1. Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie potencjału służb ratowniczych poprzez zakup ciężkiego samochodu i sprzętu ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu, na które składają się dwie odrębne części:
Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
Część 2: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części odrębnie obejmuje:
Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej
w Siewierzu.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku
nr 5 do SIWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna samochodu.
3) Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami,
a w szczególności:
a) posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wystawione przez CNBOP wydane w oparciu
o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
20 czerwca 2007 r. w sprawie wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007, Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.)
b) ma spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
5) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawcę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa, zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji
i oceny zgodności ze szczegółową specyfikacją techniczną.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania pojazdu numerami operacyjnymi w kolorze białym wg wymagań zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami, logiem Miasta i Gminy Siewierz jak również logiem instytucji dotujących.
7) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Urzędu Miasta i Gminy Siewierz lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Siewierz.
8) Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu.
9) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
Część 2: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, agregatu pompowego dużej wydajności wraz z przyczepą transportową dla Ochotniczej Straży Pożarnej
w Siewierzu.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku
nr 6 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacji techniczna agregatu.
3) Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami,
a w szczególności:
a) posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wystawione przez CNBOP wydane w oparciu
o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
20 czerwca 2007 r. w sprawie wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007, Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.)
b) ma spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” .
4) Zabudowa musi zostać oznakowana logiem Gminy Siewierz oraz numerami operacyjnymi w uzgodnieniu z zamawiającym oraz oznaczony informacją
o dofinansowaniu ze środków zewnętrznych.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
6) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Urzędu Miasta i Gminy Siewierz lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Siewierz.
7) Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu.
8) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
3. Pozostałe wymagania wspólne dla obu części:
1) Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo dla każdej z części, przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni. Podstawą do wystawienia faktury jest bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy dostawy podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.
2) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na kompletny przedmiot zamówienia w każdej z części, bez limitu kilometrów, nie krótszej niż 12 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami Części XIX niniejszej specyfikacji. Wykonawca udziela rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi zadeklarowanej gwarancji.
3) Rozwiązania równoważne:
a) Jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Ilekroć mowa jest o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.:..) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia
z załączoną dokumentacją i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej oraz będą zgodne pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych.
b) Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych
i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach.
c) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku odniesienia w dokumentacji przetargowej do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w tym dokumenty równoważne.
d) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4) Zamawiający pozyskał dofinansowanie dla przedmiotowej dostawy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. |
GuidZP400 |
a6f2e0d9-e449-4e54-82ad-98f998033614
|
Biuletyn |
541991-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Siewierz
|
Regon |
53076100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siewierz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-470
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
326499471, 6499400
|
Zamawiajacy fax |
326 499 402
|
Zamawiajacy email |
siewierz@siewierz.pl
|
Adres strony url |
www.siewierz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.siewierz.pl/przetargi/1/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.siewierz.pl/przetargi/1/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wzmocnienie potencjału służb ratowniczych poprzez zakup ciężkiego samochodu i sprzętu ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
|
Numer referencyjny |
RIFZP-VII.271.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie potencjału służb ratowniczych poprzez zakup ciężkiego samochodu i sprzętu ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu, na które składają się dwie odrębne części:
Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
Część 2: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części odrębnie obejmuje:
Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej
w Siewierzu.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku
nr 5 do SIWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna samochodu.
3) Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami,
a w szczególności:
a) posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wystawione przez CNBOP wydane w oparciu
o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
20 czerwca 2007 r. w sprawie wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007, Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.)
b) ma spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
5) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawcę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa, zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji
i oceny zgodności ze szczegółową specyfikacją techniczną.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania pojazdu numerami operacyjnymi w kolorze białym wg wymagań zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami, logiem Miasta i Gminy Siewierz jak również logiem instytucji dotujących.
7) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Urzędu Miasta i Gminy Siewierz lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Siewierz.
8) Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu.
9) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
Część 2: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, agregatu pompowego dużej wydajności wraz z przyczepą transportową dla Ochotniczej Straży Pożarnej
w Siewierzu.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku
nr 6 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacji techniczna agregatu.
3) Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami,
a w szczególności:
a) posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wystawione przez CNBOP wydane w oparciu
o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
20 czerwca 2007 r. w sprawie wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007, Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.)
b) ma spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” .
4) Zabudowa musi zostać oznakowana logiem Gminy Siewierz oraz numerami operacyjnymi w uzgodnieniu z zamawiającym oraz oznaczony informacją
o dofinansowaniu ze środków zewnętrznych.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
6) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Urzędu Miasta i Gminy Siewierz lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Siewierz.
7) Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu.
8) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
3. Pozostałe wymagania wspólne dla obu części:
1) Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo dla każdej z części, przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni. Podstawą do wystawienia faktury jest bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy dostawy podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.
2) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na kompletny przedmiot zamówienia w każdej z części, bez limitu kilometrów, nie krótszej niż 12 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego dostawy przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę na formularzu oferty – załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z zapisami Części XIX niniejszej specyfikacji. Wykonawca udziela rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia na okres równy okresowi zadeklarowanej gwarancji.
