zatytułowanego. „Wykaz wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu”) muszą posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia, spełniać wymagania zawarte w w/w rozporządzeniu
a także w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r. (t.j. Dz.U.2017.1226).
6. Wykonawca w terminie do 7 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do uzgodnienia, dokumenty potwierdzające zgodność planowanego do dostawy wyposażenia (tj. sprzętu ratowniczego, środków technicznych, urządzeń, ubrań ochronnych) m.in. z wymaganiami szczegółowymi wskazanymi na Kartach wyposażenia OSP, w tym m.in.: karty katalogowe wyposażenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, aktualne dopuszczenia, oraz kraj pochodzenia produktu.
7. Dostawę wyposażenia nieodpowiadającego normom i wymaganiom szczegółowym oraz niezaakceptowanego przez Zamawiającego, Wykonawca realizuje na własne ryzyko. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia takiej dostawy i nieuiszczenia za nie zapłaty.
8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów
i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe
z Zamawiającym.
9. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wolny od wad, nieobciążony prawami osób trzecich oraz wysokiej jakości zgodnie z potrzebami Zamawiającego wskazanymi w pkt 4 i 5 powyżej, oraz nie może stanowić prototypu i produktu demonstracyjnego.
10. Wszystkie urządzenia mechaniczne i hydrauliczne muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
11. Dostawa wyposażenia odbędzie się w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego kompletność i nienaruszalność oraz realizowana będzie wraz z transportem i rozładunkiem na terenie Gminy Kobylnica. Miejsce dostawy zostanie dookreślone na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e79ec5a4-ceac-4e77-a141-418ec26f1904
Biuletyn 541369-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Kobylnica
Regon 77097983200000
Zamawiajacy adres ulica Główna
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Kobylnica
Zamawiajacy kod pocztowy 76-251
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 842-90-70,
Zamawiajacy fax 59 842-90-72
Zamawiajacy email a.tantala@kobylnica.eu, k.chojnacka@kobylnica.pl
Adres strony url http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kobylnica.tensoft.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie przewiduje możliwości składania oferty oraz innych dokumentów i oświadczeń w formie elektronicznej. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Kobylnica ul. Główna 20 76-251 Kobylnica - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla jednostek OSP na terenie Gminy Kobylnica działających w ramach Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego
Numer referencyjny GIF-IZ.271.D-1.20.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla jednostek OSP na terenie Gminy Kobylnica działających w ramach Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego (Zadanie Nr 1 – Nr 11). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1) Zadanie Nr 1 – Dostawa pilarek łańcuchowych i przecinarek spalinowych, 2) Zadanie Nr 2 - Dostawa wyciągarek samochodowych, 3) Zadanie Nr 3 - Dostawa wyposażenia medycznego, 4) Zadanie Nr 4 - Dostawa hydraulicznego wyposażenia ratowniczego, 5) Zadanie Nr 5 - Dostawa wyposażenia technicznego, 6) Zadanie Nr 6 - Dostawa motopomp, 7) Zadanie Nr 7 - Dostawa kamer termowizyjnych, 8) Zadanie Nr 8- Dostawa zestawów ochronnych strażaka, 9) Zadanie Nr 9 - Dostawa wyposażenia prewencyjnego, 10) Zadanie Nr 10 - Dostawa ratowniczego sprzętu mechanicznego, 11) Zadanie Nr 11 - Dostawa zestawów komputerowych. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia (Zadań). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Kartach wyposażenia OSP, sporządzonych dla poszczególnych Zadań Nr 1 – Nr 11, w odniesieniu dla poszczególnych jednostek OSP i stanowią odpowiednio Załączniki Nr 5a - Nr 5k do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia dedykowany do realizacji ratownictwa technicznego w zakresie podstawowych i specjalistycznych czynności ratowniczych w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym, musi spełniać normatyw wymagany przez właściwe przepisy prawa, w tym wymagania szczegółowe wskazane na Kartach wyposażenia OSP, które stanowią odpowiednio Załączniki Nr 5a - Nr 5k do SIWZ: 1) jednostkowe wymagania jakościowe i techniczne (parametry techniczne); 2) ilości dostaw poszczególnego asortymentu. 5. Wyposażenie i sprzęt (jeżeli są wymienione w tabeli „Wykaz wyrobów”, zawartej w Załączniku Nr 3 do rozporządzenia MSWiA z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. z U.2007, Nr 143, poz. 1002) zatytułowanego. „Wykaz wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej oraz wykorzystywanych przez te jednostki do alarmowania o pożarze lub innym zagrożeniu”) muszą posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia, spełniać wymagania zawarte w w/w rozporządzeniu a także w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r. (t.j. Dz.U.2017.1226). 6. Wykonawca w terminie do 7 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do uzgodnienia, dokumenty potwierdzające zgodność planowanego do dostawy wyposażenia (tj. sprzętu ratowniczego, środków technicznych, urządzeń, ubrań ochronnych) m.in. z wymaganiami szczegółowymi wskazanymi na Kartach wyposażenia OSP, w tym m.in.: karty katalogowe wyposażenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, aktualne dopuszczenia, oraz kraj pochodzenia produktu. 7. Dostawę wyposażenia nieodpowiadającego normom i wymaganiom szczegółowym oraz niezaakceptowanego przez Zamawiającego, Wykonawca realizuje na własne ryzyko. Zamawiający ma prawo odmowy przyjęcia takiej dostawy i nieuiszczenia za nie zapłaty. 8. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym. 9. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wolny od wad, nieobciążony prawami osób trzecich oraz wysokiej jakości zgodnie z potrzebami Zamawiającego wskazanymi w pkt 4 i 5 powyżej, oraz nie może stanowić prototypu i produktu demonstracyjnego. 