Dostawa wyposażenia do pracowni matematyczno – przyrodniczych w ramach projektu „Nowoczesne szkoły. Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne w szkołach podstawowych w Gminie Chojnów”

Data publikacji 2018-04-06
Data zakończenia 2018-04-18 00:00:00
Instytucja Gmina Chojnów
Miejscowość Chojnów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541114-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest :
Zakup i dostawa (wraz z montażem) wyposażenia pracowni matematyczno – przyrodniczych w materiały dydaktyczne.
Zakup i dostawa (wraz z montażem) wyposażenia pracowni matematyczno – przyrodniczych w meble szkolne
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na poszczególne części.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
3.3. Rozwiązania równoważne
- Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia (załącznik nr 2) znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości techniczno – użytkowych urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje Zamawiającego.
- Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom zaproponowanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
- Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych.
3.4. Do formularza ofertowego (załącznik nr 1) należy dołączyć wypełniony odpowiedni załącznik opisujący oferowane przedmioty zamówienia odpowiedniej części (formularz cenowy - załącznik nr 1 A, B).
3.5. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny, funkcjonujący bez żadnych zastrzeżeń, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.
UWAGA - Dostawcy wyrobów, które są objęte Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 6 z dnia 22 stycznia 2003 r. poz. 69), zobowiązani są posiadać i przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru aktualne certyfikaty zgodności z wymaganiami właściwych norm.
3.6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy) oraz będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać elementy wyposażenia wynikające z właściwości danego przedmiotu zamówienia (np. komplety kluczy do mebli).
3.7. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony (także wniesiony do odpowiedniej pracowni) przez Wykonawcę do szkoły, w której znajduje się pracownia i zamontowany zgodnie z jego charakterem i właściwością. W związku z powyższym koszt dostawy i montażu należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.
3.8. Miejscem realizacji zamówienia są szkoły (zgodnie z załącznikiem nr 2) :
- Szkoła Podstawowa Krzywej – Krzywa 52, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Budziwojowie – Budziwojów 21, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Okmianach – Okmiany 65, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Starym Łomie – Stary Łom 42, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Niedźwiedzicach – Niedźwiedzice 16, 59-225 Chojnów
- Szkoła Podstawowa w Rokitkach –Rokitki 32 a, 59-225 Chojnów
Dostawy nastąpią w terminie uzgodnionym przez strony.
3.9. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę na każdą część zamówienia oddzielnie.
3.10. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla każdego asortymentu) gwarancję (okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy). Gwarancja nie obejmuje przedmiotów jednorazowego użytku.
3.11. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym przedmiotu zamówienia.
3.12. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5072e73-d4ea-4daf-87ce-d8f24055d076
Biuletyn 541114-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Chojnów
Regon 39064745200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chojnów
Zamawiajacy kod pocztowy 59225
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 768 188 504
Zamawiajacy fax 768 187 587
Zamawiajacy email urzad@gmina-chojnow.pl
Adres strony url www.bip.gmina-chojnow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Nowoczesne szkoły.Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktycznew szkołach podstawowych w Gminie Chojnów"nr RPDS.07.01.01-02-0090/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gmina-chojnow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gmina-chojnow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Przez operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca itp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Chojnów, ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do pracowni matematyczno – przyrodniczych w ramach projektu „Nowoczesne szkoły. Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne w szkołach podstawowych w Gminie Chojnów”
Numer referencyjny SOGCH/ZP/5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa (wraz z montażem) wyposażenia pracowni matematyczno – przyrodniczych w materiały dydaktyczne. Zakup i dostawa (wraz z montażem) wyposażenia pracowni matematyczno – przyrodniczych w meble szkolne Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na poszczególne części. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.3. Rozwiązania równoważne - Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia (załącznik nr 2) znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu dostawy i określenia właściwości techniczno – użytkowych urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje Zamawiającego. - Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom zaproponowanych przez Zamawiającego. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza, od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. - Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty urządzeń, wyposażenia i materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych. 3.4. Do formularza ofertowego (załącznik nr 1) należy dołączyć wypełniony odpowiedni załącznik opisujący oferowane przedmioty zamówienia odpowiedniej części (formularz cenowy - załącznik nr 1 A, B). 3.5. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny, funkcjonujący bez żadnych zastrzeżeń, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (odpowiednie dla danego przedmiotu zamówienia), które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. UWAGA - Dostawcy wyrobów, które są objęte Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 6 z dnia 22 stycznia 2003 r. poz. 69), zobowiązani są posiadać i przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru aktualne certyfikaty zgodności z wymaganiami właściwych norm. 3.6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy) oraz będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać elementy wyposażenia wynikające z właściwości danego przedmiotu zamówienia (np. komplety kluczy do mebli). 3.7. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony (także wniesiony do odpowiedniej pracowni) przez Wykonawcę do szkoły, w której znajduje się pracownia i zamontowany zgodnie z jego charakterem i właściwością. W związku z powyższym koszt dostawy i montażu należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca. 3.8. Miejscem realizacji zamówienia są szkoły (zgodnie z załącznikiem nr 2) : - Szkoła Podstawowa Krzywej – Krzywa 52, 59-225 Chojnów - Szkoła Podstawowa w Budziwojowie – Budziwojów 21, 59-225 Chojnów - Szkoła Podstawowa w Okmianach – Okmiany 65, 59-225 Chojnów - Szkoła Podstawowa w Starym Łomie – Stary Łom 42, 59-225 Chojnów - Szkoła Podstawowa w Niedźwiedzicach – Niedźwiedzice 16, 59-225 Chojnów - Szkoła Podstawowa w Rokitkach –Rokitki 32 a, 59-225 Chojnów Dostawy nastąpią w terminie uzgodnionym przez strony. 3.9. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę na każdą część zamówienia oddzielnie. 3.10. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla każdego asortymentu) gwarancję (okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy). Gwarancja nie obejmuje przedmiotów jednorazowego użytku. 3.11. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne zostaną przekazane wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym przedmiotu zamówienia. 3.12. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający ustala termin wykonania przedmiotu zamówienia : Część I – maksymalnie do 30 dni licząc od daty podpisania umowy Część II - maksymalnie do 30 dni licząc od daty podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną dostawę: a) dla zadania (części) nr I – pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł b) dla zadania (części) nr II – mebli szkolnych o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł Wykonawca przedstawia dokumenty potwierdzające realizację zadania odpowiednio do części, na którą składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4) - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Wykonawca mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.4 a SIWZ (odpis z właściwego rejestru) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 7.5.a SIWZ (dokument powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Zakresie warunkow udzialu - Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3), - wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane w sposób należyty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- wg załącznika nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione - Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy - załącznik nr 1 A, B (odpowiedni dla danej części zamówienia) - Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo -jeżeli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Uregulowania zawarto we wzorze umowy - załącznik nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni matematyczno - przyrodniczych w materiały dydaktyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa (wraz z montażem) wyposażenia pracowni matematyczno - przyrodniczych w materiały dydaktyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie pracowni matematyczno - przyrodniczych w meble szkolne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa (wraz z montażem) wyposażenia pracowni matematyczno - przyrodniczych w meble szkolne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienai zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)