GuidZP400 |
f5072e73-d4ea-4daf-87ce-d8f24055d076
|
Biuletyn |
541114-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Chojnów
|
Regon |
39064745200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chojnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59225
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
768 188 504
|
Zamawiajacy fax |
768 187 587
|
Zamawiajacy email |
urzad@gmina-chojnow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.gmina-chojnow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Nowoczesne szkoły.Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktycznew szkołach podstawowych w Gminie Chojnów"nr RPDS.07.01.01-02-0090/16-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.gmina-chojnow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gmina-chojnow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Przez operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca itp
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Chojnów, ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do pracowni matematyczno – przyrodniczych w ramach projektu „Nowoczesne szkoły. Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne w szkołach podstawowych w Gminie Chojnów”
|
Numer referencyjny |
SOGCH/ZP/5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest :
Zakup i dostawa (wraz z montażem) wyposażenia pracowni matematyczno – przyrodniczych w materiały dydaktyczne.
Zakup i dostawa (wraz z montażem) wyposażenia pracowni matematyczno – przyrodniczych w meble szkolne
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na poszczególne części.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
3.3. Rozwiązania równoważne
- Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia (załącznik nr 2) znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości techniczno – użytkowych urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje Zamawiającego.
- Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom zaproponowanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
- Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych.
3.4. Do formularza ofertowego (załącznik nr 1) należy dołączyć wypełniony odpowiedni załącznik opisujący oferowane przedmioty zamówienia odpowiedniej części (formularz cenowy - załącznik nr 1 A, B).
3.5. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny, funkcjonujący bez żadnych zastrzeżeń, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.
UWAGA - Dostawcy wyrobów, które są objęte Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 6 z dnia 22 stycznia 2003 r. poz. 69), zobowiązani są posiadać i przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru aktualne certyfikaty zgodności z wymaganiami właściwych norm.
3.6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy) oraz będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać elementy wyposażenia wynikające z właściwości danego przedmiotu zamówienia (np. komplety kluczy do mebli).
3.7. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony (także wniesiony do odpowiedniej pracowni) przez Wykonawcę do szkoły, w której znajduje się pracownia i zamontowany zgodnie z jego charakterem i właściwością. W związku z powyższym koszt dostawy i montażu należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
3.8. Miejscem realizacji zamówienia są szkoły (zgodnie z załącznikiem nr 2) :
- Szkoła Podstawowa Krzywej – Krzywa 52, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Budziwojowie – Budziwojów 21, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Okmianach – Okmiany 65, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Starym Łomie – Stary Łom 42, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Niedźwiedzicach – Niedźwiedzice 16, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Rokitkach –Rokitki 32 a, 59-225 Chojnów
Dostawy nastąpią w terminie uzgodnionym przez strony.
3.9. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę na każdą część zamówienia oddzielnie.
3.10. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla każdego asortymentu) gwarancję (okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy). Gwarancja nie obejmuje przedmiotów jednorazowego użytku.
3.11. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym przedmiotu zamówienia.
3.12. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia :
Część I – maksymalnie do 30 dni licząc od daty podpisania umowy
Część II - maksymalnie do 30 dni licząc od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną dostawę:
a) dla zadania (części) nr I – pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł
b) dla zadania (części) nr II – mebli szkolnych o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł
Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające realizację zadania odpowiednio do części, na którą składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4)
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Wykonawca mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej :
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.4 a SIWZ (odpis z właściwego rejestru) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 7.5.a SIWZ (dokument powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
- Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3),
- wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- wg załącznika nr 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ
- Formularz cenowy - załącznik nr 1 A, B (odpowiedni dla danej części zamówienia)
- Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy
- Pełnomocnictwo -jeżeli dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Uregulowania zawarto we wzorze umowy - załącznik nr 8 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|