| GuidZP400 |
eaf392d3-d7c6-433b-ae8e-e1f0265154eb
|
| Biuletyn |
537740-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
| Regon |
43101917000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20029
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636
|
| Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
| Zamawiajacy email |
edyta.wisniewska@lubelskie.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamawiający oświadcza, że faktura vat dotycząca pakietu I bedzie finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu I Pomocy Technicznej PROW 2014-2020, zadanie "Zakup sprzętu i materiałów biurowych mebli i wyposażenia na potrzeby wdrażania PROW 2014-2020 w woj. lubelskim w 2017 r.". Faktura vat dotycząca pakietu II będzie finansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach schematu II Pomocy Technicznej PROW 2014-2020, zadanie "Zakup sprzętu, oprogramowania i wyposażenia biurowego dla Sekretariatu Regionalnego Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich".
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Listownie lub za pomocą kuriera
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
|
| Numer referencyjny |
OP-IV.272.37.2018.BRP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewidział zmiany umowy w § 7 wzoru umowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
1) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania.
2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3) Podczas otwarcia ofert podane zastaną następujące informacje: nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, ceny zawarte w ofertach, warunki płatności, czas dostawy zamówienia.
4) Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
c) ceny zawartej w ofertach, warunków płatności, czas dostawy zamówienia.
5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 4, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.
Dotyczy sekcji II.8) przedmiotowego ogłoszenia - termin 30 dni dotyczący okresu w którym realizowane będzie zamówienie, oznacza 30 dni roboczych.
Dotyczy sekcji III.3) przedmiotowego ogłoszenia - Wykonawca NIE SKŁADA oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż Zamawiający nie określa warunków w przedmiotowym postępowaniu.
|