1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramką montażową wykonaną z tworzywa sztucznego z nadrukiem reklamowym, odbiór
i złomowanie starych tablic rejestracyjnych. Dostawa obejmuje następujące ilości:
Lp. Rodzaj tablic rejestracyjnych J.m. Ilość szacunkowa:
1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe (11) szt. 73500;
2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe (12) szt. 650;
3. Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe (21) szt. 160;
4. Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe (22) szt. 10;
5. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe dodatkowe (d11) szt. 330;
6. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe dodatkowe (d12) szt. 10;
7. Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe (41), w tym badawcze (51) szt. 30;
8. Tablice samochodowe tymczasowe dwurzędowe (42),w tym badawcze (52) szt. 250
9. Tablice motocyklowe zwyczajne (13) szt. 2 800;
10. Tablice motocyklowe indywidualne (23) szt. 20;
11. Tablice motocyklowe tymczasowe (43), w tym badawcze (53) szt. 40;
12. Tablice motorowerowe zwyczajne (14) szt. 1000;
13. Tablice motorowerowe tymczasowe (44), w tym badawcze (54) szt. 40;
14. Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe (31) szt. 130;
15. Tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe (32) szt. 30;
16. Tablice motocyklowe zabytkowe zwyczajne (33) szt. 20;
17. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone (15) szt. 5 000;
18. Tablice samochodowe tymczasowe zmniejszone (45) szt. 250;
19. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - wtórnik (11) szt. 800;
20. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - wtórnik (12) szt. 50;
21. Tablice motocyklowe zwyczajne - wtórnik (13) szt. 90;
22. Tablice motorowerowe zwyczajne - wtórnik (14) szt. 60;
23. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone - wtórnik szt. 50;
2) Dostawy będą odbywały się sukcesywnie, na koszt Wykonawcy, w następujący sposób: dostawa tablic rejestracyjnych (2 sztuki) dla tych pojazdów, dla których wymagane są dwie tablice rejestracyjne oraz 1 sztuki tablicy, dla tych pojazdów, które są oznaczone jedną tablicą rejestracyjną oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3) Dostawy będą odbywały się w terminach określonych w ofercie nie dłuższych jednak niż:
a) dostawa tablic rejestracyjnych do 5 dni po otrzymaniu zapotrzebowania,
b) dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do 3 dni po otrzymaniu zapotrzebowania,
c) dostawa awaryjna tablic – w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia,
4) Odbiór i kasacja zużytych tablic, nie rzadziej niż 1 (raz) w miesiącu na własny koszt Wykonawcy.
5) Powyższe ilości tablic rejestracyjnych (tabela) są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wyżej podanych wielkościach. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości tablic dla poszczególnych pozycji (zmniejszenie/zwiększenie) w ramach ustalonej kwoty wynagrodzenia.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, które będzie polegać na zwiększeniu zakresu podstawowego przedmiotu zamówienia do 20 % (tabela). Określona cena jednostkowa dla poszczególnych dostaw w ramach prawa opcji będzie taka sama jak zamówienia podstawowego.
7) Tablice rejestracyjne pojazdów muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w poniższych aktach prawnych:
a) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.),
b) rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355),
c) rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych
i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585),
d) normami i specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017 r., poz. 1226) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do produkcji z warunkami technicznymi. W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca obowiązany będzie wykonać i dostarczyć tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
8) W celu potwierdzenia, że oferowane odstawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym tj. aktualny certyfikat potwierdzający zgodność tablic rejestracyjnych (będących przedmiotem zamówienia) lub materiałów służących do ich produkcji wymaganymi warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355).
9) Wykonawca udzieli na okres 24 miesięcy gwarancji na wykonane i dostarczone tablice, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń.
10) Dostawa tablic w trakcie trwania umowy realizowana będzie sukcesywnie na podstawie indywidualnych zleceń - bezpośrednio do Ośrodków Zamiejscowych Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy według następującego zestawienia:
a) Białe Błota, ul. Guliwera 13,
b) Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21,
c) Dobrcz, ul. Długa 50,
d) Koronowo, ul. Pomianowskiego 1,
e) Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2,
f) Osielsko, ul. Centralna 6,
g) Sicienko, ul. Mrotecka 9,
h) Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7.
