GuidZP400 |
ca98827c-528c-4b6f-8f56-0cd6ca495435
|
Biuletyn |
542428-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
|
Regon |
35071231800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kapelanka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30347
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 232 088
|
Zamawiajacy fax |
124 232 088
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cmj.org.pl
|
Adres strony url |
www.cmj.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Wsparcie szpitali we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cmj.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie (listownie lub osobiście)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, ul. Kapelanka 60, 30-347 Kraków, Sekretariat - pokój nr 217.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic przeznaczonych do montażu zewnętrznego oraz zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja certyfikatów ozdobnych dla szpitali, w ramach projektu „Wsparcie szpitali we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa
|
Numer referencyjny |
SZP-271-8/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic przeznaczonych do montażu zewnętrznego na elewacji budynków szpitali w ilości 100 szt. oraz zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja certyfikatów ozdobnych dla szpitali w ilości 90 szt. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do SIWZ. Realizacja pierwszego zamówienia (dostarczenie przygotowanych materiałów na wskazane adresy) obejmuje 21 dni od ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego projektów graficznych.
Czas wykonania i dostawy kolejnych partii zamówienia: dla certyfikatów ozdobnych- nie dłuższy niż 7 dni, dla tablic- nie dłuższy niż 14 dni.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: przygotowanie do produkcji i produkcja tablic i certyfikatów, chyba, że zadania związane z tą funkcją pełnił będzie sam wykonawca, jako osoba fizyczna.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca który spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: Posiada doświadczenie w dostawie metalowych tablic informacyjnych i certyfikatów ozdobnych w ilości co najmniej 50 sztuk (jednych i drugich), w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert – Zamawiający dopuszcza sumowanie kilku umów/zamówień celem wykazania spełniania wskazanego warunku udziału
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, oraz dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego, które to dokumenty wymienione są poniżej:
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w zakresie potwierdzającym spełnianie warunki wskazanego w pkt. 5.3.1.1. SIWZ;
- celem potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań zamawiającego - próbka tablicy informacyjnej, wykonana z materiału wskazanego w SOPZ (zał. nr 1 do SIWZ), zawierająca grawer (zamawiający nie wymaga dostarczenia próbki o wymiarach wskazanych w SOPZ (zał. nr 1 do SIWZ) – może być mniejsza próbka, jak również próbka może być treściowo inna.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta postępowania powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000,00 zł (tysiąc złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|