GuidZP400 |
e7bc72b2-b48d-4d51-9905-8b42a517f432
|
Biuletyn |
541952-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
|
Regon |
108245400
|
Zamawiajacy adres ulica |
Cieplicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
126A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-570
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 535 614,
|
Zamawiajacy fax |
757 535 614
|
Zamawiajacy email |
pogotowiejg@pogotowiejg.pbox.pl,
|
Adres strony url |
www.999.jgora.pl; bip.999.jgora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.999.jgora.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy przesłać lub dostarczyć osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra sekretariat pok. nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych
|
Numer referencyjny |
ZP-7/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze .
Pakiet I - materiały opatrunkowe oraz zestawy zabiegowe
Pakiet II – sterylne zestawy specjalistyczne p/oparzeniowe
Pakiet III – sterylne specjalistyczne zestawy ratunkowe,
Pakiet IV – preparaty do odkażania skóry
Pakiet V – preparaty do dezynfekcji skóry przed iniekcjami
Pakiet VI – preparaty do mycia chirurgicznego rąk
Pakiet VII – preparaty do pielęgnacji rąk
Pakiet VIII – preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego
Pakiet IX – preparat do urządzenia do automatycznej dezynfekcji – Sani Jet
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.1. Wypełniony druk oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
1.2. Formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia) - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
1.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.5. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
1.7. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
1.8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej. Ww. formularz powinien być wypełniony i podpisany przez te podmioty. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy:
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
3.2. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 4 do SIWZ);
3.3. Oświadczenie wykonawcy, że towar będący przedmiotem zamówienia będzie miał termin ważności nie krótszy niż 1 rok od momentu złożenia zamówienia.
3.4. Dotyczy pakietów nr: IV,V,VI,VII,VIII,IX: należy dołączyć dokumenty, dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta, certyfikat CE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy). Do wszystkich oferowanych preparatów należy załączyć ulotki informacyjne zawierające opis zaproponowanych produktów ich skład ilościowy i jakościowy oraz instrukcje użycia.
3.5.Dotyczy pakietu I poz. 1.20, 1.21: Zamawiający wymaga załączenia dokładnego opisu co wchodzi w skład proponowanego zestawu
3.6. Dotyczy pakietów nr: IV, V, VI, VII, VIII, IX:
należy załączyć aktualne karty charakterystyki preparatów dezynfekcyjnych,
należy załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o zgodności oferowanego produktu z przedmiotem zamówienia. W przypadku preparatów dezynfekcyjnych równoważnych należy dostarczyć próbki do magazynu Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
3.7. Dotyczy Pakietu I: Zamawiający wymaga załączenia kart katalogowych zawierających opis wyrobu wraz ze zdjęciem opisujących produkt w języku polskim.
3.8. Dotyczy Pakietów II, III, IX: Zamawiający wymaga załączenia katalogów lub, folderów, opisujących produkt w języku polskim.
3.9. W przypadku:
a) produktów biobójczych należy załączyć pozwolenie na obrót produktem biobójczym, wpis do rejestru produktów biobójczych.
b) produktów leczniczych należy załączyć dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu, świadectwo rejestracji MZ.
c) kosmetyków należy załączyć zgłoszenie/ wpis do Krajowego Systemu informowania o kosmetykach.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126).
6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V ust. II pkt 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
a) asortymentu:
zamawiający dopuszcza dostawę zamienników o nie gorszych parametrach i w cenie nie wyższej niż w ofercie, występujących pod inną nazwą handlową po uprzednim pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; dostawa taka będzie możliwa w przypadku wstrzymania, lub zaprzestania produkcji, dystrybucji lub wycofania produktów stanowiących przedmiot dostawy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I materiały opatrunkowe oraz zestawy zabiegowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz zestawów zabiegowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II sterylne zestawy specjalistyczne p/oparzeniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych zestawów specjalistycznych p/oparzeniowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III sterylne specjalistyczne zestawy ratunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterylnych specjalistycznych zestawów ratunkowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV preparaty do odkażania skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do odkażania skóry.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do dezynfekcji skóry przed iniekcjami.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VI preparat do mycia chirurgicznego rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do mycia chirurgicznego rąk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VII preparat do pielęgnacji rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest preparat do pielęgnacji rąk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet VIII Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni oraz sprzętu medycznego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IX Preparat do urządzenia do automatycznej dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatu do automatycznej dezynfekcji.
|
| |