11) Do każdej tablicy rejestracyjnej należy dostarczyć wykonaną z tworzywa sztucznego koloru czarnego ramkę pod tablicę dopasowaną wymiarami do wymiarów tablic rejestracyjnych określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355), odporną na zmienne warunki atmosferyczne, umożliwiającą montaż bez konieczności przewiercania tablicy wraz z nadrukiem reklamowym na grantowym tle według wzoru Zamawiającego składającego się z poniższych elementów:
a) adres strony internetowej: www.powiat.bydgoski.pl (w kolorze białym)
b) herb powiatu umieszczony po obu stronach adresu strony internetowej
12) Dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca udzieli Zamawiającemu na czas jej trwania licencję na korzystanie z oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Dostarczone oprogramowanie powinno spełniać w szczególności następujące wymagania:
a) możliwość instalacji co najmniej na dwóch stanowiskach komputerowych,
b) automatyczne tworzenie formularzy zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki tablic oraz ich wtórniki, zawierające kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu; wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane; kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem,
c) prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej zamówień z możliwością wydruku,
d) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Zamawiającego i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień,
e) praca na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego),
f) możliwość zaznaczenia różnych miejsc dostaw dla zamówienia na tablice rejestracyjne,
g) możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb – np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla ciągników rolniczych,
h) specjalna opcja umożliwiająca zamawianie tablic samochodowych dodatkowych.
Program powinien zostać zainstalowany na co najmniej 2 stanowiskach komputerowych Zamawiającego, a Wykonawca zapewni również przeszkolenie 2 pracowników Wydziału w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.
|
GuidZP400 |
c3ae84d2-0178-4783-b3c4-6ce1dad85604
|
Biuletyn |
542961-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
|
Regon |
092356219
|
Zamawiajacy adres ulica |
Konarskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
525 835 422
|
Zamawiajacy fax |
525 835 452
|
Zamawiajacy email |
info@powiat.bydgoski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.bydgoski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.powiat.bydgoski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat.bydgoski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie,na adres Zamawiającego w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, Kancelaria ogólna IVp, p. 448
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY ORAZ ODBIÓR I ZŁOMOWANIE STARYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH
|
Numer referencyjny |
OR-VII.272.1.16.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z ramką montażową wykonaną z tworzywa sztucznego z nadrukiem reklamowym, odbiór
i złomowanie starych tablic rejestracyjnych. Dostawa obejmuje następujące ilości:
Lp. Rodzaj tablic rejestracyjnych J.m. Ilość szacunkowa:
1. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe (11) szt. 73500;
2. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe (12) szt. 650;
3. Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe (21) szt. 160;
4. Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe (22) szt. 10;
5. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe dodatkowe (d11) szt. 330;
6. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe dodatkowe (d12) szt. 10;
7. Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe (41), w tym badawcze (51) szt. 30;
8. Tablice samochodowe tymczasowe dwurzędowe (42),w tym badawcze (52) szt. 250
9. Tablice motocyklowe zwyczajne (13) szt. 2 800;
10. Tablice motocyklowe indywidualne (23) szt. 20;
11. Tablice motocyklowe tymczasowe (43), w tym badawcze (53) szt. 40;
12. Tablice motorowerowe zwyczajne (14) szt. 1000;
13. Tablice motorowerowe tymczasowe (44), w tym badawcze (54) szt. 40;
14. Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe (31) szt. 130;
15. Tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe (32) szt. 30;
16. Tablice motocyklowe zabytkowe zwyczajne (33) szt. 20;
17. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone (15) szt. 5 000;
18. Tablice samochodowe tymczasowe zmniejszone (45) szt. 250;
19. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe - wtórnik (11) szt. 800;
20. Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe - wtórnik (12) szt. 50;
21. Tablice motocyklowe zwyczajne - wtórnik (13) szt. 90;
22. Tablice motorowerowe zwyczajne - wtórnik (14) szt. 60;
23. Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone - wtórnik szt. 50;
2) Dostawy będą odbywały się sukcesywnie, na koszt Wykonawcy, w następujący sposób: dostawa tablic rejestracyjnych (2 sztuki) dla tych pojazdów, dla których wymagane są dwie tablice rejestracyjne oraz 1 sztuki tablicy, dla tych pojazdów, które są oznaczone jedną tablicą rejestracyjną oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3) Dostawy będą odbywały się w terminach określonych w ofercie nie dłuższych jednak niż:
a) dostawa tablic rejestracyjnych do 5 dni po otrzymaniu zapotrzebowania,
b) dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do 3 dni po otrzymaniu zapotrzebowania,
c) dostawa awaryjna tablic – w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia,
4) Odbiór i kasacja zużytych tablic, nie rzadziej niż 1 (raz) w miesiącu na własny koszt Wykonawcy.
