GuidZP400 |
7b18a2f5-73aa-4ac0-b8c7-8f68a6047d37
|
Biuletyn |
541020-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
|
Regon |
67020935600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juliana Aleksandrowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26617
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(48) 361 39 00
|
Zamawiajacy fax |
(48) 345 11 18, 3451043
|
Zamawiajacy email |
dzp@wss.com.pl
|
Adres strony url |
www.wss.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z d nia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o., ul. Aleksandrowicza 5, 26 - 617 Radom, pok. nr 62
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa obłożeń operacyjnych, odzieży jednorazowej, pokrowców na aparaturę, prześcieradeł jednorazowych
|
Numer referencyjny |
DZP.341.15.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożeń operacyjnych, odzieży jednorazowej, pokrowców na aparaturę, prześcieradeł jednorazowych o wartości poniżej 221.000 euro. Szczegółowe parametry techniczne zostały określone w załączniku od nr 1 do nr 19 do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.), a w szczególności:
- spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów,
- wystawiono dla nich deklarację zgodności,
- oznakowano je znakiem zgodności CE.
Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą.
Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1 poz. „ 1”).
b) Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia
c) Karty techniczne produktów. Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1 poz. „ 1”.
d) Katalogi lub opisy techniczne w języku polskim– zawierających wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1 poz. „ 1”.
e) Próbki oferowanych wyrobów – w ilości po 1 szt. najmniejszego opakowania. Wykonawca musi czytelnie oznakować oferowane próbki numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1, poz. „ 1”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta oprócz oświadczenia wymienionego punkcie III.3 musi zawierać:
a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, termin dostawy i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń.
b) wypełniony formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik od nr 1 do nr 19 do umowy – w częściach w których Wykonawca składa ofertę,
c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie:
a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu;
b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia;
c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego Przedmiot Dostawy pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto;
d) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu;
e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku wycofania z produkcji materiałów stanowiących Przedmiot Dostawy z uwagi na postęp technologiczny;
f) W związku ze zmianami, o których mowa w ust. d) i e) strony wyrażają zgodę na zmianę nazwy przedmiotu umowy oraz numeru katalogowego;
g) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku niezrealizowania całości Przedmiotu Umowy lub innych okoliczności wskazanych w Umowie;
h) Zamawiający, w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części.
2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, z wyłączeniem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt c) i h).
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożeń operacyjnych. Zamówienie składa się 4 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Odzież jednorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa odzieży jednorazowej. Zamówienie składa się z 5 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Odzież jednorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa odzieży jednorazowej. Zamówienie składa się z 1 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Odzież jednorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa odzieży jednorazowej. Zamówienie składa się z 1 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Obłożena operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożeń operacyjnych. Zamówienie składa się z 11 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożenia operacyjne. Zamówienie składa się z 2 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożeń operacyjnych. Zamówienie składa się z 3 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożenia operacyjne. Zamówienie składa się z 7 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożenia operacyjne. Zamówienie składa się z 1 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pokrowce na aparaturę
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa pokrowcowy na aparaturę. Zamówienie składa się z 3 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Prześcieradła jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa prześcieradeł jednorazowych. Zamówienie składa się z 2 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożeń operacyjnych. Zamówienie składa się z 1 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Odzież jednorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa odzieży jednorazowej. Zamówienie składa się z 1 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożeń operacyjnych. Zamówienie składa się z 1 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Prześcieradła jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa prześcieradeł jednorazowej. Zamówienie składa się z 1 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Odzież jednorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa odzieży jednorazowej. Zamówienie składa się z 3 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Odzież jednorazowa, pokrowce na aparaturę, prześcieradła jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa odzieży jednorazowe, pokrowców na aparaturę, prześcieradeł jednorazowych. Zamówienie składa się z 4 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożeń operacyjnych. Zamówienie składa się z 1 pozycji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Obłożenia operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa obłożeń operacyjnych. Zamówienie składa się z 6 pozycji.
|
| |