Audiowizualne działania promocyjne dla projektu „Skansenova” w dwóch zadaniach: 1) Zadanie nr 1 – stworzeniu strony internetowej wraz z modułem aplikacji mobilnej; 2) Zadanie nr 2 – produkcji materiałów filmowych.

Data publikacji 2018-04-09
Data zakończenia 2018-04-20 00:00:00
Instytucja Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541913-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 920000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie audiowizualnych działania promocyjne dla projektu „Skansenova” w dwóch zadaniach:
1) Zadanie nr 1 – stworzeniu strony internetowej wraz z modułem aplikacji mobilnej;
2) Zadanie nr 2 – produkcji materiałów filmowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a (opis przedmiotu zamówienia na wykonanie strony internetowej z modułem aplikacji mobilnej) oraz załącznik nr 1b (opis przedmiotu zamówienia na produkcję materiałów filmowych) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b7d6ade0-7fe9-4dc5-9a31-c787aa07bd3c
Biuletyn 541913-N-2018
Zamawiajacy nazwa Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
Regon 00027826700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 28 Lipca 1943 nr 17c
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 4221884
Zamawiajacy fax 12 4225562
Zamawiajacy email jamrozik@mik.krakow.pl; ksiazek@mik.krakow.pl
Adres strony url www.mik.krakow.pl
Adres strony internetowej www.mik.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienia udzielane są w ramach projektu SKANSENOVA – systemowa opieka nad dziedzictwem w małopolskich muzeach na wolnym powietrzu”, nr POIS.08.01.00-00-1061/16, realizowanego w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwoju zasobów kultury – oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie dotyczny
Przeprowadza wspolnie podmiot list Nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc Nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mik.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mik.krakow.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie dotyczy
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w sposób opisany w SIWZ, osobiście, za pomocą operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (Dz.U. poz 1529 oraz z 2015 poz 1830) lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. 28 lipca 1943 nr 17C, 30-233 Kraków,
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Audiowizualne działania promocyjne dla projektu „Skansenova” w dwóch zadaniach: 1) Zadanie nr 1 – stworzeniu strony internetowej wraz z modułem aplikacji mobilnej; 2) Zadanie nr 2 – produkcji materiałów filmowych.
Numer referencyjny ZOA-19-261-1/18
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie audiowizualnych działania promocyjne dla projektu „Skansenova” w dwóch zadaniach: 1) Zadanie nr 1 – stworzeniu strony internetowej wraz z modułem aplikacji mobilnej; 2) Zadanie nr 2 – produkcji materiałów filmowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a (opis przedmiotu zamówienia na wykonanie strony internetowej z modułem aplikacji mobilnej) oraz załącznik nr 1b (opis przedmiotu zamówienia na produkcję materiałów filmowych) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow a) dla Zadania nr 1: przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia zawarcia umowy do 31 sierpnia 2018 r. (Wykonawca wskaże w ofercie w jakim terminie zobowiązuje się wykonać ww. zadanie), zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę. b) dla Zadania nr 2: przedmiot zamówienia realizowany będzie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2018 r., zgodnie ze szczegółowym harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę. Realizacja planu zdjęciowego w okresie: maj-czerwiec 2018 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Dla Zadania nr 1 wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie responsywnej strony internetowej o wartości co najmniej 60 000,00 zł (sześćdziesięciu tysięcy złotych) brutto; W przypadku trwających umów, których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których wartość usługi spełniającej warunki określone powyżej zrealizowanej przed upływem terminu składania ofert wynosi co najmniej 60 000,00 zł brutto. b) Dla Zadania nr 2 wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jedno zamówienie polegające na produkcji filmów związanych z promocją: produktu, marki lokalnej, wydarzenia kulturalnego, instytucji o wartości co najmniej 10 000,00 zł (dziesięciu tysięcy złotych) brutto; W przypadku trwających umów, których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których wartość usługi spełniającej warunki określone powyżej zrealizowanej przed upływem terminu składania ofert wynosi co najmniej 10 000,00 zł, c) Dla Zadania nr 2 – skierują do realizacji zamówienia następujące osoby: - scenarzysta i reżyser – osoba taka powinna mieć doświadczenie w pisaniu scenariuszy albo reżyserowaniu co najmniej 3 filmów albo klipów albo spotów z zakresu promocji i reklamy (osoba taka mogła być w danej produkcji scenarzystą albo reżyserem, albo zarówno scenarzystą i reżyserem); - operator kamery – osoba taka powinna mieć doświadczenie w samodzielnej pracy jako operator kamery przy kręceniu co najmniej 3 filmów albo klipów albo spotów z zakresu promocji i reklamy; - montażysta – osoba taka powinna mieć doświadczenie w wykonywaniu montażu (postprodukcji) co najmniej 3 filmów albo klipów albo spotów z zakresu promocji i reklamy;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 2. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 2 powyżej. