„Sukcesywna dostawa licencji oprogramowania firmy Adobe Systems Software Ireland Limited w ramach umowy Adobe VIP CLP (Cumulative Licensing Program) nr umowy FAA1527322C73D38AF0A) dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”

Data publikacji 2018-04-09
Data zakończenia 2018-04-18 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541833-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Photoshop CC
Illustrator CC
InDesign CC
Dreamweaver CC
Animate CC
InCopy CC
Premiere Pro CC
After Effects CC
Acrobat Pro DC
XD CC
Wszystkie aplikacje - pakiet

Dodatkowe informacje

GuidZP400 078092ab-ce4b-477c-b386-875f649d5c9f
Biuletyn 541833-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Regon 27578300000
Zamawiajacy adres ulica Plac Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31157
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 992 041
Zamawiajacy fax 124 226 566
Zamawiajacy email zp@asp.krakow.pl
Adres strony url www.asp.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa uczelnia wyższa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.asp.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w Biurze Rektora i Kanclerza ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 104 (I piętro) lub przesłać pocztą (obowiązuje data wpływu w Biurze Rektora i Kanclerza ASP).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 104 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa licencji oprogramowania firmy Adobe Systems Software Ireland Limited w ramach umowy Adobe VIP CLP (Cumulative Licensing Program) nr umowy FAA1527322C73D38AF0A) dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie”
Numer referencyjny BZP-3942-11/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Photoshop CC Illustrator CC InDesign CC Dreamweaver CC Animate CC InCopy CC Premiere Pro CC After Effects CC Acrobat Pro DC XD CC Wszystkie aplikacje - pakiet
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 80000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie warunków udziału w postepowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie warunków udziału w postepowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie warunków udziału w postepowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z art. 23 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem umowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 3 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 5. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: a. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy, b. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, c. konieczność zmiany miejsca dostawy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy d. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu dostaw powierzonych podwykonawcom, e. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, f. wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę, g. ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, h. zmiany wysokości rabatu w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na rabat niższy, na pisemny wniosek jednej ze Stron. 6. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. 7. Zmiana adresu, nazwy lub formy organizacyjno-prawnej którejkolwiek ze Stron umowy nie stanowi zmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie formy organizacyjno-prawnej lub o zmianie adresu. Zawiadomienie uważa się za skutecznie doręczone, jeżeli zostanie sporządzone na piśmie i dostarczone drugiej Stronie. 8. Zmiana osób wskazanych w postanowieniach wzoru umowy którejkolwiek ze Stron nie stanowi zmiany jej treści i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. Strony zobowiązują się do informowania siebie wzajemnie o zmianie danych teleadresowych osób. Zawiadomienie uważa się za skutecznie doręczone, jeżeli zostanie sporządzone na piśmie i dostarczone drugiej stronie.
IV 4 4 data 2018-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas realizacji poszczególnej dostawy oprogramowania
Znaczenie 20,00
  
Kryteria wysokość rabatu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)