GuidZP400 |
cc087e91-ec0a-4f7f-a904-a0997e90b142
|
Biuletyn |
541066-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
10106725600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstantynowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
85
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zgierz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
95-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
26 1442098
|
Zamawiajacy fax |
26 1442101
|
Zamawiajacy email |
31wog.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.31wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Obrona
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.31wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK I FAKSÓW
|
Numer referencyjny |
27/ZP/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów na rzecz 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu.
Wymagania zasadnicze dotyczące papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów:
• materiały muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego;
• materiały muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta;
• opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np.: ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający przedmiot zamówienia wraz z ilościami i miejscami dostaw określono w Załączniku Nr 1 do SIWZ – formularz cenowy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP), polegającego na zwiększeniu podstawowego zakresu dostaw maksymalnie o 20%. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie.
W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faksem) o asortymencie, który będzie przedmiotem zamówienia opcjonalnego oraz jego ilości w terminie do
30 października 2018 r.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 (dwie) dostawy, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana. Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wartość każdej zrealizowanej dostawy winna być nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto. Każda zrealizowana dostawa na podstawie odrębnej umowy tj. 1 dostawa = 1 umowa).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną(e), z zachowaniem sposobu reprezentacji:
• odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy Pzp) Wykonawca składa:
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie wraz z dowodami, zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust. 1 pkt 3) lit. c) - zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|