Zmiana zagospodarowania i udostępnienie osobom z niepełnosprawnościami obszaru plaży Poniatówka w Warszawie

Data publikacji 2018-04-09
Data zakończenia 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541609-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 349284600, 345150000, 391511006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji obszaru Plazy Poniatówki w Warszawie. Zamówienie jest udzielane w częściach, które obejmują następujące zakresy prac:
Część 1 Umocnienie skarpy i budowa na niej tarasów/ław z oparciami z drewna.
Umocnienie skarpy poprzez montaż dwupoziomowego tarasu drewnianego z modrzewia syberyjskiego opartego na prefabrykatach betonowych (680m2). Wyprofilowanie skarpy, montaż umocnienia w postaci prefabrykatów betonowych, montaż tarasów, wypełnienie terenu pomiędzy tarasami klińcem oraz piaskiem rzecznym
Część 2 Budowa słupków anty-terrorystycznych stałych i elektrycznie podnoszonych blokujących wjazd na plażę.
Zakres obejmuje dostawę i montaż 3 słupków sterowanych elektronicznie i 4 słupków stałych wg. specyfikacji opisanej w Załączniku nr 6 do OPZ oraz niezbędnych do działania instalacji urządzeń.
Część 3 Dostawa i montaż pomostu pływającego przy poprzecznej tamie rzecznej.
Dostawa i montaż pomostu pływającego modułowego z elementami infrastruktury typu barierki, przejścia techniczne, wykonanego z polietylenu uzyskanego w procesie rotomouldingu. Długość pomostu: 45mb, szerokość 2m-3,5m.
Cześć 4 Dostawa, montaż elementów małej architektury oraz wykonanie trawnika rekreacyjnego.
a) Wykonanie trawnika rekreacyjnego – 460m2 z wymianą podłoża,
b) dostawa i montaż stalowych 40 stojaków rowerowych,
c) dostawa 8 ławek typu kłoda wykonanych z Topoli,
d) dostawa i montaż 10 koszy wykonanych z blachy CORTEN z wkładami.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis Przedmiotu zamówienia, dalej jako „OPZ”).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d51ff51-0811-4be3-bf8b-3c7ec1361405
Biuletyn 541609-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
Regon 365421948
Zamawiajacy adres ulica Hoża
Zamawiajacy adres numer domu 13a
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-528
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 2774201,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia@zzw.waw.pl,
Adres strony url www.zzw.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zzw.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zzw.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Hoża 13a, pok 208, I piętro, 00-528 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zmiana zagospodarowania i udostępnienie osobom z niepełnosprawnościami obszaru plaży Poniatówka w Warszawie
Numer referencyjny 27/PN/2018
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rewitalizacji obszaru Plazy Poniatówki w Warszawie. Zamówienie jest udzielane w częściach, które obejmują następujące zakresy prac: Część 1 Umocnienie skarpy i budowa na niej tarasów/ław z oparciami z drewna. Umocnienie skarpy poprzez montaż dwupoziomowego tarasu drewnianego z modrzewia syberyjskiego opartego na prefabrykatach betonowych (680m2). Wyprofilowanie skarpy, montaż umocnienia w postaci prefabrykatów betonowych, montaż tarasów, wypełnienie terenu pomiędzy tarasami klińcem oraz piaskiem rzecznym Część 2 Budowa słupków anty-terrorystycznych stałych i elektrycznie podnoszonych blokujących wjazd na plażę. Zakres obejmuje dostawę i montaż 3 słupków sterowanych elektronicznie i 4 słupków stałych wg. specyfikacji opisanej w Załączniku nr 6 do OPZ oraz niezbędnych do działania instalacji urządzeń. Część 3 Dostawa i montaż pomostu pływającego przy poprzecznej tamie rzecznej. Dostawa i montaż pomostu pływającego modułowego z elementami infrastruktury typu barierki, przejścia techniczne, wykonanego z polietylenu uzyskanego w procesie rotomouldingu. Długość pomostu: 45mb, szerokość 2m-3,5m. Cześć 4 Dostawa, montaż elementów małej architektury oraz wykonanie trawnika rekreacyjnego. a) Wykonanie trawnika rekreacyjnego – 460m2 z wymianą podłoża, b) dostawa i montaż stalowych 40 stojaków rowerowych, c) dostawa 8 ławek typu kłoda wykonanych z Topoli, d) dostawa i montaż 10 koszy wykonanych z blachy CORTEN z wkładami. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis Przedmiotu zamówienia, dalej jako „OPZ”).