5) Powyższe ilości tablic rejestracyjnych (tabela) są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wyżej podanych wielkościach. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości tablic dla poszczególnych pozycji (zmniejszenie/zwiększenie) w ramach ustalonej kwoty wynagrodzenia.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, które będzie polegać na zwiększeniu zakresu podstawowego przedmiotu zamówienia do 20 % (tabela). Określona cena jednostkowa dla poszczególnych dostaw w ramach prawa opcji będzie taka sama jak zamówienia podstawowego.
7) Tablice rejestracyjne pojazdów muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w poniższych aktach prawnych:
a) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.),
b) rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355),
c) rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych
i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 585),
d) normami i specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017 r., poz. 1226) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do produkcji z warunkami technicznymi. W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca obowiązany będzie wykonać i dostarczyć tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
8) W celu potwierdzenia, że oferowane odstawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym tj. aktualny certyfikat potwierdzający zgodność tablic rejestracyjnych (będących przedmiotem zamówienia) lub materiałów służących do ich produkcji wymaganymi warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355).
9) Wykonawca udzieli na okres 24 miesięcy gwarancji na wykonane i dostarczone tablice, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń.
10) Dostawa tablic w trakcie trwania umowy realizowana będzie sukcesywnie na podstawie indywidualnych zleceń - bezpośrednio do Ośrodków Zamiejscowych Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy według następującego zestawienia:
a) Białe Błota, ul. Guliwera 13,
b) Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21,
c) Dobrcz, ul. Długa 50,
d) Koronowo, ul. Pomianowskiego 1,
e) Nowa Wieś Wielka, ul. Ogrodowa 2,
f) Osielsko, ul. Centralna 6,
g) Sicienko, ul. Mrotecka 9,
h) Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7.
11) Do każdej tablicy rejestracyjnej należy dostarczyć wykonaną z tworzywa sztucznego koloru czarnego ramkę pod tablicę dopasowaną wymiarami do wymiarów tablic rejestracyjnych określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r., poz. 2355), odporną na zmienne warunki atmosferyczne, umożliwiającą montaż bez konieczności przewiercania tablicy wraz z nadrukiem reklamowym na grantowym tle według wzoru Zamawiającego składającego się z poniższych elementów:
a) adres strony internetowej: www.powiat.bydgoski.pl (w kolorze białym)
b) herb powiatu umieszczony po obu stronach adresu strony internetowej
12) Dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca udzieli Zamawiającemu na czas jej trwania licencję na korzystanie z oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Dostarczone oprogramowanie powinno spełniać w szczególności następujące wymagania:
a) możliwość instalacji co najmniej na dwóch stanowiskach komputerowych,
b) automatyczne tworzenie formularzy zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki tablic oraz ich wtórniki, zawierające kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu; wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane; kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem,
c) prowadzenie ewidencji ilościowej i wartościowej zamówień z możliwością wydruku,
d) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez Zamawiającego i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień,
e) praca na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego),
f) możliwość zaznaczenia różnych miejsc dostaw dla zamówienia na tablice rejestracyjne,
g) możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb – np. numery dla służb lub wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla ciągników rolniczych,
h) specjalna opcja umożliwiająca zamawianie tablic samochodowych dodatkowych.
Program powinien zostać zainstalowany na co najmniej 2 stanowiskach komputerowych Zamawiającego, a Wykonawca zapewni również przeszkolenie 2 pracowników Wydziału w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie wskazanych warunków Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, iż posiadają koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca ma aktualne zezwolenie marszałka województwa na produkcję tablic rejestracyjnych, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie wskazanych warunków Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, iż:
wykonali, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie tablic rejestracyjnych o wartości minimum 500.000,00 zł każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, tj:
aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne – określonego w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2017 poz. 1260 z późn.zm.) lub jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – lub aktualnego zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w/w ustawy.
aktualnego zezwolenia właściwego organu, zgodnie z art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz. 1987 ze zm.), na prowadzenie działalności w zakresie zbieranie odpadów (zużytych, wycofanych tablic rejestracyjnych).
2. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
aktualny Certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie na zgodność tablic rejestracyjnych z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2355).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy. W przypadku braku Zamawiający ofertę odrzuci o dyspozycję art. 89 ust. 2).
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna potwierdzać,
że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym swoje zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|