Dostawy środków dezynfekcyjnych i wanien dezynfekcyjnych

Data publikacji 2018-04-06
Data zakończenia 2018-04-17 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539561-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy środków dezynfekcyjnych i wanien dezynfekcyjnych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach Nr 1-9 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b398500-6458-4083-95b2-e717619a40a7
Biuletyn 539561-N-2018
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Regon 31340800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 63 10 341
Zamawiajacy fax 146 310 337
Zamawiajacy email zamowienia@ssz.tar.pl
Adres strony url www.ssz.tar.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ssz.tar.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ssz.tar.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do Budynku Dyrekcji (Budynek A), pokój nr 11
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33-100 Tarnów, ul.Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy środków dezynfekcyjnych i wanien dezynfekcyjnych
Numer referencyjny AE/ZP-27-26/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy środków dezynfekcyjnych i wanien dezynfekcyjnych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach Nr 1-9 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – dotyczy Pakietu Nr 2 poz. 1-2, Pakietu nr 3 poz. 2, Pakietu Nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 - w przypadku gdy w zakresie Pakietu nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 Wykonawca zaoferuje produkt leczniczy (antyseptyk), Pakietu Nr 6 poz. 2. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca: a) załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt.IV.1.2.1 SIWZ (według Załącznika Nr 2 do SIWZ), b) posiada ważne zezwolenie (odpowiedni dokument): - zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w Polsce, lub równoważne w przypadku prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą w Polsce, lub równoważne gdy Wykonawca jest wytwórcą w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład celny lub konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu celnego lub konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie obrotu produktami leczniczymi dla Wykonawców prowadzących skład w Polsce lub równoważne w przypadku prowadzenia składu w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W Pakiecie Nr 1, Pakiecie Nr 2 poz. 3, Pakiecie Nr 3 poz. 1 i poz. 3-5, Pakiecie Nr 5 poz. 1 oraz Pakiecie Nr 4 - w przypadku gdy w zakresie Pakietu nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 Wykonawca zaoferuje wyrób inny niż produkt leczniczy, Pakiecie Nr 5 poz. 2-3, Pakiecie Nr 6 poz. 1 i Pakietach nr 7-9 Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów według zasady: spełnia – nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany w zakresie Pakietu Nr 2 poz. 1-2, Pakietu nr 3 poz. 2, Pakietu Nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 - w przypadku gdy w zakresie Pakietu nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 Wykonawca zaoferuje produkt leczniczy (antyseptyk), Pakietu Nr 6 poz. 2 do złożenia na wezwanie Zamawiającego dokonane przed udzieleniem zamówienia następujących dokumentów: 1.Zezwolenia (odpowiedni dokument) z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w pkt.IV.1.1.2.1 b) SIWZ. Dokumenty, o których mowa wyżej aktualne na dzień ich złożenia Wykonawca złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego dokonane przed udzieleniem zamówienia następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w zakresie Pakietu Nr 2 poz. 1- 2, Pakietu Nr 3 poz. 2, Pakietu Nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 - w przypadku gdy w zakresie Pakietu nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 Wykonawca zaoferuje produkt leczniczy (antyseptyk) i Pakietu Nr 6 poz. 2 asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. z 2017r. poz. 2211), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). 2. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w zakresie Pakietu Nr 5 poz. 1 - w przypadku gdy w zakresie Pakietu nr 5 poz. 1 Wykonawca zaoferuje wyrób medyczny, Pakietu Nr 5 poz. 3 i Pakietu Nr 9 poz. 1-3 asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 211 z póź.zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). 3. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w zakresie Pakietu Nr 1, Pakietu Nr 2 poz. 3, Pakietu Nr 3 poz. 1 i poz. 3-5, Pakietu Nr 4 – w przypadku gdy Wykonawca w zakresie Pakietu Nr 4 zaoferuje wyrób inny niż produkt leczniczy, Pakietu Nr 5 poz. 2, Pakietu Nr 6 poz. 1 i Pakietów Nr 7-8 asortyment do obrotu i używania na terenie RP, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). 4. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada aktualne karty charakterystyki produktu sporządzone zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami oraz skrócone karty charakterystyki przedmiotu zamówienia – karty stanowiskowe (karty BHP) w zakresie Pakietu Nr 1, Pakietu Nr 2 poz. 3, Pakietu nr 3 poz. 1 i poz. 3, Pakietu Nr 4 - w przypadku, gdy Wykonawca w zakresie Pakietu Nr 4 zaoferuje wyrób inny niż produkt leczniczy, Pakietu Nr 5 poz. 2, Pakietu Nr 6 poz. 1 i Pakietów Nr 7-8, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). 5. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada aktualną kartę charakterystyki dotyczącą wyrobu medycznego w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje wyrób medyczny w zakresie Pakietu Nr 5 poz. 1. (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). 6. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada deklarację zgodności z Dyrektywą Rady 93/42/EWG dotyczącą wyrobów medycznych w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje wyrób medyczny w zakresie Pakietu Nr 5 poz. 1. (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że załadunek i transport oferowanego w zakresie Pakietu Nr 2 poz. 1- 2, Pakietu Nr 3 poz. 2, Pakietu nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 - w przypadku gdy w zakresie Pakietu Nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 Wykonawca zaoferuje produkt leczniczy (antyseptyk), i Pakietu Nr 6 poz. 2 asortymentu odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz.U z 2017r. poz.509). (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). 8. Oświadczenie Wykonawcy, że gwarantuje, iż warunki transportu zamawianych w zakresie Pakietu Nr 1-9 (z wyłączeniem Pakietu Nr 2 poz. 1-2, Pakietu Nr 3 poz. 2, Pakietu Nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 - w przypadku gdy w zakresie Pakietu Nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 Wykonawca zaoferuje produkt leczniczy (antyseptyk), i Pakietu Nr 6 poz. 2) wyrobów będą zgodne z zaleceniami producenta. (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). 