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części. Zamówienia zostaną udzielone w razie zaistnienia takiej konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego a ich przedmiotem będą roboty takie same lub podobne do wskazanych w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
Okres w dniach 150
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową stosownie do wykonywanego zakresu, dla poszczególnych części: Część 1: w wysokości co najmniej 30 000,00 zł (słownie: trzydziestu tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał - co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą wykonanie tarasów z drewna (trapów, podestów), o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że ww. roboty zostały wykonany zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. skieruje do realizacji zamówienia co najmniej: - jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, Dla części 2: w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał - co najmniej 1 robotę, obejmującą dostawę i montaż elektrycznie podnoszonych i opuszczanych słupków blokujących przejazd o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że ww. roboty została prawidłowo ukończona. Dla części 3: w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał - co najmniej 1 robotę, obejmującą dostawę i montaż pomostów pływających o wartości co najmniej 30.000,00zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że ww. roboty została prawidłowo ukończona. skieruje do realizacji zamówienia co najmniej: jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, która posiada co najmniej 2-letnie udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu/nadzorowaniu prowadzenia montaży pomostów pływających. Dla części 4: W okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał - co najmniej 1 robotę, obejmującą dostawę i montaż elementów małej architektury montowanej na terenie publicznie dostępnym o wartości co najmniej 10.000,00zł brutto. Wykonawca winien wykazać, że ww. roboty została prawidłowo ukończona. UWAGA: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz.1409 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz.578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu określa załącznik nr 3 do SIWZ; 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu określa załącznik nr 4 do SIWZ; 3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; UWAGA: Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp udowodnił Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do postępowania poprzez złożenie oferty, Wykonawca ma obowiązek, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: a) dla części nr 1: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych) b) dla części nr 2: 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych). c) dla części nr 3: 2 500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). d) dla części nr 4: 1 500,00 (słownie: tysiąc pięćset złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu za wyłączeniem postanowień zawartych w § 11 ust. 1 i 2. O zmianie inspektora nadzoru i osób upoważnionych do kontaktów każda ze Stron poinformuje na piśmie. 2. Oprócz okoliczności przewidzianych w umowie, wprowadzenie istotnych zmian do umowy jest dopuszczalne tylko wówczas, gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem: 1) wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego, 2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3) zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, 4) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 5) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od dokumentów projektowych, SST, OPZ wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego, 6) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 7) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 8) konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych lub konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Umocnienie skarpy i budowa na niej tarasów/ław z oparciami z drewna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 150
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z którym Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem prace opisane w pkt. 3.3 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ na zasadach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Umocnienie skarpy poprzez montaż dwupoziomowego tarasu drewnianego z modrzewia syberyjskiego opartego na prefabrykatach betonowych (680m2). Wyprofilowanie skarpy, montaż umocnienia w postaci prefabrykatów betonowych, montaż tarasów, wypełnienie terenu pomiędzy tarasami klińcem oraz piaskiem rzecznym
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Budowa słupków anty-terrorystycznych stałych i elektrycznie podnoszonych blokujących wjazd na plażę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34928460-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik krotki opis Zakres obejmuje dostawę i montaż 3 słupków sterowanych elektronicznie i 4 słupków stałych wg. specyfikacji opisanej w Załączniku nr 6 do OPZ oraz niezbędnych do działania instalacji urządzeń
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż pomostu pływającego przy poprzecznej tamie rzecznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34515000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż pomostu pływającego modułowego z elementami infrastruktury typu barierki, przejścia techniczne, wykonanego z polietylenu uzyskanego w procesie rotomouldingu. Długość pomostu: 45mb, szerokość 2m-3,5m
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa, montaż elementów małej architektury oraz wykonanie trawnika rekreacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik krotki opis a) Wykonanie trawnika rekreacyjnego – 460m2 z wymianą podłoża, b) dostawa i montaż stalowych 40 stojaków rowerowych, c) dostawa 8 ławek typu kłoda wykonanych z Topoli, d) dostawa i montaż 10 koszy wykonanych z blachy CORTEN z wkładami
  

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)