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa którym mowa w ust. 2 powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścić ma informację o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 2 powyżej. 6. Zamawiający, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie 5 dni do złożenia oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 7. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału z postępowania składa: 1) Dla Zadania nr 1: wykaz (załącznik nr 5a do specyfikacji) wykonanego, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanego, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegające na budowie responsywnej strony internetowej o wartości co najmniej 60 000,00 zł (sześćdziesięciu tysięcy złotych) brutto; W przypadku trwających umów, których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których wartość usługi spełniającej warunki określone powyżej zrealizowanej przed upływem terminu składania ofert wynosi co najmniej 60 000,00 zł brutto. Do wykazu Wykonawcy winni załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) Dla Zadania nr 2: a) wykaz (załącznik nr 5b do specyfikacji) wykonanego, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanego, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na produkcji filmów związanych z promocją: produktu, marki lokalnej, wydarzenia kulturalnego, instytucji o wartości co najmniej 10 000,00 zł (dziesięciu tysięcy złotych) brutto; W przypadku trwających umów, których świadczenie Wykonawcy ma charakter okresowy Wykonawcy mogą wskazać w wykazie te umowy, w których wartość usługi spełniającej warunki określone powyżej zrealizowanej przed upływem terminu składania ofert wynosi co najmniej 10 000,00 zł Do wykazu Wykonawcy winni załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, zakresu wykonywanych czynności oraz z informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 specyfikacji
Zakresie kryteriow selekcji Zgodnie z SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z SIWZ
Wadium Nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow Nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe Nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej Nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom Nie dotyczy
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień umowy zawartej wskutek rozstrzygnięcia niniejszego postępowania w zakresie: 1.1. Sposobu realizacji zamówienia w zakresie warunków płatności i odbioru, o ile wpływają one pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron. Zmiany ww. nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 1.2. Wynagrodzenia umownego brutto. Zmiana ceny brutto jest dopuszczalna w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (ceny netto, zarówno za wykonanie całości zamówienia, jak i ceny netto składowe nie ulegają zmianie). 1.3. Zmiany w zakresie terminów określonych umową i jej załącznikami mogą zostać wprowadzone jeżeli ich przyczyny nie pozostają po stronie Wykonawcy tj. nie są wynikiem zwłoki spowodowanej jego działaniami. Zmiany terminów nie powinny powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy. Zmiany terminów mogą być wprowadzone w szczególności ze względu na: 1.3.1. działania podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych badań, opinii, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę – wówczas Strony umowy doliczą do pierwotnego terminu okres stanowiący różnicę pomiędzy terminem pierwotnym przewidzianym na ich wydania a terminem faktycznym, 1.3.2. konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, które będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu niniejszej umowy, a którego realizacji nie można było przewidzieć na etapie składania oferty, wówczas termin realizacji przedmiotu niniejszej umowy określony w umowie pierwotnej zostanie zmieniony o okres przewidziany na realizację i odbiór zamówienia dodatkowego określonego w umowie o udzielenie zamówienia dodatkowego, 1.3.3. działania siły wyższej. 1.4. zmiany części zamówienia powierzonej podwykonawcy w przypadku, gdy wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia 1.5. Aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 1.6. Zmiany w zakresie wskazanych przez wykonawcę w ofercie podwykonawców oraz w zakresie rodzaju usług które to wykonawca wskazał w ofercie jako prowadzone z udziałem podwykonawcy. Nowo wskazani podwykonawcy wymagają akceptacji pisemnej Zamawiającego. W celu wprowadzenia zmiany wykonawca przedłoży wniosek zawierający określenie rodzaju zmiany, termin wprowadzenia zmiany. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany także innych postanowień umowy w sytuacji, gdy zmiana była rezultatem okoliczności, których działając z należytą starannością nie można było przewidzieć. 3. Zmiany wprowadzone będą w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania 1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 3. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – stworzeniu strony internetowej wraz z modułem aplikacji mobilnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a (opis przedmiotu zamówienia na wykonanie strony internetowej z modułem aplikacji mobilnej)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – produkcji materiałów filmowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 92000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1b (opis przedmiotu zamówienia na produkcję materiałów filmowych) do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)