GuidZP400 |
b8869268-1036-4bb1-963e-de9d9878b17d
|
Biuletyn |
541616-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
|
Regon |
31340800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
14 63 10 341
|
Zamawiajacy fax |
146 310 337
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ssz.tar.pl
|
Adres strony url |
www.ssz.tar.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ssz.tar.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ssz.tar.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do Budynku Dyrekcji (Budynek A), pokój nr 11
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
33-100 Tarnów, ul.Szpitalna 13
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy: sprzętu medycznego do endoskopii i bronchoskopii, osprzętu do diatermii, szczoteczek do mycia endoskopów i bronchoskopów
|
Numer referencyjny |
AE/ZP-27-28/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy: sprzętu medycznego do endoskopii, osprzętu do diatermii, szczoteczek do mycia endoskopów i bronchoskopów. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-17 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie Pakietu Nr 9 poz.2, Pakietu Nr 15 poz.1, Pakietu Nr 16 poz.1 - o parametrach technicznych i użytkowych zgodnych z parametrami asortymentu wskazanego w Załączniku Nr 1 SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego dokonane przed udzieleniem zamówienia następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1 Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające zaoferowany w zakresie Pakietów Nr 1-15 i Pakietu Nr 17 przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 poz. 211 z późn.zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ).
1.2 Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające zaoferowany w Pakiecie Nr 16 przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, które przedstawi Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ).
1.3 Materiały informacyjne (w języku polskim) dotyczące przedmiotu zamówienia zaoferowanego w Pakietach Nr 1-2, Pakietach Nr 4-5 oraz Pakietach Nr 7-17.
1.4 Instrukcje używania (w języku polskim) dotyczące przedmiotu zamówienia zaoferowanego w Pakiecie Nr 3 i Pakiecie Nr 6, przy czym instrukcja używania dla przedmiotu zamówienia zaoferowanego w Pakiecie Nr 3 musi określać czas po jakim zaoferowany stent może być usunięty.
Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej aktualne na dzień ich złożenia Wykonawca złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
|
Inne dokumenty niewymienione |
UWAGA. Zamawiający informuje, iż oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.III.3 ogłoszenia, ze względu na fakt, że Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczy tylko oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy (według Załącznika Nr 2 do SIWZ) w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następującego oświadczenia: 2.1 Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa wyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Z uwzględnieniem punktu XIV.7 i XIV.8 SIWZ oraz art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w następujących okolicznościach: a)zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b)zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, c)wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu przez odpowiednie organy, producenta, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d)zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e)zmiany numerów katalogowych produktu, f)zmiany nazwy handlowej produktu przez producenta z zachowaniem jego parametrów, g)zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, h)obniżenia ceny, i)w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, j)w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz. 2. Wskazane w pkt.1 okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy w następującym zakresie: a)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. a) i b) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do ww. przekształceń własnościowych, b)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. c) – j) - wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych w załączniku określającym zakres rzeczowy przedmiotu umowy tj.w szczególności w zakresie: numeru katalogowego, nazwy producenta, ceny jednostkowej, nazwy handlowej, wielkości opakowania. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem przypadków określonych w pkt.1 lit c, h oraz i.
|
IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Wykonawca załączy do oferty: 1.1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (złożone w pkt.V.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt.V.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców. 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji (złożone w pkt.V.3 i 4 Formularza Ofertowego). 1.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty kopię jakiegoś dokumentu, za wyjątkiem oświadczeń, winna być ona poświadczona “za zgodność z oryginałem” odpowiednio przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w pkt.IV.1.2.1 SIWZ w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt.IV.1.3.1 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1 - Narzędzia do endoskopii: koszyki, nożyczki, papilotomy, kleszcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy narzędzi do endoskopii: koszyków, nożyczek, papilotomów, kleszczy wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 7 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 2 - Sprzęt medyczny do endoskopii: gastrostomia wymienna i przezskórna, zestawy do protezowania dróg żółciowych, klipsy, prowadnice, koszyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy sprzętu medycznego do endoskopii: gastrostomia wymienna i przezskórna, zestawy do protezowania dróg żółciowych, klipsy, prowadnice, koszyki wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 3 - Stenty samorozprężalne, usuwalne, do dróg żółciowych i przełyku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy stentów samorozprężalnych, usuwalnych, do dróg żółciowych i przełyku wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4 - Stopniowe poszerzadła zwężeń dróg żółciowych i trzustkowych, prowadnice przełykowe, zestawy do opaskowania żylaków przełyku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy stopniowych poszerzadeł zwężeń dróg żółciowych i trzustkowych, prowadnic przełykowych, zestawów do opaskowania żylaków przełyku wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5 - Narzędzia do endoskopii: pętle, kleszcze, koszyki Dormia, ustniki, szczypce, papilotomy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy narzędzi do endoskopii: pętli, kleszczy, koszyków Dormia, ustników, szczypcy, papilotomów wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 11 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 6 - Stent samorozprężalny do dróg żółciowych i przełyku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy stentów samorozprężalnych do dróg żółciowych i przełyku wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 7- Zestawy do przezskórnej gastrostomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy zestawów do przezskórnej gastrostomii wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 8 - Igły do ostrzykiwania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy igieł do ostrzykiwania wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 9 - Wyposażenie do diatermii ERBE VIO 300 D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyposażenia do diatermii ERBE VIO 300 D wymienionego i opisanego w pozycjach nr 1 – 19 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 10 - Szczoteczki wielorazowego użytku do mycia endoskopów i bronchoskopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy szczoteczek wielorazowego użytku do mycia endoskopów i bronchoskopów wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 8 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 11 - Wyposażenie do diatermii: ERBE ICC 300 E, Emed ES 350, Aesculap GN 300
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy wyposażenia do diatermii: ERBE ICC 300 E, Emed ES 350, Aesculap GN 300 wymienionego i opisanego w pozycjach nr 1 – 6 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 12 - Klipsy hemostatyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy klipsów hemostatycznych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 13 - Ustniki jednorazowe do badań endoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy ustników jednorazowych do badań endoskopowych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 14 - Materiały eksploatacyjne do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy materiałów eksploatacyjnych do pompy irygacyjnej WATER FALL firmy Emed wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1 – 5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 15 - Cewniki cytologiczne bronchoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy cewników cytologicznych bronchoskopowych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 16 - Zaworki do zaworu biopsyjnego bronchofiberoskopu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy zaworków do zaworu biopsyjnego bronchofiberoskopu wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 17 - Szczoteczki cytologiczne bronchoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawy szczoteczek cytologicznych bronchoskopowych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ – Formularzu cenowym
|
| |