9. Materiały informacyjne (w języku polskim) dotyczące każdego zaoferowanego produktu w zakresie Pakietów Nr 1-9. 10. Instrukcje użytkowania preparatów oferowanych w Pakietach Nr 1-2, Pakiecie Nr 3 poz. 1-3, Pakiecie Nr 4, Pakiecie Nr 5 poz. 1-2, Pakiecie Nr 6-8. 11. Aktualne charakterystyki produktów leczniczych (antyseptyków) zaoferowanych w Pakiecie Nr 2 poz. 1- 2, Pakiecie Nr 3 poz. 2, Pakiecie Nr 5 poz. 1 oraz Pakiecie Nr 4 - w przypadku gdy w zakresie Pakietu nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 Wykonawca zaoferuje produkt leczniczy (antyseptyk), i Pakiecie Nr 6 poz. 2 potwierdzające spektrum działania wymagane przez Zamawiającego. W przypadku, gdy charakterystyka produktu leczniczego nie potwierdza szczegółowego spektrum mikrobiologicznego preparatu wymaganego przez Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza w tym zakresie przedstawienie raportów z badań/raportów eksperckich w języku polskim. 12. Próbka asortymentu ujętego w Pakiecie Nr 9 poz. 1 - 1 szt. Złożona przez Wykonawcę próbka z Pakietu Nr 9 poz.1 winna być oryginalnie zapakowana i oznaczona identycznie z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, który będzie dostarczany Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy. Próbka musi być oznaczona z podaniem pakietu i pozycji, której dotyczy. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej aktualne na dzień ich złożenia Wykonawca złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy (według Załącznika Nr 2 do SIWZ) w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ – dotyczy Pakietu Nr 2 poz. 1-2, Pakietu nr 3 poz. 2, Pakietu Nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 - w przypadku gdy w zakresie Pakietu nr 5 poz. 1 oraz Pakietu Nr 4 Wykonawca zaoferuje produkt leczniczy (antyseptyk), Pakietu Nr 6 poz. 2. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy (według Załącznika Nr 3 do SIWZ) w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następującego oświadczenia: 2.1 Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa wyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Z uwzględnieniem punktów XIV.17, XIV.18 i XIV.19 SIWZ oraz art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w następujących okolicznościach: a)zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b)zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, c)wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu przez odpowiednie organy, producenta, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d)zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e)zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, f)obniżenia ceny, g)w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, h)w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz, i)zmiany terminu ważności przedmiotu zamówienia w wyjątkowych sytuacjach, w okolicznościach korzystnych dla Zamawiającego i za jego zgodą, j)zmiana nazwy handlowej produktu dokonanej przez producenta z zachowaniem składu produktu, 2.Wskazane w pkt.1 okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy w następującym zakresie: a)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. a) i b) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do ww. przekształceń własnościowych, b)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. c) – j) - wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych w załączniku określającym zakres rzeczowy przedmiotu umowy tj.w szczególności w zakresie: nazwy producenta, ceny jednostkowej opakowania, nazwy handlowej, wielkości opakowania, liczby opakowań. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem przypadków określonych w pkt.1 lit c, f, g oraz i.
IV 4 4 data 2018-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Wykonawca załączy do oferty: 1.1.Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy. 1.2.Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (złożone w pkt.V.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt V.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców. 1.3.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji (złożone w pkt.V.3 i 4 Formularza Ofertowego). 1.4.W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty kopię jakiegoś dokumentu, za wyjątkiem oświadczeń, winna być ona poświadczona “za zgodność z oryginałem” odpowiednio przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia, o których mowa w pkt. IV.1.2.1 SIWZ oraz IV.1.2.2 SIWZ w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt IV.1.3.1 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Dezynfekcja endoskopów i narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy środków do dezynfekcji endoskopów i narzędzi w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1 - 3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Dezynfekcja skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy środków do dezynfekcji skóry w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach 1-3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Dezynfekcja i pielęgnacja rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy środków do dezynfekcji i pielęgnacji rąk oraz dozowników przyłóżkowych i pompek w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Dezynfekcja błon śluzowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy środków do dezynfekcji błon śluzowych w ilościach i o parametrach określonych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Mycie i dezynfekcja rąk system zamknięty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy środków do mycia i dezynfekcji rąk oraz dozowników z ramieniem dozującym w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1- 3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - Mycie i dezynfekcja rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy środków do mycia i dezynfekcji rąk w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1- 2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym wraz z użyczeniem dozowników na czas trwania umowy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - Dezynfekcja powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy środków do dezynfekcji powierzchni w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1-3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - Dezynfekcja powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy środków do dezynfekcji powierzchni w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - Wanny dezynfekcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy wanien dezynfekcyjnych w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1-3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 98,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)