10. Wszystkie urządzenia mechaniczne i hydrauliczne muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 11. Dostawa wyposażenia odbędzie się w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego kompletność i nienaruszalność oraz realizowana będzie wraz z transportem i rozładunkiem na terenie Gminy Kobylnica. Miejsce dostawy zostanie dookreślone na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 44511500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, sporządzone według Załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1) formularze kalkulacyjne dla Zadań na które Wykonawca składa ofertę, stanowiące odpowiednio Załącznik Nr 1a – 1k do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 13-22 PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Wniosek z propozycją zmiany treści umowy złożony przez jedną ze Stron winien zawierać określenie zmiany, uzasadnienie zmiany oraz czasu wykonania zmiany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa między innymi w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: 1) zmiany dotyczą terminu zakończenia przedmiotu umowy: a) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, 2) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, 5) zmiany są konieczne w związku ze zmianami przepisów prawa mających związek z realizacją umowy albo zmianą zasad finansowania i rozliczania umowy przez podmioty trzecie, 6) zmiany dotyczą terminów płatności, 7) zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 pkt 5 PZP. 4. Strony dopuszczają możliwość rozwiązania umowy za zgodnym porozumieniem Stron.
IV 4 4 data 2018-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 1 - Dostawa pilarek łańcuchowych i przecinarek spalinowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44511500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 1 - Dostawa pilarek łańcuchowych i przecinarek spalinowych, w tym w szczególności: 1) pilarek łańcuchowych – 2 szt. 2) przecinarek spalinowych – 2 szt. 3) pilarek łańcuchowych – 1 szt. 4) przecinarek spalinowych – 1 szt. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5a do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 2 - Dostawa wyciągarek samochodowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42413500-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 2 - Dostawa 2 wyciągarek samochodowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5b do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 3 - Dostawa wyposażenia medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141623-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 3 - Dostawa wyposażenia medycznego, w tym w szczególności: 1) torby medycznej – 1 szt. 2) defibrylatorów – 3 szt. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5c do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 4 - Dostawa hydraulicznego wyposażenia ratowniczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39715300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 4 - Dostawa hydraulicznego wyposażenia ratowniczego, w tym w szczególności: 1) hydraulicznego zestaw ratownictwa technicznego – 1 szt. 2) rozpieracza kolumnowego – 2 szt. 3) zestawów poduszek wysokiego ciśnienia – 2 szt. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5d do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 5 - Dostawa wyposażenia technicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42413400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 5 - Dostawa wyposażenia technicznego, w tym w szczególności: 1) zestaw do stabilizacji pojazdu – 2 szt. 2) wentylator oddymiający – 3 szt. 3) zestaw oświetleniowy – 2 szt. 4) agregat prądotwórczy – 1 szt. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5e do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 6 - Dostawa motopomp
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34144213-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 6 - Dostawa motopomp, w tym w szczególności: 1) motopompa pływająca – 2 szt. 2) motopompa – 6 szt. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5f do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 7 - Dostawa kamer termowizyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35125300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 7 - Dostawa 3 kamer termowizyjnych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5g do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 8 - Dostawa zestawów ochronnych strażaka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18444111-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 8 - Dostawa 38 zestawów ochronnych strażaka, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5h do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 9 - Dostawa wyposażenia prewencyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35125100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 9 - Dostawa wyposażenia prewencyjnego, w tym w szczególności: 1) aparat powietrzny – 6 szt. 2) detektor wielogazowy – 3 szt. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5i do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 10 - Dostawa ratowniczego sprzętu mechanicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42652000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 10 - Dostawa ratowniczego sprzętu mechanicznego, w tym w szczególności: 1) piłę ratowniczą postępowo-zwrotną – 1 szt. 2) młotowiertarkę – 1 szt. 3) sprężarkę tłokową – 1 szt. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5j do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 11 - Dostawa zestawów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie Nr 11 - Dostawa 3 zestawów komputerowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.4) ogłoszenia oraz w Karcie wyposażenia dla poszczególnych jednostek OSP, stanowiącym Załączniki Nr 5k do SIWZ. 2. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować taki produkt wyposażenia, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych lub o lepszych parametrach, Wykonawca obowiązany jest uzgodnić powyższe z Zamawiającym.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu końcowego realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)