Dostawy: sprzętu medycznego do endoskopii i bronchoskopii, osprzętu do diatermii, szczoteczek do mycia endoskopów i bronchoskopów

Data publikacji 2018-04-09
Data zakończenia 2018-04-18 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541616-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331680005, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy: sprzętu medycznego do endoskopii, osprzętu do diatermii, szczoteczek do mycia endoskopów i bronchoskopów. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-17 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie Pakietu Nr 9 poz.2, Pakietu Nr 15 poz.1, Pakietu Nr 16 poz.1 - o parametrach technicznych i użytkowych zgodnych z parametrami asortymentu wskazanego w Załączniku Nr 1 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8869268-1036-4bb1-963e-de9d9878b17d
Biuletyn 541616-N-2018
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Regon 31340800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 63 10 341
Zamawiajacy fax 146 310 337
Zamawiajacy email zamowienia@ssz.tar.pl
Adres strony url www.ssz.tar.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ssz.tar.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ssz.tar.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do Budynku Dyrekcji (Budynek A), pokój nr 11
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33-100 Tarnów, ul.Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy: sprzętu medycznego do endoskopii i bronchoskopii, osprzętu do diatermii, szczoteczek do mycia endoskopów i bronchoskopów
Numer referencyjny AE/ZP-27-28/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy: sprzętu medycznego do endoskopii, osprzętu do diatermii, szczoteczek do mycia endoskopów i bronchoskopów. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-17 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie Pakietu Nr 9 poz.2, Pakietu Nr 15 poz.1, Pakietu Nr 16 poz.1 - o parametrach technicznych i użytkowych zgodnych z parametrami asortymentu wskazanego w Załączniku Nr 1 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego dokonane przed udzieleniem zamówienia następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające zaoferowany w zakresie Pakietów Nr 1-15 i Pakietu Nr 17 przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 poz. 211 z późn.zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające zaoferowany w Pakiecie Nr 16 przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, które przedstawi Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). 1.3 Materiały informacyjne (w języku polskim) dotyczące przedmiotu zamówienia zaoferowanego w Pakietach Nr 1-2, Pakietach Nr 4-5 oraz Pakietach Nr 7-17. 1.4 Instrukcje używania (w języku polskim) dotyczące przedmiotu zamówienia zaoferowanego w Pakiecie Nr 3 i Pakiecie Nr 6, przy czym instrukcja używania dla przedmiotu zamówienia zaoferowanego w Pakiecie Nr 3 musi określać czas po jakim zaoferowany stent może być usunięty. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej aktualne na dzień ich złożenia Wykonawca złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
Inne dokumenty niewymienione UWAGA. Zamawiający informuje, iż oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.III.3 ogłoszenia, ze względu na fakt, że Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczy tylko oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy (według Załącznika Nr 2 do SIWZ) w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następującego oświadczenia: 2.1 Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa wyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Z uwzględnieniem punktu XIV.7 i XIV.8 SIWZ oraz art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w następujących okolicznościach: a)zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b)zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, c)wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu przez odpowiednie organy, producenta, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d)zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e)zmiany numerów katalogowych produktu, f)zmiany nazwy handlowej produktu przez producenta z zachowaniem jego parametrów, g)zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, h)obniżenia ceny, i)w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, j)w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz. 2. Wskazane w pkt.1 okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy w następującym zakresie: a)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. a) i b) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do ww. przekształceń własnościowych, b)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. c) – j) - wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych w załączniku określającym zakres rzeczowy przedmiotu umowy tj.w szczególności w zakresie: numeru katalogowego, nazwy producenta, ceny jednostkowej, nazwy handlowej, wielkości opakowania. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem przypadków określonych w pkt.1 lit c, h oraz i.
IV 4 4 data 2018-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Wykonawca załączy do oferty: 1.1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (złożone w pkt.V.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt.V.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców. 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji (złożone w pkt.V.3 i 4 Formularza Ofertowego). 1.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty kopię jakiegoś dokumentu, za wyjątkiem oświadczeń, winna być ona poświadczona “za zgodność z oryginałem” odpowiednio przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w pkt.IV.1.2.1 SIWZ w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt.IV.1.3.1 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 - Narzędzia do endoskopii: koszyki, nożyczki, papilotomy, kleszcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy narzędzi do endoskopii: koszyków, nożyczek, papilotomów, kleszczy wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 7 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 - Sprzęt medyczny do endoskopii: gastrostomia wymienna i przezskórna, zestawy do protezowania dróg żółciowych, klipsy, prowadnice, koszyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy sprzętu medycznego do endoskopii: gastrostomia wymienna i przezskórna, zestawy do protezowania dróg żółciowych, klipsy, prowadnice, koszyki wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3 - Stenty samorozprężalne, usuwalne, do dróg żółciowych i przełyku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy stentów samorozprężalnych, usuwalnych, do dróg żółciowych i przełyku wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4 - Stopniowe poszerzadła zwężeń dróg żółciowych i trzustkowych, prowadnice przełykowe, zestawy do opaskowania żylaków przełyku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy stopniowych poszerzadeł zwężeń dróg żółciowych i trzustkowych, prowadnic przełykowych, zestawów do opaskowania żylaków przełyku wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5 - Narzędzia do endoskopii: pętle, kleszcze, koszyki Dormia, ustniki, szczypce, papilotomy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy narzędzi do endoskopii: pętli, kleszczy, koszyków Dormia, ustników, szczypcy, papilotomów wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 11 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6 - Stent samorozprężalny do dróg żółciowych i przełyku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy stentów samorozprężalnych do dróg żółciowych i przełyku wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7- Zestawy do przezskórnej gastrostomii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy zestawów do przezskórnej gastrostomii wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8 - Igły do ostrzykiwania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy igieł do ostrzykiwania wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9 - Wyposażenie do diatermii ERBE VIO 300 D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy wyposażenia do diatermii ERBE VIO 300 D wymienionego i opisanego w pozycjach nr 1 – 19 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10 - Szczoteczki wielorazowego użytku do mycia endoskopów i bronchoskopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy szczoteczek wielorazowego użytku do mycia endoskopów i bronchoskopów wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 8 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 11 - Wyposażenie do diatermii: ERBE ICC 300 E, Emed ES 350, Aesculap GN 300
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy wyposażenia do diatermii: ERBE ICC 300 E, Emed ES 350, Aesculap GN 300 wymienionego i opisanego w pozycjach nr 1 – 6 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 12 - Klipsy hemostatyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy klipsów hemostatycznych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 13 - Ustniki jednorazowe do badań endoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy ustników jednorazowych do badań endoskopowych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 14 - Materiały eksploatacyjne do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy materiałów eksploatacyjnych do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 15 - Cewniki cytologiczne bronchoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy cewników cytologicznych bronchoskopowych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 16 - Zaworki do zaworu biopsyjnego bronchofiberoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy zaworków do zaworu biopsyjnego bronchofiberoskopu wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 17 - Szczoteczki cytologiczne bronchoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33168000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy szczoteczek cytologicznych bronchoskopowych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 98,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)