3) Rozwiązania równoważne:
a) Jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta lub wykonawcę, należy je traktować jako wskazane przykładowo. Ilekroć mowa jest o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system (typ, np.:..) taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią zgodność realizacji przedmiotu zamówienia
z załączoną dokumentacją i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej oraz będą zgodne pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych.
b) Wszystkie użyte znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych
i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w SIWZ, umowie, załącznikach.
c) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku odniesienia w dokumentacji przetargowej do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w tym dokumenty równoważne.
d) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4) Zamawiający pozyskał dofinansowanie dla przedmiotowej dostawy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
34144210-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia w obu częściach stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z częścią XIX SIWZ. Za skrócenie terminu realizacji zamówienia Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty, zgodnie z zasadami opisanymi w Części XIX SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz oferty:
Część 1 – wg załącznika nr 1A do SIWZ,
Część 2 – wg załącznika nr 1B do SIWZ,
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg załącznika nr 2 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w pkt 3) (wg załącznika 2 do SIWZ) składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty dotyczące grup kapitałowych:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Część 1: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu - Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Część 2: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu - Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Wymagania wspólne dla obu części:
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem „wadium”.
3. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miasta
i Gminy Siewierz pok. nr 18 za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert albo załączyć bezpośrednio do oferty. W przypadku załączenia dokumentu wadialnego do oferty, zaleca się, aby był on dołączony w sposób umożliwiający jego zwrot bez naruszania integralności oferty (np. umieszczony w odrębnej koszulce, kopercie, itp. co pozwoli na jego niezależne odłączenie).
6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem:
a) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony
w niniejszej specyfikacji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy.
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy.
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w poszczególnych częściach w następującym zakresie:
Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, które może nastąpić w przypadku:
a) wystąpienia „siły wyższej”. „Siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy. Termin może ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas trwania powyższych okoliczności,
b) wniesienia odwołania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub skargi do sądu. Termin wykonania umowy może zostać przedłużony o czas trwania postępowania odwoławczego lub sądowego.
c) konieczności pozyskania nieprzewidzianych wcześniej dokumentów, zaświadczeń, certyfikatów, decyzji itp. w szczególności w wyniku zmiany przepisów prawa
w trakcie realizacji umowy, powodujących konieczność dostosowania przedmiotu dostawy. Termin wykonania umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny dla pozyskania dodatkowych dokumentów,
d) konieczności wprowadzenia odmiennych rozwiązań od pierwotnie założonych
w przedmiocie dostawy, w szczególności w przypadku:
- opóźnień w dostawie sprzętu lub urządzeń do zamontowania spowodowanych niedostępnością na rynku (wycofanie z produkcji, zmiana obowiązującego prawa),
- pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń, sprzętu nowszej generacji,
- możliwości poprawy jakości lub parametrów użytkowych sprzętu, w tym z uwagi na postęp technologiczny,
- zmiany przepisów prawa wprowadzającej nowe wymagania co do sposobu realizacji dostawy.
Termin wykonania umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny dla wprowadzenia zmian w przedmiocie dostawy.
Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi opis propozycji zmiany, w tym wpływ na termin wykonania zamówienia oraz uzasadnienie zmiany.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy.
|
IV 4 4 data |
2018-04-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Kryteria oceny ofert, o których mowa w pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zostały opisane dla poszczególnych części w Sekcji ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 kwietnia 2017 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego – sala posiedzeń (pok. nr 2 parter).
3. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy dla danej części w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34144210-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z częścią XIX SIWZ. Za skrócenie terminu realizacji zamówienia Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty, zgodnie z zasadami opisanymi w Części XIX SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej
w Siewierzu.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku
nr 5 do SIWZ – Szczegółowa specyfikacja techniczna samochodu.
3) Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami,
a w szczególności:
a) posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wystawione przez CNBOP wydane w oparciu
o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
20 czerwca 2007 r. w sprawie wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007, Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.)
b) ma spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
5) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawcę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa, zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji
i oceny zgodności ze szczegółową specyfikacją techniczną.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania pojazdu numerami operacyjnymi w kolorze białym wg wymagań zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami, logiem Miasta i Gminy Siewierz jak również logiem instytucji dotujących.
7) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Urzędu Miasta i Gminy Siewierz lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Siewierz.
8) Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu.
9) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przewoźnego agregatu pompowego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Siewierzu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z częścią XIX SIWZ. Za skrócenie terminu realizacji zamówienia Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty, zgodnie z zasadami opisanymi w Części XIX SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, agregatu pompowego dużej wydajności wraz z przyczepą transportową dla Ochotniczej Straży Pożarnej
w Siewierzu.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku
nr 6 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacji techniczna agregatu.
3) Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami,
a w szczególności:
a) posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wystawione przez CNBOP wydane w oparciu
o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia
20 czerwca 2007 r. w sprawie wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. 2007, Nr 143, poz. 1002 z późn. zm.)
b) ma spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” .
4) Zabudowa musi zostać oznakowana logiem Gminy Siewierz oraz numerami operacyjnymi w uzgodnieniu z zamawiającym oraz oznaczony informacją
o dofinansowaniu ze środków zewnętrznych.
5) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
6) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Urzędu Miasta i Gminy Siewierz lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Siewierz.
7) Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu.
8) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
|
| |