DOSTARCZANIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU NA POTRZEBY PROJEKTU O NAZWIE PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIEŃ.

Data publikacji 2018-04-10
Data zakończenia 2018-04-18 00:00:00
Instytucja Gmina Lubień
Miejscowość Lubień
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542792-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 727100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: DOSTARCZANIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU NA POTRZEBY PROJEKTU O NAZWIE PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIEŃ.

Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie usług dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 4Mb/s download i 1Mb/s upload w 68 gospodarstwach domowych, wskazanych w załączniku nr 4 do niniejszej siwz – projekcie umowy. Usługa realizowana będzie zgodnie z opisem technicznym, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji.

OPIS TECHNICZNY
a) Specyfikacja techniczna dostarczania Internetu

Lp. Nazwa Opis
1. Ilość odbiorców 68 gospodarstw domowych z terenu Gminy Lubień.
2. Ilość podłączanych zestawów komputerowych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podłączenie do Internetu w każdym z 68 gospodarstw domowych dla 1 zestawu komputerowego. Zamawiający nie zapewnia urządzeń sieciowych do odbioru Internetu, ich zapewnienie jest obowiązkiem Wykonawcy.
3. Dostarczenie Internetu (usługa) Dostarczanie usług dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 4Mb/s – download i 1Mb/s - upload, we wskazanych przez Zamawiającego 68 gospodarstwach domowych.
Termin uruchomienia usługi dla wszystkich gospodarstw: od 01.05.2018 r. do 30.09.2018 r.
4. Zasięg usługi Gospodarstwa domowe do których będzie dostarczona usługa dostępu do Internetu znajdują się na terenie całej Gminy Lubień: Lubień, Krzeczów, Skomielna Biała, Tenczyn .


b) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do gwarancji i systemu statystyk

Lp. Nazwa Opis
1. Monitorowanie usługi Za pomocą systemu statystyk, Wykonawca monitoruje w sposób ciągły, przez okres trwania umowy, wykorzystanie zestawu komputerowego w 68 gospodarstwach domowych pod kątem dostępności Internetu.

Dane pozyskiwane z systemu statystyk, muszą dawać możliwość ich opracowania w rozbiciu na: 24 godziny, 7 dni, 1 miesiąc.


Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegający na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §n1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia ww. warunku. Celem zweryfikowania niniejszego Zamawiający wymaga złożenie oświadczenia przez wykonawcę o spełnieniu w/w warunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego złożenia aktualnego oświadczenia przez Wykonawcę na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podst. Umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej Zamawiający przewiduje karę umowną – w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących na dzień zawarcia niniejszej umowy), za każdą osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podst. umowy o pracę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b56e081-54bd-4a3d-80e2-d1420d87be62
Biuletyn 542792-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Lubień
Regon 53774000000
Zamawiajacy adres ulica Lubień
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Lubień
Zamawiajacy kod pocztowy 32433
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 26 82 017
Zamawiajacy fax 18 26 82 035
Zamawiajacy email gmina@lubien.pl
Adres strony url http://bip.malopolska.pl/uglubien
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/uglubien
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/uglubien
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny listownie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 32-433 Lubień 50 Urząd Gminy Lubień I piętro (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTARCZANIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU NA POTRZEBY PROJEKTU O NAZWIE PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIEŃ.
Numer referencyjny IGK.ZP.271.6.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: DOSTARCZANIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU NA POTRZEBY PROJEKTU O NAZWIE PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W GMINIE LUBIEŃ. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie usług dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 4Mb/s download i 1Mb/s upload w 68 gospodarstwach domowych, wskazanych w załączniku nr 4 do niniejszej siwz – projekcie umowy. Usługa realizowana będzie zgodnie z opisem technicznym, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji. OPIS TECHNICZNY a) Specyfikacja techniczna dostarczania Internetu Lp. Nazwa Opis 1. Ilość odbiorców 68 gospodarstw domowych z terenu Gminy Lubień. 2. Ilość podłączanych zestawów komputerowych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podłączenie do Internetu w każdym z 68 gospodarstw domowych dla 1 zestawu komputerowego. Zamawiający nie zapewnia urządzeń sieciowych do odbioru Internetu, ich zapewnienie jest obowiązkiem Wykonawcy. 3. Dostarczenie Internetu (usługa) Dostarczanie usług dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 4Mb/s – download i 1Mb/s - upload, we wskazanych przez Zamawiającego 68 gospodarstwach domowych. Termin uruchomienia usługi dla wszystkich gospodarstw: od 01.05.2018 r. do 30.09.2018 r. 4. Zasięg usługi Gospodarstwa domowe do których będzie dostarczona usługa dostępu do Internetu znajdują się na terenie całej Gminy Lubień: Lubień, Krzeczów, Skomielna Biała, Tenczyn . b) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do gwarancji i systemu statystyk Lp. Nazwa Opis 1. Monitorowanie usługi Za pomocą systemu statystyk, Wykonawca monitoruje w sposób ciągły, przez okres trwania umowy, wykorzystanie zestawu komputerowego w 68 gospodarstwach domowych pod kątem dostępności Internetu. Dane pozyskiwane z systemu statystyk, muszą dawać możliwość ich opracowania w rozbiciu na: 24 godziny, 7 dni, 1 miesiąc. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegający na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §n1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.).Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia ww. warunku. Celem zweryfikowania niniejszego Zamawiający wymaga złożenie oświadczenia przez wykonawcę o spełnieniu w/w warunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego złożenia aktualnego oświadczenia przez Wykonawcę na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podst. Umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej Zamawiający przewiduje karę umowną – w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących na dzień zawarcia niniejszej umowy), za każdą osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podst. umowy o pracę.
Cpv glowny przedmiot 72710000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst powtórzenie tego samego rodzaju usług do 50% wartości zamówienia
Data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wstępnej oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy wraz z ofertą składają aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz, że spełniają warunki udziału w postępowaniu (zwane dalej: „Oświadczeniem Wykonawcy”). Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie Wykonawcy składa każdy z Wykonawców w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza w Oświadczeniu Wykonawcy informacje dotyczące tych podmiotów. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia z dnia 26 lipca 2016 r. od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Zamawiający żąda dokumentów określonych § 5 pkt. 1-9 w odniesieniu do tych podmiotów. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamieszcza w Oświadczeniu Wykonawcy informacje dotyczące tych podwykonawców, jeżeli podwykonawcy są znani na etapie składania ofert. 5. Wykonawca może wykorzystać w Oświadczeniu Wykonawcy nadal aktualne informacje zawarte w innym Oświadczeniu Wykonawcy złożonym w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. Zamawiający uwzględni dokumenty podmiotowe, na które powołuje się Wykonawca, a które są w posiadaniu Zamawiającego. 6. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się w Oświadczeniu Wykonawcy na dostępność dokumentów w bezpłatnych ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej może wskazać te bazy danych z podaniem adresu internetowego, nazwę urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładne dane rejestracyjne dokumentacji, tak aby Zamawiający mógł bezpośrednio pobrać wymagany dokument.
Zakresie warunkow udzialu W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy) Wykonawca bez wezwania ze strony Zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, przed udzieleniem zamówienia na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia w terminie 5 dni następujących aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia : - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: w ust. 8 pkt. 1)– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione ewentualne pełnomocnictwo
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst dopuszcza się wprowadzenie zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: - nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT), - nastąpi ograniczenie przedmiotu umowy przez Zamawiającego, - wystąpi konieczność, osób reprezentujących Strony w umowie, - w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań – strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, Ewentualne zmiany umowy zostaną wprowadzone Aneksem do umowy.
IV 4 4 data 2018-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)